کفسابی و سنگسابی ارم با سالها سابقه درخشان

کفسابی و سنگسابی در ارم

کفسابی و سنگسابی به معنای سابیدن سطح سنگ، برداشتن لایه‌ای از سنگ، شیشه‌ای کردن و رفع مشکلات انواع سنگ با استفاده از مواد و ابزارهای تخصصی است. باتوجه‌به محبوبیت کفسابی در صنعت زیباسازی ساختمان، کفسابی‌های باتجربه و کاربلدی در این عرصه فعالیت دارند. کفسابی و سنگسابی ارم باتکیه‌بر جدید‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا باهدف برتر جلب رضایت حداکثری مشتریان سال‌های زیادی است در این زمینه فعالیت دارد.

کفسابی و سنگسابی ارم کلیه خدمات خود را زیر نظر مجرب‌ترین استادکاران و با برخورداری از باکیفیت‌ترین مواد و دستگاه‌های تخصصی ارائه می‌کند و پیش از انجام پروژه با بررسی دقیق بنای موردنظر هزینه کار، نوع کفسابی و دیگر نکات مهم در مورد پروژه را تماماً به سمع و نظر مشتری می‌رساند. اعتماد به کفسابی و سنگسابی ارم می‌تواند یکی از مهم‌ترین گام‌های شما در راستای ارتقای سطح کیفی ساختمان موردنظرتان باشد.

اسیدشویی در کفسابی و سنگسابی ارم

یکی از خدمات تخصصی که توسط پرسنل کفسابی و سنگسابی ارم ارائه می‌شود؛ اسیدشویی کف ساختمان با استفاده از بهترین مواد و ابزار‌ها است. متخصصان کفسابی و سنگسابی ارم به‌منظور شستشوی کف ساختمان به‌وسیله اسید طبق مراحل زیر پیش می‌روند:

تیم کفسابی و سنگسابی ارم ابتدا تمام گیا‌هان را از آن مکان دور کرده و سپس تمام فضای موردنظر را از گردوغبار و آشغال‌ها پاک می‌کنند. در مرحله بعدی کف ساختمان را مرطوب کرده و با یک گالن آب با ترکیب ۱۰ به ۱ از آب سرد و اسید و با استفاده از یک فرچه به فرچه سابی سطوح موردنظر می‌پردازند. در کفسابی و سنگسابی ارم، نوع اسید بر اساس متریال کف و نوع فرچه نیز بر اساس شرایط مختلف طبق نظر متخصصین کفسابی و سنگسابی ارم تعیین می‌شود.

در قدم بعدی، تیم کفسابی و سنگسابی ارم محلول را روی کف ساختمان ریخته و منتظر می‌مانند تا جرم‌ها و کثیفی‌ها در اسید حل شده و نابود شوند. سپس کلیه سطح موردنظر را با آب شستشو می‌دهند و از پاک شدن صددرصدی سطوح اطمینان حاصل می‌کنند.

 سنباده‌زنی سنگ در کفسابی هروی

سنباده‌زنی یکی از اقداماتی است که در سنگسابی برخی سطوح مانند سطوح کابینتی انجام می‌شود. در کفسابی و سنگسابی هروی جهت سنباده‌زنی از دانه‌های درشت شن، ماسه یا کاغذ سنباده شنی استفاده می‌شود. تیم کفسابی و سنگسابی هروی در ابتدا کاغذ سنباده را خیس کرده و بعد با مالش دادن روی سنگ به سنباده‌زنی سطوح موردنظر می‌پردازند.

پس از پایان کار سنباده‌زنی توسط کفسابی و سنگسابی هروی سنگ‌ها نرم‌تر می‌شوند و ظاهر شفاف و صیقلی در آن‌ها به وجود می‌آید. در بعضی مواقع برای دستیابی به نتیجه دلخواه از یک کاغذ سنباده شنی سبک‌تر نیز استفاده می‌شود تا درنهایت نتیجه ایدئال مشتری حاصل شود.

کفسابی و سنگسابی در ارم

نماشویی با طناب در کفسابی و سنگسابی باغ فیض

یکی از خدمات تخصصی کفسابی و سنگسابی باغ فیض که هرساله مورد استقبال بسیاری از صاحبان ساختمان‌ها قرار می‌گیرد؛ نماشویی ساختمان با روش طناب (راپل) است. این روش در کنار نتیجه بسیار خوب از مزایای دیگری نیز برخوردار است که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

