کفسابی در فریدونکنار

کفسابی و سنگسابی فریدونکنار

کفسابی و سنگسابی فریدونکنار که یکی از شهرهای ساحلی واقع شده در استان مازندران است پدید آمده است. یکی از شهرهایی که طبیعتی بکر و بی نظیر دارد و هم چنین ساختمان های این شهر به دلیل رطوبت هوا و شرایط جوی که در این منطقه حاکم است دچار فرسایش و رطوبت و جرم خواهد شد که بایستی کفسابی شوند و کفسابی کردن خدمات ارزنده ایی به این سنگ ها خواهد داد.

کفسابی شهرهای ساحلی هم مانند دیگر مناطق است و شامل کفسابی کردن و از بین بردن اجرام ما بین سنگ ها و سطوح و همچنین کفسابی حیاط و پارکینگ و انواع سنگ ها خواهد شد.

سنگ ها در مجموع به دو قسمت سنگ های محکم و سفت و همچنین سنگ های نرم تقسیم خواهند شد که در ادامه برای شما مثال خواهیم زد.

سنگ های سفت و محکم سنگ هایی هستند که انجام لایه برداری روی آن ها به خوبی انجام داده می‌شود به طور مثال سنگ های مرمر و یا گرانیتی که جنس محکمی دارند همین طور قسمت دوم شامل سنگ های نرمی خواهد شد که با انجام یک یا دو مرحله کفسابی کار لایه برداری آن ها انجام خواهد شد.

به طور مثال سنگ هایی مانند سرامیک ها و کاشی و انواع محتلف موزاییک ها که همگی جزو سنگ های نرم هستند.

کفسابی در فریدونکنار

کفسابی پارکینگ ساختمان

کفسابی در فریدون کنار با انجام خدمات کفسابی پارکینگ هم همراه است. پارکینگ ها معمولا مکان هایی هستند که هر نوع آلودگی در آن ها وجود دارد از دود ماشین روی سطوح و دیوار ها گرفته تا جار رد لاستیک ماشین و یا انواع لکه روغن و غیره که روی زمین ریخته شده است.

کفسابی در پارکینگ به از بین بردن تمامی این مشکلات کمک خواهد کرد و به طور کلی پارکینگ شما را عاری از هر گونه لکه ایی خواهد کرد در نتیجه پارکینگ شما مانند روز اول خواهد شد. برای انجام خدمات کفسابی پارکینگ از روز قبل سعی کنید اقدام به تخلیه پارکینگ خود نمایید تا با ورود کفساب ها به مشکل برنخورید.

پارکینگ ها معمولا سطوحی سیمانی یا بتنی دارند و یا این که از سطوح موزاییکی ساخته شده اند و انجام خدمات کفسابی در آنها با توجه به سطحی که دارند انجام خواهد شد. در سطوح موزاییکی با توجه به آج دار و بدون آج بودن موزاییک انجام داده خواهد شد. موزاییک های بدون آج با انجام خدمات کفسابی حرفه ایی انجام داده خواهد شد.

پارکینگ ها با توجه به تردد ماشین در آن جا بایستی سطوحی داشته باشند که لاستیک ماشین سر نخورد و یا این که انقدر پستی و بلندی داشته باشد که لاستیک ها ساییده شوند به همین دلیل بایستی سطحی کاملا صاف داشته باشد و لیز نباشد.

کفسابی در فریدونکنار

لاشه سنگ ها و کفسابی کردن آن ها

کفسابی در فریدون شامل انجام دادن لاشه سنگ و کفسابی کردن این مدل از سنگ هم می‌شود. کفسابی لاشه سنگ به این دلیل می‌تواند زمان بر باشد که هر کدام از سنگ ها به صورت جدا گانه ساب زنی شوند البته ویژگی که لاشه سنگ ها دارند این است که همه آن ها به صورت نامتوازن و هماهنگ نباشند.

در کارخانه سنگ هنگام برش سنگ های بزرگ لاشه سنگ ها به وجود می‌آیند. از این لاشه سنگ ها معمولا برای حیاط و محیط هایی مانند پارک ها استفاده خواهد شد. لاشه سنگ ها در دو نوع لاشه سنگ های ریز و همچنین لاشه سنگ های درشت موجود هستند.

لاشه سنگ های ریز جلوه زیباتری دارند که از سنگ های ریز کنار هم چیده شده پدید آمده اند اما لاشه سنگ های درشت تر از سنگ های بزرگ تری ساخته شده اند و در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.

کفسابی در فریدونکنار

هزینه های کفسابی

کفسابی در فریدون کنار تمامی خدمات کفسابی در بر می‌گیرد بنابراین هزینه هایی هم دارد که طبق تعرفه محاسبه خواهد شد. تعرفه های کفسابی با توجه به محیط و متراژی که انجام می‌دهیم متفاوت خواهد بود البته نوع سطح هم بدون تاثیر نخواهد بود همچنین استفاده از برق های سه فاز و یا تک فاز هم در کار تاثیر مثبتی دارند.

هزینه های کفسابی با توجه به خدماتی که شرکت ما انجام خواهد داد متفاوت است زیرا ممکن است متراژ ساختمانی با ساختمان دیگر متفاوت باشد و یا به کار بیشتری احتیاج داشته باشد.

امتیاز دهید post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری

خانه تماس یکتماس دو