کفسابی در کوهسار با پیشرفته ترین دستگاه ها و در کمترین زمان

کفسابی در کوهسار

کفسابی و سنگسابی کوهسار یکی از شرکت‌های کفسابی است که خدماتی در جهت پاکسازی و تمیز کردن سطوح را انجام می‌دهد. این کار توسط افراد ماهر و توانا انجام داده می‌شود که کاملا با سطوح مختلف آشنایی‌های لازم را دارند. سطوح کفسابی شده جلوه براق و تمیزی به خود می‌گیرند و انجام این کار دارای مزایای زیادی است.
مزایای استفاده از خدمات کفسابی شامل موارد زیادی است که یکی از آنها می‌تواند صاف و یکدست شدن سطوح باشد معمولا سطوحی که دارای ناهمواری‌ هستند با استفاده از خدمات لایه برداری سنگ کاملا صاف و یکدست خواهند شد.
از دیگر فواید این کار می‌توان به تمیز شدن سطوح پرداخت. سطح با استفاده از خدمات کفسابی کاملا پاکیزه و عاری از هر گونه آلودگی خواهند شد. معمولا استفاده از این خدمات سالی یکبار به دلیل خانه تکانی و یا هنگامی‌ که سطوح بسیار کثیف و دارای جرم و مشکلات است انجام داده می‌شود.

کفسابی و سنگسابی کوهسار
انواع لکه‌ها

نکته‌ایی که در انجام خدمات کفسابی باید به آن اشاره نماییم این است که تمیز شدن سطوح بستگی به نوع لکه‌ها دارد. یعنی نوع لکه باید کاملا سنجیده شود و بعد از آن اقدام به تمیز شدن و برداشتن لکه خواهیم نمود. لکه‌ها به دو نوع سطحی و عمیق تقسیم بندی می‌شوند.

لکه‌های سطحی

لکه‌های سطحی به لکه‌هایی گفته می‌شود که بر روی سطح قرار می‌گیرند مانند لکه چسب و یا موادی دیگر از جمله گچ، سیمان و غیره نوعی دیگری از مواد مانند لکه‌های شیرابه زباله و یا آبمیوه به داخل سطح نفوذ می‌کند و اگر در اسرع وقت به آن رسیدگی نشود و اقدام به پاک کردن آن نشود ممکن است به لکه عمیق تبدیل شوند.
برای پاک کردن لکه‌های سطحی اگر از نوع چسب و یا گچ و سیمان و امثال آن باشند می‌توان با استفاده از ابزارهایی خاص مانند کاردک اقدام به برداشتن آنها نماییم البته باید بسیار مراقب بود که به سنگ ضربه وارد نشود. کفسابی کوهسار نوع لکه را به خوبی در نظر می‌گیرد و سرخود عمل نخواهد کرد.

لکه‌های عمیق

لکه‌های عمیق به لکه‌هایی گفته می‌شود که بر روی سنگ کاملا مشخص است. کفسابی و سنگسابی بهارستان در پایتخت کشور خدماتی در زمینه تشخیص نوع لکه را انجام می‌دهند البته این کار توسط کفسابی کوهسار و هر شرکت دیگری نیز قابل انجام است و باید چنین قابلیتی را داشته باشند.
افرادی که این کار را انجام می‌هند به نوعی پزشک سنگ هستند و اطلاعات دقیقی از سنگ‌ها در اختیار دارند. لکه‌های عمیق جزو آن دسته از لکه‌هایی هستند که به داخل و بافت سنگ نفوذ کرده‌اند. از بین بردن آنها با اجسام نوک تیز و یا مواد پاک کننده گزینه اشتباهی است و فقط به سنگ آسیب می‌رساند.
در پاک کردن این نوع لکه‌ها باید سنگ لایه به لایه تراش بخورد تا لکه از بین برود اما قبل از آن هم باید دقت نمایید که سنگ قابلیت و استحکام تراش خوردن را دارد یا خیر. این موضوع بستگی به جنس سنگ و میزان آسیب دیدگی در آن را دارد.کفسابی و سنگسابی فومن سطح سنگ‌ها را به صورت حرفه‌ایی و کامل بازسازی و نو می‌نماید.
گاهی اوقات تاخیر در پاک کردن سنگ‌ها می‌تواند موجب تبدیل کردن لکه سطحی به لکه عمقی شود. این کار کاملا اشتباه است و باید سریعا نسبت به پاک کردن لکه‌ها اقدام نمایید و اگر نمی‌دانید چگونه کفسابی کوهسار این کار به تخصصی‌ترین شکل برای شما انجام می‌دهد.

