کفسابی و سنگسابی فرشته با پیشرفته ترین دستگاه ها و پایین ترین قیمت

کفسابی و سنگسابی فرشته

برای از بین بردن هرگونه لکه از روی سنگ بایستی از خدمات ساب زنی استفاده کرد. این خدمات امروزه بسیار متداول شده است و شرکت‌هایی در حول این محور زیادی در تهران و شهرهای دیگر به وجود آمده‌اند. کفسابی و سنگسابی فرشته یکی از شرکت‌های شمال تهران است.
در بخش شمالی تهران ساختمان‌ها و سازه‌های زیادی وجود دارد که در هر کدام از یک نوع معماری خاصی استفاده شده است. بنابراین ظبق نوع جنس سنگ و یا نمای ساختمان، کفسابی فرشته به ارائه خدمات می‎پردازد.
از جمله خدمات مربوط به سنگسابی نوع و جنس سنگ است. جنس سنگ می‌تواند به دو صورت نرم و سخت باشد. سنگ‌های نرم از جمله سنگ‌هایی هستند که با ترکیب مواد مختلف به وجود امده‌اند مثلا در ساخت سرامیک که از جنس سنگ نرم است از موادی از قبیل خاک رس، تنگستن، کاربید و آلومینیوم استفاده شده است.
ترکیب این مواد با یکدیگر می‌تواند سنگ مورد نظر را به وجود بیاورد اگر مثالی دیگر برای شما بیاوریم می‌توانیم به آجر اشاره نماییم. آجرها بر خلاف ساختار زمختی و خشنی که دارند قابلیت شکننده بودن در آن‌ها وجود دارد. آجرها از خاک رس و آب ساخته شده‌اند که در کوره و مقابل حرارت قرار می‌گیرند.
در اغلب ساختمان‌ سازی‌های ایران، آجر کاربرد زیادی دارد حتی استفاده از این سنگ در قدیم بسیار متداول‌تر از اکنون بود به همین دلیل روش‌هایی برای کفسابی و شستشوی این سطوح به وجود آمده است که کفسابی و سنگسابی فرشته هم به این روش‌ها کاملا تسلط دارد و و در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.
سنگ‌های سخت نیز گونه‌ایی دیگر از دسته بندی جنس سنگ‌ها هستند. سنگ‌های سخت قابلیت انجام خدمات سنگسابی در آنها زیاد است و مقدار ریسک در آنها پایین‌تر خواهد بود زیرا دستگاه‌های لایه برداری می‌توانند به برداشتن چندین لایه از این سنگ بپردازند.
سنگ‌های سخت انواع مختلفی دارد و برخلاف سنگ نرم ساخته شده از مواد گوناگون نیستند بلکه این سنگ‌ها خود به خود و از مواد طبیعی به وجود می‌آیند به طور مثال سنگ‌های گرانیت از مواد مذاب آتش نشان‌ها ساخته می‌شوند و سنگ‌های دگرگونی هم به همین صورت از مواد داغ درون زمین به وجود آمده‌اند.
سنگ‌های کوارتزیت نوعی دیگر از سنگ‌ها هستند که از ماسه سنگ‌ها به وجود امده‌اند و در مجموع سنگ‌های سخت در طبیعت شکل گرفته‌اند. از این سنگ‌ها می‌توان برای نمای ساختمان و یا دیگر قسمت‌های داخل ساختمان استفاده کرد اما برای استفاده ابتدا باید نوع سنگ را شناسایی کرد. کفسابی فرشته از جمله شرکت‌های ساب زنی است که مهارت لازم را در برخورد با سنگ و سطوح دارد.
برخی از سنگ‌ها مانند گرانیت‌ها جنس سختی دارند و برای نما مناسب نیستند به همین صورت نمی‌توان از انها برای نمای ساختمان استفاده کرد زیرا به دلیل سخت بودن و ذرات الماسی سیمان را به خود نمی‌گیرند و بعد از مدتی کوتاه ممکن است دچار آسیب و افتادگی شوند.

