کفسابی و سنگسابی آپادانا زیر نظر کارشناسان با تجربه

کفسابی و سنگسابی آپادانا

 کفسابی و سنگسابی یکی از اقدامات ضروری برای هر ساختمان با هر نوع کاربری است؛ پس از گذشت چند سال از ساخت یک بنا اجرای سرویس‌های کفسابی می‌توانید در افزایش زیبایی، مرغوبیت و نمای کلی ساختمان تأثیر بسزایی داشته باشد. حال خبر خوب این است که کفسابی و سنگسابی آپادانا با بهره‌مندی از جدید‌ترین متد‌‌‌های روز دنیا و تیم حرفه‌ای خود، سالیان سال است که در این عرصه فعالیت درخشان دارد و آمار بالایی از رضایت مشتریان را کسب نموده است.

فعالیت کفسابی و سنگسابی آپادانا تماماً زیر نظر اتحادیه بوده و قیمت ارائه‌شده از سوی این مجموعه طبق تعرفه‌‌های منصفانه اتحادیه و کاملاً متناسب با شرایط پروژه خواهد بود. شما می‌‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه خدمات کفسابی و سنگسابی آپادانا، با این مجموعه تماس حاصل کرده و پس از بررسی دقیق بنای موردنظر توسط کارشناسان کفسابی و سنگسابی آپادانا از قیمت نهایی پروژه مطلع شوید.

کفسابی اپوکسی در کفسابی و سنگسابی آپادانا

امروزه اپوکسی یکی از گران‌قیمت‌‌ترین کف‌پوش‌های بازار به‌حساب می‌آید که نیازمند مراقبت و رسیدگی مداوم است. ساب‌زنی اپوکسی فرایندی است که قبل از نصب اپوکسی در کف ساختمان صورت می‌گیرد و به رفع مشکلات و ایرادات مختلف این نوع کف‌پوش کمک کرده و سبب افزایش ماندگاری و دوام آن می‌‌شود. کفسابی اپوکسی امری مهم و تخصصی بوده و اجرای این عملیات توسط پرسنل کفسابی و سنگسابی آپادانا به‌صورت زیر انجام می‌شود:

  • متخصصان کفسابی و سنگسابی آپادانا در اولین قدم به بررسی دقیق مکان انجام پروژه می‌‌پردازند و سطوح موردنظر را ازلحاظ زبری و تراز بودن بررسی می‌‌کنند.
  • ازآنجایی‌که از اپوکسی بیشتر در مکان‌هایی همچون کارخانه‌‌ها، تعمیرگاه‌‌ها و پارکینگ‌‌ها استفاده می‌‌شود؛ لازم است پیش از اجرای آن، سطح موردنظر توسط کفساب‌‌های کفسابی و سنگسابی آپادانا کاملاً تمیز و پاک شود. بهترین روش برای شستشوی این مکان‌‌ها استفاده از آب و پودر ماشین لباسشویی است.
  • پرسنل کفسابی و سنگسابی آپادانا در قدم بعدی به‌منظور هم‌سطح کردن و زبر کردن سطح موردنظر به ساب زدن آن می‌پردازند و سپس گردوغبار باقی‌مانده را نیز تمیز می‌‌کنند؛ زیرا وجود گردوخاک سبب می‌‌شود مواد به‌درستی روی سطح کار نچسبند و مشکلات مختلفی ایجاد شود.
  • در این مرحله کف‌ساب‌های کفسابی و سنگسابی آپادانا پرایمر‌‌ها را با کمک غلتک حوله‌ای روی سطح موردنظر یکنواخت می‌‌کنند؛ تا جایی که در نقطه‌ای از سطح تجمع نکند. پرایمر مانند چسب دوطرفه عمل می‌کند و سبب می‌‌شود لایه‌‌های اپوکسی بهتر به سطح کار بچسبند.
  • پنجمین مرحله و مهم‌‌ترین بخش کار اجرای لایه میانی کف‌پوش اپوکسی است که توسط متخصصان کفسابی و سنگسابی آپادانا با بالا‌ترین دقت انجام می‌شود. لایه میانی از مقاومت بالایی برخوردار بوده و به‌راحتی از زمین کنده نمی‌‌شود.
  • پس از اجرای لایه میانی، به اجرای لایه نهایی با همان رنگ اپوکسی می‌پردازند.

امکانات نماشویی ساختمان در کفسابی حصارک

نماشویی ساختمان یکی از اقداماتی است که سبب افزایش زیبایی و جلوه بصری ساختمان‌ها شده و از تخریب و ایجاد آسیب در آن‌ها در مدت‌زمانی کوتاه ممانعت می‌‌کند. کفسابی و سنگسابی حصارک یکی از مراکز باتجربه‌ای است که این امر ضروری را با استفاده از مرغوب‌‌ترین مواد و دستگاه‌‌ها و پرسنل متخصص ارائه می‌‌دهد. کفسابی و سنگسابی حصارک برای اجرای پروژه نماشویی ساختمان‌‌ها بر اساس جنس مورداستفاده در نمای ساختمان از ابزار‌‌ها و مواد زیر استفاده می‌‌نماید:

