کفسابی راه پله کاملا تضمینی زیر نظر استاد کاران ماهر

کفسابی راه پله

خدمات سنگسابی پله زیر مجموعه‌های بسیاری دارد، یکی از آنها کفسابی راه پله و پاگردهای ساختمان است که به شیوه‌ایی دیگر انجام داده خواهد شد و با سایر خدمات ساب زنی متفاوت است. معمولا تردد روی پله ها بسیار است، به همین علت انجام خدمات ساب زنی و پاکسازی آنها بایستی هر چند مدت یکبار انجام داده شود.

در این صفحه هرآن چه قبل از انجام کفسابی پله در تهران و شهرستان ها نیاز دارید جمع آوری کرده ایم.

کفسابی راه پله

دستگاه کفسابی پله

انجام انواع خدمات ساب زنی بر روی پله‌ها به دلیل کم عرض بودن سنگ پله با دستگاه‌های بزرگ ساب زنی میسر نیست و باید با استفاده از دستگاه‌های کوچک ساب زنی و یا دستگاه‌های دستی انجام داده شود. این دستگاه‌ها می‌توانند به خوبی هر گوشه و کناری را ساب زنی نمایند. این دستگاه‌ها مزیت‌های زیادی دارند.

کفسابی راه پله

ابزارهای قابل استفاده توسط کفساب‌ها می‌تواند متفاوت باشد به همین دلیل انتخاب نوع روش و استفاده از دستگاه می‌تواند بستگی به نظر و تشخیص کفساب داشته باشد. برای کفسابی راه پله‌ها اگر از جنس آجر و یا سنگ نرم باشد و لکه‌های کمی وجود داشته باشد می‌توان از جت واتر یا فرچه شویی استفاده نماییم.

برای انجام خدمات سنگسابی راه پله می‌توان از دستگاه کوچک که به صورت تک فاز است استفاده نمود همچنین دستگاه‌های فرز هم در این فعالیت می‌توانند موثر باشند. خدمات کفسابی سطوح راه‌های زیادی دارد اما همه چیز نیاز به مهارت و تشخیص کف ساب خواهد داشت.

کفسابی راه پله
کفسابی راه پله

قیمت کفسابی پله

معمولا برای کفسابی راه پله هم قیمت کفسابی مانند سطوح دیگر محاسبه می‌شود.قیمت کفسابی پله در تهران و شهرستان ها تقریبا برابر است. محاسبه قیمت بستگی زیادی به تعداد پله‌ها، جنس پله که از چه نوع سنگی است، برق مصرفی که تک فاز باشد یا سه فاز دارد. به همین خاطر بهترین کار برای اطلاع از خدمات ساب زنی، تماس با یک شرکت ساب زنی معتبر است.

_

تاثیر جنس سنک در سنگسابی پله

سنگ‌هایی که برای پله استفاده خواهند شد انواع مختلفی دارند و می‌توانند از هر نوعی باشند اما معمولا برای سازمان‌های اداری و یا مکان‌های عمومی می‌توان از جنس سنگ‌هایی مانند گرانیت و یا مرمر که استحکام زیادی دارند استفاده کرد.

در صورت تمایل به مطالعه بیشتر در مورد انواع سنگ مانند مرمر به صفحه کفسابی مرمریت مراجعه کنید.

رفت و آمد بر روی پله ‎ها بسیار است به همین دلیل هر چه جنس سنگ مقاوم‌تر باشد بهتر خواهد بود. برای پله‌ها می‌توان از انواع سنگ‌های تراورتن، مرمر، آجری و حتی لاشه سنگ‌ها استفاده نمود.

سنگ‌ها به دو جنس سخت و نرم تقسیم می‌شوند. سنگ‌های نرم به سطوحی گفته می‌شوند که از جنس سرامیک یا موزاییک و کاشی باشند. این سطوح توسط بشر با ترکیب مواد مختلف ساخته خواهند شد.

مراحل کفسابی پله

فرآیند انجام کار کفسابی راه پله در چندین مرحله انجام خواهد شد. یکی از این مراحل استفاده از لقمه‌های زبر و نرم است که به ترتیب ابتدا از لقمه‌های زبر استفاده می‌شود و بعد از آن لقمه‌ها به شماره‌های پایین می‌آیند. لایه کثیفی از سنگ توسط لقمه‌های زبر برداشته می‌شود و سنگ جدید نمایان خواهد شد.