  • قیمت پایین: اجرای این روش چه برای کفسابی و سنگسابی باغ فیض و چه برای کارفرما با کاهش هزینه و قیمت نهایی کار همراه بوده و برای کسانی که به دنبال خدمات نماشویی باکیفیت در کنار قیمت پایین هستند بهترین گزینه است.
  • سروصدای کم: فرایند نصب و راه‌اندازی داربست بسیار پرسروصدا بوده و سبب اذیت و آزار ساکنین ساختمان می‌شود. اما در روش راپل سروصدای چندانی ایجاد نخواهد شد و آرامش ساکنان را خدشه‌دار نخواهد کرد.
  • خطر پایین: در استفاده از این روش خطری متوجه پرسنل کفسابی و سنگسابی باغ فیض نیست و این افراد با استفاده از تجهیزات حرفه‌ای و گذراندن آموزش‌های مخصوص وارد این عرصه شده‌اند و درنهایت مهارت و تجربه به انجام نماشویی ساختمان می‌پردازند.
  • مدت‌زمان کم: همان‌طور که گفته شد در این روش نیازی به نصب داربست نیست و پرسنل کفسابی و سنگسابی باغ فیض با سرعت بالا به نماشویی ساختمان موردنظر می‌پردازند.

کفسابی سرامیک در کفسابی و سنگسابی چهارباغ

سرامیک یکی از رایج‌ترین سنگ‌های ساختمانی است که در کف منازل، پارکینگ‌ها، کارگاه‌ها، تالارها، هتل‌ها و بسیاری موارد دیگر کاربرد دارد و در اثر رفت‌وآمد بالا و عدم مراقبت ممکن است دچار تیرگی، لکه‌های مختلف و آسیب‌دیدگی‌های جدی شود. کفسابی و سنگسابی چهارباغ سالیان بسیاری است که در زمینه کفسابی سرامیک فعالیت دارد و با استفاده از امکانات تخصصی و تیم مجرب خود به رفع مشکلات سنگ سرامیک می‌پردازد.

در کفسابی و سنگسابی چهارباغ به‌منظور شستشو و کفسابی سرامیک از روش‌های زیر استفاده می‌شود:

  • استفاده از فرچه سیمی
  • ساب‌زنی با رزین
  • سابیدن کامل با دستگاه (تک‌فاز، سه‌فاز و دستی)
  • ساب‌زنی ایتالیایی
  • نانو ساب

دستگاه hand-held در کفسابی جنت‌آباد

یکی از دستگاه‌های مورداستفاده توسط کادر کفسابی و سنگسابی جنت‌آباد دستگاه hand-held است که به‌صورت دستی از آن برای انجام خدمات کفسابی استفاده می‌شود. متخصصان کفسابی و سنگسابی جنت‌آباد از این دستگاه به دلیل سایز کوچک، در فضا‌هایی با متراژ پایین استفاده می‌کنند.

این دستگاه برای یکنواخت کردن ناهمواری‌های سطوح کف‌پوش گزینه بسیار مناسبی است. ابعاد کوچک این دستگاه به پرسنل کفسابی و سنگسابی جنت‌آباد این امکان را می‌دهد که به تمام نقاط گوشه‌ای و غیرقابل‌دسترس فضا نفوذ پیدا کرده و بتواند بادقت و حساسیت بالا به پاک‌سازی آن‌ها بپردازند.

کفسابی و سنگسابی در ارم

دستگاه تک‌فاز در کفسابی و سنگسابی آپادانا

کفسابی و سنگسابی آپادانا خدمات اصولی خود را با استفاده از هر دو نوع دستگاه تک‌فاز و سه‌فاز ارائه می‌کند. کاملاً مشخص است که نوع سه‌فاز از قدرت و کیفیت بالاتری برخوردار است. اما دستگاه تک‌فاز نیز با برخورداری از مزایایی مختلف هنوز هم جایگاه خود را در کفسابی و سنگسابی آپادانا حفظ نموده است.

وزن دستگاه تک‌فاز حدوداً ۷۰ کیلوگرم است و ازنظر قدرت و کیفیت ساب‌زنی نیز در جایگاه متوسطی قرار دارد. تیم کفسابی و سنگسابی آپادانا از این دستگاه برای تمیزکردن محیط‌هایی با آلودگی و جرم‌های اندک استفاده می‌کنند. البته این دستگاه توسط کفسابی و سنگسابی آپادانا در ساختمان‌های فاقد برق سه‌فاز نیز استفاده می‌شود. خروجی کار این دستگاه درصورتی‌که کفسابی در چندین مرحله انجام شود و مدت‌زمان کافی صرف شود؛ می‌تواند از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

 سنگسابی کابینت در کفسابی حصارک

سنگسابی کابینت به فرایندی گفته می‌شود که در آن به سایش، صیقلی کردن و سنباده‌زنی سنگ‌های روی کابینت می‌پردازند. یکی از خدمات ارزنده کفسابی و سنگسابی حصارک که با بالاترین کیفیت و استفاده از مواد و ابزارهای درجه‌یک انجام می‌شود؛ سنگسابی کابینت است. این فرایند سبب می‌شود سنگ‌ها نرم‌تر شده و شفافیت و وضوح اولیه بار دیگر در آن‌ها ایجاد شود و آلودگی‌ها و جرم‌های سطحی آن‌ها کاملاً پاک شود.

