کفسابی چیست

کفسابی چیست؟ کفسابی و سنگسابی به معنای سابیدن سطح سنگ، برداشتن لایه‌ای از سطح سنگ، شیشه‌ای کردن و رفع مشکلات انواع سنگ‌‌های به‌کاررفته در کف، نمای داخلی یا خارجی ساختمان‌ها با استفاده از مواد و ابزار تخصصی است.

کفسابی و سنگسابی  باتکیه‌بر جدید‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا باهدف برتر جلب رضایت مشتریان در زمینه ارائه خدمات کفسابی و سنگسابی فعالیت گسترده دارد. این مجموعه کلیه خدمات خود را زیر نظر مجرب‌ترین کف‌ساب‌ها و با برخورداری از باکیفیت‌ترین مواد مصرفی و دستگاه‌های تخصصی ارائه می‌کند. و پیش از انجام پروژه با بررسی دقیق مکان موردنظر قیمت، نوع کفسابی لازم و دیگر نکات مهم درمورد عملیات را تماماً به سمع و نظر مشتری می‌رساند.

کفسابی و سنگسابی از نیاز‌های ضروری هر نوع ساختمانی است؛

زیرا سنگ‌های ساختمان پس از مدتی در اثر رفت‌وآمد بالا، شرایط جوی و سهل‌انگاری در مراقبت از آن‌ها دچار رنگ‌گرفتگی و کاهش شفافیت و زیبایی شده و به انواع مختلف خدمات کفسابی نیاز پیدا می‌کنند.
کفسابی   ایران یکی از مراکز معتبری است که با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن به حل این مشکلات و ترمیم و نوسازی بنای شما می‌پردازد. و شما می‌توانید با اعتماد به کفسابی و سنگسابی سنگ ساب بهترین نتیجه را با تضمین بالا دریافت نمایید

کفسابی سنگ چه کاری می کند؟

کفسابی چیست و کفسابی سنگ چه کاری می کند؟ این سوال امکان دارد برای هر کدام از شما عزیزان و یا مشتریان شرکت کفسابی ایران به وجود بیاید. که دقیقا کفسابی سنگ چه کاری می کند. و چه تفاوتی با سنگسابی دارد. و چه مزایا و ویژگی هایی دارد. که باعث بهتر شدن و بالا بردن طول عمر سنگ می شود. همانطور که می دانید و قبلا هم در سایر مطالب توضیح دادیم و سنگسابی خود به تنهایی دو موضوع بسیار مهم می باشند. که باید برای هر نوع سطح سنگی هر چند وقت یکبار انجام شود.
زمانی که سنگ نیازمند کف سابی و سنگ سابی باشد. نشانه هایی بر روی سنگ به وجود می آید. که باتوجه به آن می توانید تشخیص دهید که سنگ شما نیازمند انجام سنگسابی و کفسابی است.

اما این نشانه ها شامل چه مواردی است :

زمانی که سنگ حالت کدری به خود گرفته باشد، شفافیت و براقیت خود را از دست داده باشد، آلودگی های مختلف سطح سنگ را کثیف کرده باشند، مواد و مصالح ساختمانی بر روی سنگ ریخته شده باشد. در این زمان باید وارد عمل شد و عملیات کفسابی و سنگسابی را بر روی سنگ مورد نظر پیاده و اجرا نمایید. ساییدن سنگ باعث برداشتن یک لایه از سنگ می شود. و این کار باعث می شود که سنگ نمای بهتر را به نمایش بگذارد.

با استفاده از سنگ سابی می توان سنگ هایی که ناهموار هستند و دارای پستی و بلندی می باشند را یکدست و صاف کرد. اگر بر روی سنگ چسب و یا ماده ای ریخته باشد که نتوان آن را از روی سنگ برداشت می توان با دستگاه کفسابی این کار را انجام داد. بعد از اتمام کار ساختمانی درزهایی در بین سنگ کف دیده می شود. که حالت خوبی ندارد با استفاده از سنگسابی می توان آن را یک دست کرد به طوری که گویی سنگ ها و سرامیک ها از اول یک دست بوده اند. حتی می توان سنگ را طوری کفسابی کرد که مثل آینه شود و شما تصویر خود را در سنگ ببینید.

کفسابی و سنگسابی نیکنام

 مواد استفاده شده در انجام کفسابی چیست ؟

در کفسابی و سنگ سابی از رزین به عنوان ماده پرکننده درزها استفاده می شود. همچنین اگر کف سنگ و سرامیک به هر علتی مانند ریختن اسید و سرکه و… خراب شده باشد. می توان با کف سابی محل مورد نظر را مثل روز اول درست کرد. برای افزایش طول عمر و زیباتر شدن کف ساختمان‌ خود توصیه می‌شود از خدمات کفسابی ایران استفاده کنید. کفسابی ایران با افرادی با تجربه و خبره، آماده هر گونه خدمات کفسابی و سنگسابی با بهترین کیفیت می‌باشد.

تماس با خدمات نماشویی

کفسابی سنگ در چه مکان هایی انجام می شود ؟

بعد این که دانستید کفسابی چیست احتمالا این سوال برای شما پیش آمده است . همانطور که می دانید جاهایی که بسیار شلوغ و پر رفت و آمد هستند بیشتر در معرض کثیفی و آلودگی قرار دارند مکان هایی مانند فروشگاه ها، مغازه ها، پارکینگ ساختمان ها، لابی هتل ها و مجتمع های مسکونی، تالارها و… این مکان ها به این علت که به صورت مداوم جلوی چشم افراد مختلف و مشتریان می باشد. باید به صورت مستمر تمیز شوند. چون همانطور که می دانید اولین چیزی که به چشم هر فرد می آید سطح کف آن محلی می باشد. که در آن قرار دارد. هرچه محیط مورد نظر تمیز تر و درخشان تر باشد. افراد بیشتری به داخل این فروشگاه ها و مغازه ها می روند و تاثیر به سزایی در رفت و آمد افراد دارد.

کفسابی سنگ مرمریت

چه افرادی کار کفسابی سنگ را انجام می دهند ؟

زمانی که هر شخصی به کار کفسابی و یا سنگسابی نیاز پیدا می کند. باید کاملا تحقیق کند و یک جای مطمئن که سابقه ی طولانی و درخشانی دارد را پیدا کند. افرادی که کار کفسابی و سنگسابی سنگ و سرامیک را انجام می دهند باید دارای تجربه و تخصص کافی در این زمینه باشند. همچنین باید از پیشرفته ترین دستگاه ها و وسایل جهت عملیات کف سابی و سنگ سابی استفاده نمایند. چون این کار نیازمند دقت و توجه زیادی می باشد و فردی که قرار است. این کار را انجام دهد باید تمام حواس خود را بر روی کاری که قرار است انجام دهد متمرکز کند. با تماس با شرکت کفسابی ایران در تهران می توانید با خیال راحت و آرامش خاطر انجام عملیات کفسابی، سنگسابی، نماشویی و سایر خدمات مرتبط با آن را به کارکنان حرفه ای و با سابقه ما بسپارید تا با استفاده از بهترین دستگاه ها و پیشرفته ترین تجهیزات عملیات موردنظر شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

امتیاز دهید post

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری

خانه تماس یکتماس دو