کفسابی و سنگسابی محمودیه در این منطقه از جمله شرکت‌هایی است که اقدام به کفسابی و ساب زنی سطوح می‌نماید. کفسابی را باید هر چند مدت یکبار انجام داد این کار باعث می‌شود تا سطوح شما از درخشندگی و تمیزی زیادی برخوردار باشد. سطوح کفسابی شده می‌توانند مزایای زیادی داشته باشند که در ادامه مطلب بیشتر در این باره صحبت خواهیم کرد.
ابتدا به این بپردازیم که ساب زنی سطوح به چه صورت انجام می‌پذیرد. برای اینکه سطحی به صورت حرفه‌ایی توسط افراد کارآزموده پاکسازی و لایه برداری شود بایستی به دست شرکت متخصص در این کار سپرده شود، کفسابی محمودیه از جمله شرکت‌هایی است که این کار را با استفاده از بهترین خدمات و دستگاه‌ها به انجام می‌رساند.
برای انجام دادن خدمات ساب زنی ابتدا بایستی به نوع و جنس سنگ توجه داشت این کار باعث می‌شود تا با توجه به نوع سنگ اقدام به پاک کردن آن نماییم. سنگ‌هایی که در ساختمان سازی استفاده می‌شود به دو دسته مختلف تقسیم خواهند شد.
دسته اول به سنگ‌هایی می‌گوییم که از جنس نرمی هستند و منظور از نرمی این نیست که سنگ‌ها قابل انعطاف و خم شدن هستند، این نوع سنگ‌ها جنس محکمی دارند و در ساختمان سازی بسیار کاربردی خواهند بود اما منظور از نرم بودن می‌تواند ساختار سنگ است که نسبت به سنگ‌ها دیگر بافت نرم‌تری دارند و ساب زنی آنها را باید با دقت بیشتری انجام داد.
موزاییک که معمولا برای پارکینگ و حیات از آنها استفاده می‌شود، سرامیک‌ها و کاشی‌ها و غیره است.
دسته دوم سنگ‌ها به صورت سخت هستند این دسته از سنگ‌ها ساختار بسیار سخت و فشرده‌ایی دارند و قابلیت ساب زنی به صورت حرفه‌ایی در آنها وجود دارد. از سنگ‌های سخت میتوان در ساختمان سازی و قسمت‌های داخلی ساختمان استفاده کرد.
اینگونه سنگ‌ها در طبیعت و با توجه به شرایط به صورت طبیعی به وجود می‌آیند. سنگ‌های سخت معمولا مانند سنگ‌های گرانیتی، سنگ‌های مرمر و غیره هستند. از این سنگ‌ها برای پله و پاگرد و یا سطح کف ساختمان، نما و غیره استفاده می‌شود.
در سنگ گرانیت مقداری آهن وجود دارد و در بعضی از سنگ‌ها میزان آهن موجود بیشتر است که در طولانی مدت با قرار گرفتن در معرض رطوبت باعث زنگ زدگی می‌شود، که زیبایی ظاهری آن را از بین می‌برد. این مورد یکی از معایب سنگ‌های سخت از قبیل گرانیت است که کفسابی محمودیه باید در شناخت سنگ تمامی این موارد را در نظر داشته باشد.