  • کرباس و پارچه آستری: این دو ابزار از ساده‌‌ترین ابزار‌‌های نماشویی ساختمان هستند. بهتر است پارچه آستری از جنسی باشد که بتواند آب را به‌خوبی جذب کند. استفاده از کرباس نرم و مرطوب نیز به تمیزکردن باکیفیت سطوح کمک می‌‌کند.
  • ابر خیس و تی: پرسنل نماشویی کفسابی و سنگسابی حصارک ابر را به آب و مواد شوینده آغشته کرده و روی سطوح مختلف می‌‌کشند و پس از آن با استفاده از تی باقی‌مانده مواد را از سطوح پاک می‌‌کنند.
  • برس پاشش آب خالص: اصلی‌ترین ابزار پرسنل کفسابی و سنگسابی حصارک در این روش تیرک‌‌های مجهز به برس مخصوص با قابلیت پاشش آب است. اگر تمام مراحل کار با این ابزار به شکل صحیح انجام شود؛ هیچ لکه‌ای روی سطوح باقی نخواهد ماند.
  • واترجت: این دستگاه بسیار قوی مختص پاشیدن آب با فشار بالا روی سطوح ساختمان است. در کفسابی و سنگسابی حصارک از واترجت‌‌های تک‌فاز برای پروژه‌‌های سبک و از واترجت‌‌های سه‌فاز برای پروژه‌‌های سنگین استفاده می‌‌شود.

 شستشوی نمای آجری با کفسابی کاشانی

آجر نسبت به شیشه و کامپوزیت از مقاومت کمتری در برابر سرما و گرما برخوردار است و در اثر این عوامل دچار ترک‌خوردگی‌‌ها و شکاف می‌‌شود. گرچه این موارد به‌سختی دیده می‌‌شوند؛ اما بازهم سبب ورود آلودگی به این شکاف‌‌ها و کاهش زیبایی و جذابیت نمای ساختمان می‌‌شوند. یکی از خدمات تخصصی کفسابی و سنگسابی کاشانی شستشوی نمای آجری با سرعتی بالا و کیفیتی منحصربه‌فرد است.

شستشوی نمای آجری توسط نما شورهای کفسابی و سنگسابی کاشانی با استفاده از دستگاه فشارقوی به نام واترجت به همراه سیلیس (واتر سندبلاست) اجرا می‌شود؛ دلیل این موضوع این است که تنها با فشار آب معمولی نمی‌‌توان نمای آجری را به طور کامل از گردوغبار و آلودگی‌ها پاک‌سازی نمود. هزینه نماشویی آجر در کفسابی و سنگسابی کاشانی بر اساس مواردی همچون مساحت موردنظر، میزان آسیب‌دیدگی، میزان آلودگی و غیره تعیین می‌‌شود.

کفسابی و سنگسابی آپادانا

 دستگاه‌های پله سابی در سنگسابی مطهری

باتوجه‌به پر رفت‌وآمد بودن پله‌ها و پاگرد ساختمان، این بخش‌ها به‌سرعت دچار شکستگی، کثیفی و عدم شفافیت می‌شوند و به خدمات کفسابی و لایه‌برداری نیاز پیدا می‌کنند. در این میان کفسابی و سنگسابی مطهری به کفسابی و پاک‌سازی اصولی راه‌پله‌های ساختمان اقدام نموده است و خدمات کفسابی راه‌پله را با بالا‌ترین کیفیت به مشتریان خود عرضه می‌کند.

در کفسابی و سنگسابی مطهری از دستگاه‌هایی استفاده می‌شود که به‌راحتی می‌توانند به مناطق غیرقابل‌دسترس پله‌ها نفوذ کرده و بادقت آن‌ها را پاک‌سازی کنند. در کفسابی پله می‌توان از دستگاه ساب دستی نیز استفاده نمود و به‌راحتی پله‌ها را براق انداخت. تیم کفسابی و سنگسابی مطهری معمولاً در پاگرد ساختمان از دستگاه سنگسابی ایتالیایی تک‌فاز استفاده می‌کنند. البته در صورت متراژ بالای پاگرد از نوع سه‌فاز استفاده می‌شود.

کفسابی راه‌پله‌ها توسط کفسابی و سنگسابی مطهری طی ۸ مرحله انجام شده و متخصصان به برداشتن لایه‌ای نازک از سنگ و پاک‌سازی آن از آلودگی‌ها می‌پردازند.

کفسابی و سنگسابی آپادانا

اسیدشویی نمای ساختمان با سنگسابی شهرک بیمه

اسیدشویی نمای ساختمان از خدمات تخصصی کفسابی و سنگسابی شهرک بیمه است که با استفاده از مرغوب‌‌ترین مواد و محلول‌‌ها دراسرع‌وقت صورت می‌‌گیرد. از این روش برای ازبین‌بردن رنگ‌‌های قدیمی و باقی‌مانده از نقاشی روی نمای ساختمان استفاده می‌‌شود. اسیدشویی به ازبین‌بردن کامل لکه‌‌های حاصل از زنگ‌زدگی آهن‌آلات کمک بزرگی می‌کند. متخصصان کفسابی و سنگسابی شهرک بیمه از اسید‌‌های مختلفی به‌منظور شستشوی نمای ساختمان استفاده می‌‌کنند.