کفسابی و سنگسابی فرشته

انواع روش‌های ساب زنی کفسابی زعفرانیه

برای ساب زنی سطوح روش‌های متفاوتی وجود دارد که از هر کدام بایستی به روشی خاص اقدام کرد بع عنوان مثال برای ساب زنی سطوح بتنی بایستی از روش مختص به بتن استفاده کرد و برای ساب زنی سطوح موزاییکی نیز روشی دیگر کاربرد دارد به گونه‌ایی واضح‌تر اگر بیان کنیم می‌توانیم بگوییم که روش ساب زنی بتن بر روی موزاییک جوابگو نخواهد بود و ممکن است به سطح آسیب برساند.
البته انجام کار بستگی به متخصص بودن کفساب خواهد داشت. کفسابی و سنگسابی فرشته افرادی متخصص بسیاری در اختیار دارد و این افراد به خوبی از عهده کار بر می‌آیند. در ادامه به انواع روش‌های ساب زنی سنگ‌ها بپردازیم:

ساب زنی سنگ گرانیت

سنگ گرانیت به دلیل نوعی که دارد ساختار محکم و سختی دارد و با لقمه‌های معمولی قابل سابیدن نیستند و باید از لقمه‌های الماسی برای سابیدن آنها استفاده کرد. این لقمه‌ها جنس بسیار سختی دارند و قابلیت لایه برداری سنگ گرانیت را خواهند داشت. از جمله شرکت‌هایی که ساب زنی این سطوح را به خوبی انجام می‌دهد می‌توان به کفسابی در آرژانتین اشاره کرد.

ساب زنی به روش ایتالیایی

کفسابی ایتالیایی از جمله روش‌های ساب زنی است که در میان مردم اولویت دارد یعنی مردم بیشتر دوست دارند که سطوحی فوق‌العاده براق و درخشان داشته باشند که این کار تنها با انجام کفسابی ایتالیایی ممکن است. کفسابی فرشته و اغلب شرکت‌های کفسابی شمال تهران از جمله کفسابی در ولنجک قادر هستند سطوح را با استفاده از لقمه‌های مخصوص ایتالیایی ساب زنی نمایند.
در این نوع ساب زنی، سطح با استفاده از چندین لقمه در سایزهای مختلف ساییده خواهد شد و در نهایت پرداخت م
ی‌شود و با استفاده از زرین براق خواهد شد. ساب زنی ایتالیایی اغلب برای سطوح سنگی و سرامیکی کاربرد دارد و در ساختمان‌های مسکونی، هتل‌ها، پاساژها و رستوران‌ها می‌توان استفاده کرد.

ساب زنی پارکینگ

ساب زنی سطوح پارکینگ به دلیل آلوده شدن محیط پارکینگ بر اثر دود ناشی از خودروها، جای رد لاستیک‌ها، ریزش روغن و موارد دیگر انجام داده می‌شود. کفسابی پارکینگ با توجه به نوع سطح انجام داده می‌شود اگر سطح پارکینگ از جنس موزاییک آج دار باشد ساب زنی این سطوح مشکل خواهد بود و شاید مجبور به استفاده از روش‌ دیگری از جمله فرچه شویی شویم. کفسابی و سنگسابی فرشته سطوح پارکینگ را با مهارت و تجربه زیاد در این زمینه پاکسازی می‌نماید.

فرچه شویی یا کف شویی

یکی دیگر از روش‌های کفسابی می‌تواند فرچه شویی باشد. فرآیند فرچه شویی با استفاده از فرچه‌های مختلفی انجام داده می‌شود که ابتدا باید به جنس سطح بپردازید. جنس سطح اگر محکم باشد می‌توان از انواع فرچه‌های سیمی بهره برد اما اگر نوع سنگ نرم باشد فرچه‌های پلاستیکی مناسب این کار هستند البته کفسابی در فرشته با توجه به ساختار سنگ عمل می‌کند و بسیار مراقب سطح است که دچار هیچ گونه آسیب و خط و خشی نشوند.