کفسابی و سنگسابی محمودیه

کاربرد کفسابی و سنگسابی

از جمله خدمات کفسابی و سنگسابی در تهران می‌توان به موارد زیادی از جمله ساب زنی سطوح مختلف و براق و درخشان کردن کف زمین، نمای ساختمان و غیره اشاره کرد. سنگسابی محمودیه نیز کل این خدمات را به صورت حرفه‌ایی در تهران انجام می‌داد.
کفسابی به براق شدن سطوح کمک می‌کند همچنین هر گونه آسیب و مشکلی که در سطح وجود داشته باشد را به خوبی از بین می‌برد. از دیگر مزایای کفسابی و سنگسابی ساختمان می‌توان به صاف شدن سطوح هم اشاره داشت معمولا سطوحی که دچار ناهماهنگی و پستی و بلندی هستند با استفاده از خدمات کفسابی کاملا صاف و یکدست خواهند شد.
اکثر اوقات در اثر استفاده طولانی مدت از سنگ و ضربه به آن ترک‌هایی بر روی سنگ ایجاد می‌شود که برای رفع آنها خدمات کفسابی می‌تواند بسیار کاربردی باشد و از ترک بیشتر سنگ جلوگیری نماید. این کار باعث طول عمر بیشتر سنگ می‌شود از این رو کفسابی محمودیه چنین خدماتی را به صورت حرفه‌ایی در جهت احیای سطوح انجام می‌دهد.
خدمات کفسابی در دیگر شهرها هم می‌تواند به همین منوال باشد از این جهت که در شهرهای شمالی از جمله کفسابی و سنگسابی رشت تمامی این خدمات به خوبی انجام داده می‌شود.

شناسایی انواع سطوح مختلف در کفسابی

سطوح مختلف زیادی در کفسابی وجود دارد و هر کدام از این سطوح به دلیل نوع و جنس متفاوتی که با یکدیگر دارند به صورت جداگانه و متفاوت ساب زنی خواهند شد. در ادامه با انواع روش‌های سنگسابی محمودیه آشنا خواهیم شد.

کفسابی سطوح کاشی

تمیز کردن و پاکسازی سطوحی که کاشی کاری شده‌اند یکی از معضلات مهم است از سطوح کاشی شده معمولا برای آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی و یا گلخانه و در مکان‌های دیگر استفاده می‌شود. این سطوح به این دلیل که از جنس نرمی هستند بایستی هنگام کفسابی آنها کاملا با دقت عمل کرد و مراقب بود.
در برخی از شرکت‌های کفسابی از جمله کفسابی و سنگسابی بابل در شمال کشور از روش‌هایی مانند فرچه شویی استفاده می‌شود. اما باید دقت داشت که فرچه شویی با توجه به نوع سطح کاشی انجام داده خواهد شد. فرچه‌ها در دو دسته سیمی و پلاستیکی هستند که فرچه‌های پلاستیکی مناسب سطوح کاشی شده خواهند بود.

کفسابی و سنگسابی محمودیه
کفسابی سطوح موزاییکی

سطوح موزاییکی به دلیل اینکه نسبت به سطوح کاشی شده از سختی بیشتری برخوردار هستند می‌توان برای لایه برداری آنها از دستگاه‌های کفسابی تک فاز استفاده کرد. این دستگاه‌ها با دقت خاصی اقدام به ساب زنی سطوح می‌کنند اما تفاوتی که در سطوح موزاییکی با دیگر سنگ‌ها وجود دارد آج دار و بدون آج بودن سطوح است. کفسابی و سنگسابی نارمک در تهران به خوبی می‌تواند تشخیص دهد که سنگ موزاییک از چه نوع است و با توجه به آن اقدام به ساب زنی نماید.

کفسابی سطوح مرمر

سنگ مرمر از جمله سنگ‌هایی است که در ساختمان سازی و ساخت انواع سازه‌ها کاربردهای مختلفی دارد. این نوع سنگ به راحتی با استفاده از انواع روش‌های ساب زنی قابلیت لایه برداری را دارد معمولا می‌توان کفسابی ایتالیایی را برای این گونه سنگ‌ها هم در نظر گرفت.
سنگسابی محمودیه از جمله شرکت‌های ساب زنی در سطح تهران است که خدمات نوین کفسابی ایتالیایی را به خوبی انجام می‌دهد.

کفسابی سطوح گرانیت

گرانیت که با نام دیگر سنگ خارا شناخته می‌شود از جمله سطوحی است که ساختاری بسیار فشرده دارد و در بافت آن از ذرات الماسی بهره گرفته شده است. برای ساب زنی اینگونه سطوح کفسابی محمودیه متدهای تخصصی را برمیگزیند و می‌توان گفت که نیاز به لقمه‌های الماسی حس خواهد داشت زیرا تنها این نوع از لقمه می‌تواند سطوح گرانیتی را لایه برداری نماید.
سنگ گرانیت به دلیل سختی که دارد برای نما گزینه مناسبی نخواهد بود اما اگر برای نمای ساختمان هم از آن استفاده ‌شود
باید اقدام به مهار کردن سنگ نما با استفاده از پیچ و مهره کردن نماییم. کفسابی و سنگسابی چیتگر هم با استفاده از تکنیک‌ها و ابزارهای خاص می‌تواند کلیه خدمات نما و پیچ و رولپلاک را با مهارت زیاد و طبق استانداردها انجام دهد.