_
کفسابی پله در تهران

مرحله دوم کفسابی پله

با از بین رفتن لایه رویی و نمایان شدن سنگ، نوبت به لقمه‌های نرم می‌رسد. این لقمه‌ها به خوبی می‌توانند سطح را صاف و براق کنند و همچنین نفوذ پذیری آب در سنگ مشکل خواهد شد به همین دلیل است که سنگ‌ها در انجام فرآیند سنگسابی عمرشان افزایش پیدا می‌کند و ماندگاری بیشتری خواهند داشت.

کفسابی پارکینگ

بخش‌های مختلف دیگری در ساختمان وجود دارد که یکی از آنها پارکینگ است.در واقع در کفسابی ساختمان یکی از خدمات پر طرفدار کفسابی پارکینگ است. و اگر شما به دنبال سنگسابی پله ها هستین احتمالا کفسابی پارکینگ نیز در نظر دارید. پارکینگ‌ها هم دقیقا مانند پله‌ها نیاز به کفسابی دارند زیرا به دلیل قرار گرفتن خودروها دچار آلودگی‌های زیادی خواهند شد. کفسابی پارکینگ با سنگ سابی راه پله متفاوت است و با توجه به نوع لکه و جنس سطح از دستگاه‌های بزرگ کفسابی استفاده خواهد شد.

نگهداری از سنگ پله ها قبل و بعد از کفسابی

یک مسئله بسیار مهم این که برای جلوگیری از خراب شدن سنگ‌ها چه کاری می‌توانیم انجام دهیم، باید بگوییم که استفاده از مواد اسیدی و شوینده‌های شیمیایی می‌تواند تاثیر زیادی در آسیب دیدن سنگ داشته باشد.

همانطور که پیش‌تر به آن پرداختیم کفسابی سنگ با توجه به نوع سنگ انجام داده می‌شود. سنگ‌هایی که از جنس سخت هستند مانند سنگ‌های دگرگونی یا آذرین و مرمر در طبیعت به صورت طبیعی و یا از دل کوه‌ها به وجود می‌آیند به همین دلیل بافت سخت‌تری دارند و برای انجام خدمات کفسابی راه پله و هر نوع سطح دیگری مقاوم خواهند بود.

نکته دیگر در رابطه با آسیب دیدن سنگ‌ها خصوصا راه پله می‌توان به این مسئله اشاره کرد که هنگام انتقال دادن زباله‌ها مراقب باشید که بر روی پله‌ها لک ناشی از زباله به وجود نیاید زیرا اینگونه لکه‌ها به سختی از روی سنگ پاک می‌شوند و باعث آسیب به بافت سنگ در مرور زمان خواهند شد.

از جمله دیگر مراقبت‌ها برای جلوگیری به آسیب زدن سنگ می‌توان به پاک کردن لکه سنگ دقیقا بلافاصله بعد از اینکه ایجاد می‌شود پرداخت زیرا این لکه‌ها در اثر ماندن در طولانی مدت به داخل سنگ نفوذ می‌کنند اما اگر بلافاصله اقدام به پاک کردن آنها نماییم مشکلی به وجود نخواهد آمد.

کفسابی پارکینگ
کفسابی پارکینگ

ساب زدن پله پارکتی

برخی از سطوح نه از جنس سنگ سخت هستند و نه نرم برخی به صورت پارکتی هستند. سطوح پارکتی از جنس چوب هستند و جلوه بسیار زیبایی به دکوراسیون محیط می‌بخشند. انجام کفسابی راه پله برای سطوح پارکتی ممکن است نیاز به دقت و مهارت بیشتری داشته باشد زیرا برای ساب زنی این سطوح نباید از آب استفاده کرد. وجود آب باعث آسیب به پارکت‌ها خواهد شد.

_

کفسابی راه‌ پله‌های پارکتی با استفاده از دستگاه‌های مخصوص ساب پارکت بدون استفاده از آب انجام داده خواهد شد. پارکت‌ها قطعات کوچک و منعطف ساخته شده از چوب هستند که مزایای زیادی دارند یکی از آنها جلوه زیبا و گرما بخشیدن به محیط است. بعد از انجام ساب زنی می‌توان با استفاده از روغن‌های مخصوص پارکت اقدام به براق نمودن پله‌ها نمود.

از طرفی دیگر هنگام اثاث کشی ممکن است وسیله‌های سنگین بر روی سنگ راه پله کشیده شوند و به سطح سنگ آسیب برسانند به همین دلیل بایستی بسیار مراقب بود تا اثاثیه‌ها به سنگ ضربه وارد نکنند و باعث ایجاد ترک نشوند. ترک‌های ناشی از ضربه ممکن است با نشست گرد و خاک در درز آنها همراه باشند و با شستشو هم از بین نخواهند رفت.

این درزها تاثیر زیادی در جلوه پله‌ها خواهند داشت به همین منظور بایستی حتما توسط دستگاه ساب زده شوند تا از بین بروند.