پرسنل کفسابی و سنگسابی حصارک به‌منظور سنگسابی کابینت از اقلام زیر استفاده می‌کنند:

  • سطل
  • برس
  • آب گرم
  • صابون
  • دستکش مخصوص
  • عینک محافظتی
  • فرچه یا مسواک
  • روغن معدنی یا پولیش تجاری
  • ابزار Dremel
  • کاغذ سنباده شنی با دانه‌های درشت، متوسط یا ریز

شستشوی سنگ معابر با کفسابی درشمیرانات

سنگ‌فرش‌های بلوکی در فضاهای باز همچون پیاده‌روها به‌سرعت کثیف و کدر می‌شوند و در میان آن‌ها آشغال و آلودگی‌هایی گیر می‌کند یا علف‌های هرز رشد می‌کند. کفسابی و سنگسابی شمیرانات با استفاده از دستگاه‌های تخصصی همچون دستگاه واشر جت، شوینده‌های باکیفیت و غیره به ارائه خدمات کفسابی سنگ معابر می‌پردازد.

پرسنل کفسابی و سنگسابی شمیرانات با استفاده از روش‌های مختلفی همچون سم‌پاشی در ابتدا علف‌های هرز رشد کرده در میان سنگ‌ها را ریشه‌کن می‌کنند و سپس با استفاده از دستگاه‌های کفسابی و مواد شوینده به ساب‌زنی و پاک‌سازی سنگ معابر اقدام می‌نمایند.

کفسابی و سنگسابی در ارم

اپوکسی ساب در سنگسابی بابل

می‌توان گفت در سال‌های اخیر یکی از مدرن‌ترین کفسابی‌ها، کفسابی اپوکسی است که توسط کفسابی و سنگسابی بابل با استفاده بهترین مواد و ابزارها، زیر نظر استادکاران ماهر انجام می‌شود. پرسنل کفسابی و سنگسابی بابل از بهترین مواد مصرفی و باکیفیت‌ترین دستگاه‌های ساب‌زنی جهت انجام این پروژه استفاده می‌کنند. از مزایای اپوکسی ساب می‌توان به پیشگیری از نفوذ آب و مواد شیمیایی، افزایش عمر مفید اپوکسی، یکنواخت کردن سطوح و غیره اشاره کرد.

مراحل کفسابی اپوکسی در کفسابی و سنگسابی بابل به‌صورت زیر است:

  • بررسی دقیق محل موردنظر
  • پاک‌سازی محیط از آلودگی‌ها
  • ساب‌زنی سطوح
  • اجرای پرایمر روی سطوح
  • اجرای لایه میانی اپوکسی
  • اجرای لایه نهایی اپوکسی

سخن آخر

اگر از جلوه مات و کدر سنگ‌های ساختمان خود خسته شد‌‌ه‌اید و می‌خواهید با کمترین هزینه و صرف کمترین زمان، تغییری اساسی در نمای داخلی و خارجی ساختمان خود ایجاد کنید؛ بهترین راه استفاده از خدمات کفسابی، سنگسابی و نماشویی است. این روش امری تخصصی و نیازمند مهارت بالا بوده و لازم است پروژه نوسازی و زیباسازی ساختمان به مرکزی معتبر سپرده شود تا بهترین نتیجه حاصل گردد.

پیشنهاد ما به شما کفسابی و سنگسابی ارم است که با برخورداری از سابقه‌ای درخشان سالیان سال است که در جلب رضایت مشتریان خود گام‌های مؤثری برداشته و خدمات خود را درنهایت کیفیت و انصاف به کارفرمایان ارائه کرده است.

کفسابی و سنگسابی ارم این اطمینان را به مشتریان خود می‌دهد که پروژه موردنظر با استفاده از مرغوب‌ترین مواد و دستگاه‌ها و توسط ماهر‌ترین استادکاران این مجموعه انجام می‌شود و در پایان کلیه انتظارات آن‌ها از کیفیت و خروجی نهایی کار برآورده خواهد شد. استفاده از خدمات کفسابی و سنگسابی ارم می‌تواند تجربه‌ای خوشایند را در امر زیباسازی ساختمان برای شما رقم بزند و اثرات ماندگار آن تا چندین سال سبب آسودگی خیال شما باشد.

امتیاز دهید post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری

خانه تماس یکتماس دو