خدمات ساب زنی پارکت

پارکت‌ها از جمله سطوحی هستند که مانند دیگر پوشش‌های کف ساختمان نیاز به ساب زنی و پاکسازی دارند. این کار با استفاده از خدمات کفسابی و سنگسابی محمودیه امکان پذیر است. البته امروزه مردم از سطوح پارکتی استفاده زیادی خواهند کرد به همین دلیل نیاز به کفسابی ایم سطوح حس می‌شود. کفسابی در آمل برای براق نشان دادن این سطوح در نهایت کار از روغن‌های مخصوص استفاده می‌نماید.
کفسابی سطوح پارکتی نباید به صورت تر انجام داده شود و نیازی به استفاده از آب نخواهد بود زیرا به این سطوح آسیب وارد می‌نماید. سطوح پارکتی ساختاری چوبی مانند دارند و کفسابی آنها بایستی به صورت خشک باشد. کفسابی محمودیه با استفاده از دستگاه‌های به روز پارکت سابی اقدام به لایه برداری و پاکسازی سطوح پارکتی می‌نماید.

کفسابی و سنگسابی محمودیه
خدمات کفسابی آجر

آجرها از جمله سطوحی هستند که در ایران استفاده زیادی خواهند داشت این سطوح تنها با استفاده از دستگاه جت واتر پاکسازی می‌شود. طرز کار دستگاه با استفاده از فشار آب زیاد است و اگر آجر برای نما باشد می‌توان هر شش ماه الی یکسال یکبار اقدام به کفسابی نماید. زیرا در اثر گرد و خاک نیاز به ساب زنی در این سطوح حس می‌شود.
آجرها کاربردی‌تری سنگ‌هایی هستند که در ساختمان سازی استفاده خواهند شد. این سنگ‌ها از خاک رس، آب و غیره ساخته شده‌اند. برای انجام ساب زنی آجرها بایستی از دستگاه جت بلاست و یا جت واتر استفاده کرد البته می‌توان از خدمات نانو ساب هم به جهت جلوگیری از کثیف شدن آجرها بهره گرفت. کفسابی و سنگسابی شهرک غرب این کار را به صورت حرفه‌ایی انجام می‌دهد.

کفسابی لاشه سنگ‌ها

لاشه سنگ‌ها از جمله سطوحی هستند که برای پارکینگ و یا حیات و اکثر مکان‌ها می‌توان از آن استفاده کرد. لاشه سنگ‌ها از سنگ‌هایی با قطعات کوچک و یا بزرگ ساخته شده است و از مواد موزاییکی برای پر کردن دور آن استفاده خواهد شد. خدمات مربوط به کفسابی مرکز تهران سطوح لاشه سنگ‌ها را به خوبی ساب زنی می‌کند.
لاشه سنگ‌ها به دو صورت سنگ‌های ریز و درشت تقسیم می‌شوند که هر کدام از آنها جلوه زیبایی دارد از لاشه سنگ‌های بزرگ معمولا در پارک‌ها و حیات و غیره استفاده می‌شود.

کفسابی و سنگسابی محمودیه
کلام آخر

خدمات کفسابی محمودیه از جمله شرکت‌هایی است که می‌تواند با توجه به سطح شما اقدام به کفسابی و سنگسابی سطوح نماید. روش‌های انجام کفسابی طبق استاندارها و اصول خاصی انجام داده می‌شود و این کار تنها توسط افراد متخصص و دوره دیده با استفاده از دستگاه‌های خاص قابل انجام است.

امتیاز دهید post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری

خانه تماس یکتماس دو