کفسابی و سنگسابی کوهسار
مواد شوینده مخصوص در کفسابی سطوح

از مهم‌ترین نکاتی که در سنگسابی کوهسار مهم تلقی می‌شود استفاده از مواد شوینده مناسب است طوری که به سطح آسیبی وارد نکنند. اگر با خود فکر کردید که حالا سطحی که دارید به خود جرم گرفته و آلوده شده است می‌توانید از هر ماده پاک کننده‌ایی استفاده نمایید کاملا در اشتباه هستید. کفسابی در لواسان در تهران خدمات کفسابی را با موادی درجه یک انجام می‌دهد.
پاک کننده‌هایی که در شرکت‌های تخصصی کفسابی استفاده می‌شود فرمولاسیون کاملا مخصوص و جدای از پاک کننده‌های شیمیایی مانند وایتکس، جرم گیر و امثال آنها دارند. استفاده خودسرانه از پاک کننده‌های شیمیایی می‌تواند باعث به وجود آمدن لکه‌های عمیق در سنگ شود و اگر هم چنین اتفاقی رخ ندهد به مرور وارد بافت سطح شده و منجر به پوسیدگی آن می‌گردد.
کفسابی کوهسار استفاده از این شوینده‌ها را ممنوع کرده و فقط با استفاده از مواد مخصوص و مجاز عملیات شست و شو را انجام می‌دهد. نکته‌ایی که تا به حال در مورد آن اطلاعی نداشتید همین موضوع استفاده ازشوینده‌های غیر مجاز است که می‌تواند یکی از عواملی باشد که ممکن است منجر به پوسیدگی و آسیب رساندن به سطح شما شود.
گاهی برخی افراد از این موضوع مطلع هستند و برای استفاده نکردن از این شوینده‌ها جایگزین دیگری در نظر می‌گیرند به طور مثال استفاده از محلول‌های خانگی مانند ترکیب جوش شیرین و سرکه و موارد مشابه دیگر که باید بگوییم این کار هم می‌تواند طی یک واکنش وارد حفره‌های ریز سنگ شده و به مرور باعث پوسیدگی سنگ شود. کفسابی و سنگسابی شمیرانات در یکی از محلات تهران است که می‌تواند سطوح را به خوبی ساب زنی نماید.

هزینه خدمات کفسابی

انجام کلیه خدمات کفسابی ساختمان هزینه‌هایی را در پی دارد اما در مقایسه با مواردی از جمله تعویض سنگ و یا عوض کردن نوع سطح بسیار ناچیز و به صرفه است این مورد می‌تواند یکی از مزایای فعالیت‌های کفسابی باشد. کفسابی کوهسار و یا دیگر شرکت‌های خدماتی و فعال در این حوزه دارای تعرفه‌هایی مشخص از سوی سازمان مربوطه دارند.
این تعرفه‌ها تنها برای متراژ و نوع کفسابی است اما به صورت تخصصی هزینه فعالیت‌های سنگسابی می‌تواند بسته به جنس کار و نوع سطح، نیروهای به کار گرفته شده، هزینه‌های مربوط به ایاب و ذهاب نیروها، استفاده از مواد و ابزارهای مخصوص و غیره باشد.
یکی از مزایای کفسابی کوهسار این است که خدماتی از قبل مانند مشاوره به مشتری ارائه می‌دهد تا بیشتر با نوع کار و هزینه‌های مربوط به آن آشنا باشند.

کفسابی و سنگسابی کوهسار
چه سطوحی قابلیت کفسابی را دارند؟!