کفسابی راه پله

چطور سنگسابی پله را انجام دهیم

برای انجام خدمات کفسابی ابتدا با شرکت کفسابی مورد نظر خود درباره نوع کفسابی سطح مشورت کنید و اطلاعات لازم را از آنها بگیرید. یک نکته دیگر در رابطه با همین موضوع می‌توان به دور یا نزدیک بودن شرکت اشاره کرد زیرا هزینه ایاب و ذهاب افراد شرکت بر عهده مشتری خواهد بود پس جهت کفسابی ارزان بایستی نزدیک‌ترین شرکت به مکان مورد نظر را انتخاب نمایید.

کفسابی راه پله
کفسابی راه پله

براق کردن سنگ راه پله با ساب و رزین

برای براق کردن سطوح می‌توان از روش‌های متفاوتی استفاده کرد یکی از این روش‌ها برای سطوحی که رنگی تیره دارند می‌تواند شستشو و استفاده از گازوئیل باشد یا اینکه از انواع رزین می‌توان برای محافظت و براق کردن سنگ استفاده کرد.

رزین‌ها فواید بسیار زیادی دارند که یکی از آنها می‌تواند براق نمودن سطح باشد همچنین نرمی خاصی به سطوح می‌بخشند که مانع ترک و شکستگی سنگ می‌شود.

با کفسابی ایران

بهترین کفسابی را تجربه کنید

خدمات کفسابی راه پله یکی از مواردی است که در ساختمان‌ها به دلیل تردد و استفاده زیاد اتفاق می‌افتد. قیمت سنگسابی به موارد زیادی بستگی دارد اما یکی از موارد تاثیر گذار می‌تواند نوع و روش ساب زنی باشد. معمولا ساب ایتالیایی قیمت بیشتری برای مشتری خواهد داشت زیرا در این ساب زنی لقمه‌های ایتالیایی در چندین مرحله سطح را ساب زنی خواهند کرد و سطوح را فوق‌ العاده براق می‌سازند.

مرکز کفسابی ایران خدمات کفسابی پله در تهران و شهرستان ها را به صورت فوری و تضمینی ارائه می دهد. کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. تا علاوه بر استفاده از خدمات مشاوره رایگان کفسابی  پله در تهران و هر نقطه دیگر، وقت رزرو نمایید. 

امتیاز دهید page

4 دیدگاه

  • با سلام
    خسته نباشید خدمت پرسنل های خوب و خوش اخلاق کف سابی ایران ما راه پله های ساختمونمون کلا کدر وسیاه شده بود واقعیتش تصمیم گرفته بودیم که کلا سنگهای راه پله پاگرد ها را عوض کنیم ولی من قبلاً در مورد کفسابی یک چیزهایی شنیده بودم تا اینکه اومدم در اینترنت جستجو کردم بعد وب سایتهای زیادی رانشان داد ولی من به شرکت کفسابی ایران اعتماد کردم
    ولی اینام واقعا سنگ تموم گذاشتن چون من اصلا فکرنمی‌کردم مثل اولش نو وبراق بشه واقعا ازشون تشکر میکنم باهزینه کم وبا کار خارق العاده برامون انجام دادن
    اگر کسی واقعا نیاز بکار کفسابی داشت پیشنهاد من به عنوان مشتری کفسابی ایران هستش

  • با سلام و عرض خسته نباشید خدمت آقای مغانلو و اکیپ با اخلاقشون
    راهرو ساختمان ما بدلیل اینکه مواد اسیدی ریخته بودیم کدر و مات شده بود و واقعا با دیدن این منظره بد حالمون بد میشد
    ولی خوشبختانه بعد از اینکه مشکلمان را به کفسابی ایران گفتیم زحمت کشیدند اومدن ساب ایتالیایی زدن و سنگامون از روز اولشم خیلی بهتر شد 👏👏👏

  • سلام عرض ادب خدمت کارکنان شرکت کفسابی ایران و آقای مغانلو من ازشون تشکر میکنم که کار ما را به نحو احسن انجام دادن چون به مرور زمان خیلی کثیف
    واقعا نیاز به کف سازی داشت که این شرکت استفاده کردیم بی نهایت راضی بودیم تشکر میکنم

  • سلام عرض ادب خدمت کارکنان شرکت کفسابی ایران و آقای مغانلو من ازشون تشکر میکنم که کار ما را به نحو احسن انجام دادن چون به مرور زمان خیلی کثیف
    واقعا نیاز به کف سازی داشت که این شرکت استفاده کردیم بی نهایت راضی بودیم تشکر میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری

خانه تماس یکتماس دو