ساب زنی سنگ کف

ساب زنی سنگ کف به صورت تضمینی

ساب زنی سنگ کف که در اصطلاح به آن  کفسابی و سنگسابی هم می گویند جهت براق نمودن هرچه بیشتر و بهتر فوق العاده سنگ سطح کف ساختمان و بازسازی و ترمیم سنگ های آسیب دیده و برطرف نمودن عیوب و یا اشکالات از سنگ گفته می شود.
ساب زدن سنگ کف بیشتر در مواقعی استفاده می شود که بر روی سنگ مواد اسیدی و یا هر نوع مواد مختلف دیگری مانند رنگ و سایر مواد مشابه این شکلی ریخته شده باشد انجام می شود که ریخته شدن این مواد باعث به وجود آمدن لکه و کثیفی بر روی سنگ می کنند همچنین در مواقعی هم که سنگ دارای پستی و بلندی هایی باشد و یا روی آن مصالح ساختمانی ریخته شده باشد و یا سنگ کهنه  شده باشد از ساب زنی سنگ کف استفاده می شود. 

ساب زنی سنگ کف چه مزیتهایی دارد ؟

همانطور که در بخش بالا اشاره کردیم ساب زدن سنگ کف باعث درخشان شدن و براق شدن فوق العاده سنگ می شود و سنگ شکل آینه ای و شیشه ای پیدا می کند که این کار  با کف سابی ایتالیایی به شکل عالی انجام می گیرد.

(کفسابی ایتالیایی یک نوع از کف سابی و سنگ سابی می باشد که در آن سنگ به شکلی ساب می خورد که شما می توانید تصویر سقف را کاملا در کف سنگ به خوبی مشاهده نمایید) یکی دیگر از مزیت هایی که ساب زنی سنگ کف دارد باعث افزایش طول عمر سنگ می شود و به علاوه تمامی حفره ها و درزهای سنگ را با استفاده از مواد مخصوص پر می کند که به آن رزین ساب می گویند. 

یکی دیگر از ویژگی هایی که انجام ساب زنی سنگ کف دارد  باعث می شود سطح کف شما تازه و نو جلوه داده شود و نمای داخلی ساختمان ظاهر زیبایی به خود می گیرد و باعث می شود از هزینه های بالای تعویض سنگ جلوگیری شود.

 

نکاتی که قبل و بعد از ساب زنی سنگ کف باید رعایت کرد 

– بررسی دقیق میزان خراشیدگی و مشکلات موجود در سنگ

– یکدست نمودن ارتفاع لبه‌ها بعد از ساب زدن سنگ

– جمع‌ آوری پساب ها و مواد اضافی همزمان با عملیات ساب زدن سنگ

 بررسی مشکلات موجود در سنگ 

حتما قبل از شروع عملیات ساب زدن سنگ وساب زنی سنگ کف شخصی که قرار است کار کفسابی سنگ را انجام دهد و انجام این عملیات را بر عهده گرفته است باید به میزان عمق خراشیدگی‌ های به وجود آمده در سنگ کاملا توجه نماید.

با گذشت زمان امکان دارد سنگ بر اثر عوامل مختلفی دچار یکسری مشکلات وآسیب‌هایی شده باشد و آثار شکستگی، حفره و یا خط و شیار بر روی سنگ ایجاد شده باشد در همچین مواقعی فرد متخصص و یا کارشناس کف سابی باید میزان عمق خراش و آسیب ها و مشکلات را بررسی کرده و برآورد کند.

در صورتی که در بعضی از قسمت های سنگ ترک‌ هایی با عمق یک تا سه میلی‌ متر به وجود آمده باشد، قبل از انجام عملیات کف سابی و سنگ سابی این شکستگی‌ها باید حتما ترمیم شوند با مرمت شکستگی، دیگر لازم نیست که عملیات ساب زدن سنگ را تا یکدست شدن سطح سنگ یا شکستگی‌های ایجاد شده روی سنگ ادامه داد و لایه نازک‌ تری از روی سنگ برداشته خواهد شد.

کفسابی چیست؟

کفسابی چیست؟

یکدست شدن ارتفاع لبه‌ها بعد از ساب زنی سنگ کف

در پایان کار کفسابی و سنگسابی، لبه‌ های سنگ‌ باید حتما میزان و یکدست شده باشند و همگی در یک سطح قرار گرفته باشند حتی کوچکترین اختلاف جزئی بین سنگ‌های کف باعث می‌شود علاوه بر ظاهر ناخوشایند، انعکاس نور نیز در سنگ در جهت‌های مختلفی شکل بگیرد و در نهایت سنگ آن شفافیت و براقی که باید داشته باشد را ندارد.

کفسابی ایران توصیه می کند که در پایان انجام عملیات ساب زنی سنگ کف، حتما به خوبی از کف بازدید کنید و به ارتفاع لبه‌ی سنگ‌ها دقت و توجه کنید.

جمع‌ آوری پساب همزمان با عملیات ساب زدن سنگ

مواد اضافی و پسابی که در زمان کفسابی و سنگسابی به وجود می‌ آید نباید مدت زمان طولانی در آن محل باقی بماند به این دلیل که خشک و سفت شدن پساب باعث می‌شود مواد اضافی بر روی سنگ خشک شود و ماندگار می شود از طرفی جدای از این مساله باید به این موضوع هم توجه داشت که حتما پساب در فاضلاب ریخته شود.

خدمات کفسابی سرامیک

هزینه ساب زدن سنگ کف چقدر است ؟

هزینه سنگ سابی و کفسابی بر اساس متر مربع می باشد و بسته به پارامترهای زیادی دارد که مهمترین آن نوع و جنس سنگ می باشد البته متراژ محیط و محل کفسابی هم در قیمت کفسابی بسیار موثر است. اگر می خواهید در پایان کار شاهد یک نتیجه عالی و باکیفیت باشید بهتر است که به فکر هزینه نباشید چون انجام کار ساب زنی سنگ کف مدت زمان طولانی برای ساختمان شما مفید می باشد و از شش ماه تا حداقل یک سال و حتی بیشتر لازم نیست که دوباره این کار را انجام دهید.

پیشنهاد کفسابی ایران

پرسنل و کارکنان حاضر در کفسابی ایران در تهران با بیش از سالها سابقه کف سابی بهترین ساب را با بهترین دستگاه ها و تجهیزات فوق العاده حرفه ای برای شما انجام می دهند و همواره انواع کارها را از جمله کفسابی، سنگسابی، نماشویی و…. را با کیفیت عالی و قیمت مناسبی انجام می دهند کافی است با ما تماس بگیرید و نوع کاری که می خواهید بر روی ساختمان شما انجام شود از نماشویی و کفسابی گرفته تا بتن سابی وساب زنی سنگ کف بدون داشتن دغدغه انجام آن را به بهترین نحو ممکن با خیال راحت به ما بسپارید.

امتیاز دهید post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری

خانه تماس یکتماس دو