نماشویی ساختمان

نماشویی جزو خدماتی است که برای تمیز کردن سطح نما کاربرد دارد. نماشویی در تهران از جمله خدماتی است که توسط کفسابی فرشته انجام داده می‌شود و این کار بستگی به نوع نما دارد. در نماهای شیشه‌ایی می‌توان از تی و اسفنج برای پاک کردن شیشه‌ها استفاده کرد اما در نماهایی که از جنس سنگ هستند نماشوو با کمک طناب راپل از نما بالا می‌رود و اقدام به تمیز کردن سطح می‌نماید.
برای نماهای آجری کفسابی و سنگسابی فرحزاد و بیشتر شرکت‌ها از واترجت استفاده می‌کنند در کنار واتر جت هم می‌توان از سیلیس‌ها استفاده کرد زیرا این سیلیس‌ها در پاک کردن لکه بسیار کارآمد هستند.
در سنگ‌هایی از جمله تراورتن که دارای حفره هستند هم می‌توان از سیلیس استفاده کرد. دستگاه واتر جت با فشار آب زیاد می‌تواند هر گونه سطحی را از گرد و غبار پاک نماید. کفسابی فرشته مجهز به تمامی این ابزارها و دستگاه‌ها است.

کفسابی و سنگسابی فرشته
خدمات کفسابی راه پله

کفسابی راه پله باید توسط افراد حرفه‌ایی انجام داده شود. این کار با استفاده از دستگاه‌های کفسابی دستی انجام داده می‌شود. این دستگاه‌ها در دستان کفساب قرار می‌گیرد اما از جمله معایبی که دارد می‌توان گفت که دستگاه کفسابی دستی قابلیت ساب زنی پله‌های زیاد را ندارد و باید از دستگاه کفسابی بزرگ استفاده کرد.
تمامی شرکت‌های کفسابی از جمله کفسابی در زعفرانیه دارای دستگاه‎ کفسابی دستی هستند و تمامی گوشه و کنار و اطراف پله‌ها را ساب زنی می‌کنند.

کفسابی لاشه سنگ‌ها

امروزه استفاده از لاشه سنگ‌ها بسیار متداول شده است و در خیلی از مکان‌ها کاربرد دارد. لاشه سنگ‌ها به سنگ‌هایی ناهماهنگ در اشکال مختلف می‌گویند که با ریختن مواد سنگی در قالب شکل خواهند گرفت. این سنگ‌ها از لحاظ قیمتی بسیار مقرون به صرفه و نسبت به سنگ‌های دیگر فوق العاده مقاوم هستند.
از لاشه سنگ‌ها می‌توان در حیات، تراس، پارکینگ و مکان‌های دیگر استفاده کرد که زیبایی بسیار خاصی هم دارند و در رنگ‌ها و اشکال گوناگونی می‌توان از آنها بهره برد. کفسابی و سنگسابی فرشته برای انجام خدمات لاشه سنگ روش‌های مخصوصی را انجام می‌دهد که این سطوح به خوبی پاکسازی شوند.

کفسابی و سنگسابی فرشته

کفسابی سطوح پارکتی

سطوح پارکتی از جمله سطوحی هستند که ساختار چوبی مانند دارند و امروزه از پارکت‌ها برای اغلب ساختمان‌ها استفاده می‌کنند زیرا هم جلوه زیبایی دارند و هم گرمای خاصی به محیط منتقل می‌نمایند. کفسابی فرشته هنگام ساب زنی پارکت‌ها از آب استفاده نمی‌کند به این دلیل که آب باعث آسیب به این سطوح خواهد شد.
ساب زنی پارکت به صورت خشک با استفاده از دستگاه پارکت سابی انجام داده می‌شود و با روغن‌های مخصوص سطوح پارکتی براق و درخشنده خواهند شد.

کفسابی بتن و سیمان

سطوح بتنی و سیمانی در مکان‌های مختلف وجود دارد و کفسابی فرشته این مزیت را دارد که این سطوح را کاملا ساب زنی و تمیز نماید. برای ساب زنی این سطوح از دستگاه مخصوص سه فاز استفاده خواهد شد زیرا این دستگاه‌ها کاملا قدرتمند هستند و می‌توانند هر گونه سطح سختی را لایه برداری کنند.

کفسابی و سنگسابی فرشته
کلام آخر

خدمات کفسابی را می‌توان در دسته کاربردی‌ترین‌ها قرار داد زیرا این خدمات مزایای از جمله تمیز کردن سطح و جلوه بخشیدن و همچنین ترمیم آسیب دیدگی‌ها دارد. کفسابی در شمال تهران شامل شرکت‌های زیادی خواهد شد که همه آنها حول یک محور خاص می‌چرخند و هدفشان پاکسازی سطوح است با توجه به نیاز مشتری است.

امتیاز دهید post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری

خانه تماس یکتماس دو