مسئله مهم در انجام خدمات کفسابی این است که سطوح قابلیت اجرای خدمات کفسابی را دارند یا خیر و دقیقا چه سطوحی از این خدمات بهره می‌گیرند؟! باید بگوییم که این کار بستگی به جنس سنگ و یا سطح دارد برخی از سطوح سنگی نیستند و قابلیت کفسابی را ندارند برخی هم مانند سطوح پارکتی باید با استفاده از دستگاه‌ها و لقمه‌های مخصوص ساب زنی شوند.
همه این موارد بستگی به مهارت و تشخیص کفساب دارد که چگونه از پس کار بر بیاید برخی دیگر از سطوح حالت سنگی دارند اما نوع آنها به صورتی است که نمی‌توان از دستگاه‌های ساب زنی برای لایه برداری استفاده نمود به عنوان مثال انواع موزاییک‌های آجدار که به دلیل برآمدگی‌ها و شیارهایی که دارند انجام عملیات بر روی آنها ممکن و میسر نیست و یا کیفیت مطلوبی نخواهد داشت. کفسابی و سنگسابی چیتگر دقت زیادی بر روی این مسئله دارد و قبل از انجام هر گونه اقدامی،
روش و استراتژی مناسب را برمی‌گزیند.
سنگ‌هایی که از جنس نرم هستند معمولا به دقت بیشتری برای کفسابی نیاز دارند به همین دلیل سنگسابی کوهسار هر گونه اقدامی در رابطه با سنگ‌های نرم از جمله کاشی، سرامیک و موزاییک را با دقت و مهارت انجام می‌دهد. کاشی‌ها قابلیت ساب زنی را ندارند به همین دلیل باید از روش‌های دیگری مانند فرچه زنی اقدام به پاکسازی آنها نمود.
فرچه زنی با استفاده از فرچه‌ها در سایزهای مختلفی انجام داده می‌شود و انواع مختلفی دارد. فرچه‌های سیمی و همچنین فرچه‌های پلاستیکی دو نوع متداول این ابزار کفسابی هستند که با توجه به سطح از آنها استفاده می‌شود.
فرچه‌های پلاستیکی با توجه به جنس پلاستیک مانندی که دارند نرم هستند و آسیب چندانی به سطح وارد نمی‌کنند و می‌توان از آنها برای سطوح آسیب دیده هم استفاده کرد اما در مقابل، فرچه‌های سیمی هم وجود دارند، این فرچه‌ها به صورت سیمی هستنند و حالت زبر و ضمختی دارند که برای از بین بردن انواع لکه‌ها در سطوح استفاده می‌شود هنگام کار با فرچه‌های سیمی این نکته حائز اهمیت است که ممکن است موجب خط و خش در سطح شوند.
بنابراین کار با فرچه‌های سیمی نیاز به مهارت دارد. گاها از این روش برای نماشویی درتهران و دیگر شهرها هم استفاده می‌شود. نیروهای سنگسابی کوهسار این کار را با داشتن تخصص و تجربه انجام می‌دهند.
در مجموع به غیر از سطوح شیاردار و سطوح بسیار آسیب دیده کلیه سطوح سنگی قابلیت ساب زنی در آنها وجود دارد که از جمله فواید کفسابی می‌‌تواند همین موضوع باشد کلیه سطوح را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت ساب زد و مانند روز اول درخشان و نوسازی نمود.
منظور از کمترین هزینه اقدامات و بودجه‌ایی است که جهت کفسابی کنار گذاشته می‌شود و بسیار کمتر از هزینه‌ایی است که باید برای تعویض سنگ انجام داد.

کفسابی و سنگسابی کوهسار
کلام آخر

خدمات مربوط به کفسابی کوهسار به صورت کاملا حرفه‌ایی و با استفاده از انواع دستگاه‌های پیشرفته و به روز است که توسط نیروهای متخصص و دوره دیده انجام داده می‌شود. انجام این خدمات با توجه به سنجیدن شرایط سطح انجام داده می‌شود. موارد زیادی از جمله تشخیص نوع لکه، نوع سطح، استفاده از ابزار مناسب و غیره در پاکسازی سطوح تاثیر گذار هستند.

امتیاز دهید post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری

خانه تماس یکتماس دو