 از رایج‌‌ترین اسید‌‌های مورداستفاده در کفسابی و سنگسابی شهرک بیمه می‌‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اسید جرم آلکس
  • اسید دیسکلر
  • جوهر نمک

قیمت شستشوی نمای شیشه‌ای در کفسابی توانیر

یکی از بهترین سرویس‌های کفسابی و سنگسابی توانیر شستشوی نمای شیشه‌ای ساختمان با استفاده از کادر اجرایی ماهر و مواد باکیفیت نماشویی است. شستشوی نمای شیشه‌ای توسط پرسنل کفسابی و سنگسابی توانیر در دو مرحله انجام می‌‌شود. در نخستین گام با استفاده از دستگاه واترجت به ازبین‌بردن گردوغبار و در مرحله دوم به شستشوی نمای شیشه‌ای با مواد شیمیایی، ابر و تی می‌‌پردازند. قیمت شستشوی نمای شیشه‌ای در کفسابی و سنگسابی توانیر بر اساس معیار‌‌های زیر تعیین می‌‌شود:

  • نوع شیشه مورداستفاده در نمای ساختمان
  • ارتفاع ساختمان
  • نیاز به راه‌اندازی داربست
  • مقدار کثیفی و آلودگی
  • میزان قدمت ساختمان
  • دسترسی به آب و برق

ساب آلمانی در کفسابی چالوس

با گسترش روزافزون صنعت زیباسازی و نوسازی ساختمان، روش‌های جدیدی نیز پا به عرصه کفسابی گذاشتند و توجه عموم را به خود جلب کردند؛ یکی از این روش‌ها که توسط کفسابی و سنگسابی چالوس ارائه می‌شود؛ ساب آلمانی است. ساب آلمانی یک روش فوق‌تخصصی است که اجرای آن نیازمند مهارت و تجربه بالا است. متخصصان کفسابی و سنگسابی چالوس در این روش به ۱۸ مرحله ساب‌زنی می‌پردازند و ۲ مرحله دیگر را نیز با نانو ساب ادامه می‌دهند.

مزیت ساب آلمانی در این است که پس از پایان کار کفسابی و سنگسابی چالوس براقی ۶۰ درصدی به نسبت ساب کارخانه در سطوح کارشده ایجاد می‌شود و سطح موردنظر کاملاً شفاف و آینه‌ای می‌شود.

کفسابی و سنگسابی آپادانا

نماشویی با واتر سندبلاست در کفسابی غرب تهران

شستشوی نما‌‌هایی که درگیر جرم‌‌های سخت و رسوب طولانی‌مدت هستند؛ با نماشویی سنتی یا استفاده از دستگاه واترجت امکان‌پذیر نیست و آلودگی‌های سطح موردنظر را به طور کامل رفع نمی‌کند. نماشویی با واتر سندبلاست توسط کادر کفسابی غرب تهران با به‌کارگیری دستگاه واترجت با دور بالای آب و سیلیس انجام می‌‌شود.

در این نوع نماشویی دانه‌‌های سیلیس که متناسب با نوع جرم و رسوبات تعیین می‌‌شود؛ به همراه فشار آب متوسط از سوی دستگاه واترجت بر روی سطوح اعمال می‌‌شود. در این عملیات متخصصان کفسابی غرب تهران به شستشوی چربی، رسوبات آهکی، آثار زنگ‌زدگی و غیره با بالا‌‌ترین حساسیت و دقت می‌‌پردازند.

در آخر

ازآنجایی‌که کفسابی و زیرمجموعه‌های آن اقداماتی کاملاً تخصصی و مهم هستند؛ نباید اجرای آن‌ها را به افراد غیرمتخصص و آماتور سپرد؛ زیرا در این صورت ممکن است صدمات جبران‌ناپذیری به سنگ‌ها و دیگر سطوح ساختمان وارد شود. کفسابی و سنگسابی آپادانا یکی از باتجربه‌‌ترین مجموعه‌‌های فعال در این حوزه است که بهترین خدمات کفسابی را متناسب با نوع سنگ‌، نوع کاربری ساختمان، میزان هزینه مورد انتظار مشتری و غیره ارائه می‌‌کند.

کفسابی و سنگسابی آپادانا کلیه خدمات خود را با صدور بیمه‌نامه به مشتریان ارائه می‌‌‌دهد و شما می‌‌‌توانید با خیالی آسوده پروژه ترمیم و بازسازی سنگ‌‌های ساختمان خود را به این مجموعه سپرده و بهترین نتیجه را دریافت نمایید. از دیگر خدمات مهم کفسابی و سنگسابی آپادانا می‌‌توان به کارشناسی دقیق بنا و اعلام هزینه و زمان انجام پروژه پیش از انجام کار، احترام به حق‌وحقوق مشتری و قیمت منصفانه اشاره کرد.

امتیاز دهید post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری

خانه تماس یکتماس دو