کفسابی و سنگسابی بابل برای ارائه خدمات سنگسابی ساختمان و هر گونه سازه‌ای به وجود آمده است. امروزه استفاده از خدمات ساب زنی به صورت حرفه‌ایی بسیار زیاد شده است و مردم ترجیح می‌دهند سطوح خود را به جای تعویض، ترمیم نمایند.
از جمله خدماتی که کفسابی به مردم ارائه می‌دهد می‌توان به پاکسازی سطوح و رفع هر گونه مشکلات موجود در سنگ اشاره داشت. همچنین برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات دیگری در سنگ می‌توان با انجام خدمات کفسابی اقدام به پیشگیری نمود.
سنگ‌ها به صورت‌های مختلفی به وجود می‌آیند دسته اول سنگ‌هایی هستند که به صورت نرم و ساخته دست انسان‌ها هستند این نوع سنگ‌ها از ترکیب با مواد مختلف به وجود می‌آیند به همین دلیل آنها را سنگ‌های نرم می‌نماییم و هنگام ساب زنی اینگونه سنگ‌ها نباید از دستگاه‌های ساب زنی قدرتمند استفاده کرد زیرا باعث صدمه و آسیب به سطح خواهند شد. کفسابی بابل می‌تواند ساب زنی سطوح را به صورت یکدست و بدون هیچ گونه آسیبی انجام دهد.
از جمله دیگر سنگ‌ها می‌توان به سنگ‌های سخت اشاره کرد. این سنگ‌ها بدون دخالت انسان و در طبیعت به صورت کاملا طبیعی ساخته می‌شوند. این سنگ‌ها بافتی کاملا فشرده و سختی دارند. به همین دلیل می‌توان هر گونه عملیات ساب و لایه برداری را به خوبی انجام داد.
انجام کلیه خدمات کفسابی و سنگسابی به این دو مورد بستگی دارد و فردی که کفسابی را برعهده دارد بایستی با تمام نوع سنگ‌ها به خوبی آشنایی داشته باشد و طبق آشنایی که با سنگ و سطوح دارد، اقدام به کار نماید.

کفسابی و سنگسابی بابل
انجام خدمات ساب زنی داخلی ساختمان

خدمات ساب زنی انواع مختلفی دارد و تنها به یک نوع روش ختم نخواهد شد. سطوح زیادی برای کفسابی وجود دارد که هر کدام از آنها به نحوی خاص ساب زنی و پاکسازی می‌شوند. خدمات ساب زنی داخل ساختمان می‌تواند شامل پله و راه پله، کف ساختمان، دیوارها و غیره شوند. هر کدام از این قسمت‌ها از نوع خاصی از سنگ‌ها پوشیده شده‌اند.
خدمات مربوط به داخل ساختمان با توجه به نوع آن انجام داده می‌شود. جنس سنگ بایستی سنجیده شود. در کفسابی بابل سنگ‌هایی که از جنس نرم هستند باید با استفاده از روش کف شویی به وسیله انواع برس‌ها ساب داده شوند تا دچار هیچگونه آسیبی نشوند. استفاده از نوع برس هم می‌تواند تاثیر گذار باشد.
برس‌های سیمی معمولا در سطوح ایجاد خط و خش می‌کنند اما برس‌هایی که از جنس پلاستیک هستند، نرم‌تر بوده و مشکلات کمتری با این روش از کفسابی برای این سطوح به وجود می‌آید. کفسابی مرکز تهران تمامی خدمات مربوط به کف شویی ساختمان‌ها را با توجه به نوع سنگ انجام می‌دهد این روش معمولا برای اغلب سطوح قابل پیاده سازی و اجرا است.
منتها هنگامی که مشکل و لک به وجود آمده در سطح با انجام خدمات ساب زنی حل نشود باید رویه را تغییر داد و اقدام به استفاده از روش دیگری برای کفسابی نمود.
دستگاه‌های کفسابی تک فاز معمولا موثرترین روش برای پاکسازی و لایه برداری سطوح سرامیکی و موزاییکی هستند. این دستگاه‌ها می‌توانند با کشیده شدن چند مرحله‌ایی بر روی سطوح اقدام به تمیز کردن سنگ نمایند. یکی از استراتژی‌های به کار برده شده توسط کفسابی و سنگسابی الهیه همین مورد است.
نحوه کار دستگاه‌های کفسابی به اینصورت است که در قسمت زیرین آنها از لقمه برای لایه برداری سطوح استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها با استفاده از برق تک فاز کار می‌کنند و قابلیت لایه برداری از هر نوع سطحی را دارند اما نسبت به انواع دیگر دستگاه‌های کفسابی قدرت کمتری دارند به صورتی که چندین بار بر روی سطوح کشیده می‌شوند تا نتیجه مطلوب را ارئه می‌دهند.
معمولا برای سطوح سرامیکی، موزاییکی، لاشه سنگ و غیره می‌توان از دستگاه تک فاز بهره برد. کفسابی و سنگسابی بابل دارای کارکنان با مهارت کافی در کار با دستگاه است که می‌توانند طبق سطح مورد نظر از لقمه مناسب برای کفسابی استفاده نمایند.

کفسابی و سنگسابی بابل
خدمات ساب زنی خارج از ساختمان

در بخش‌های بالا به انواع سطوح و روش‌های کفسابی داخل ساختمان پرداختیم اما در خارج از ساختمان نیز سطوح زیادی برای کفسابی وجود دارد از جمله این سطوح می‌توان به پارکینگ‌های بیمارستان‌ها و پارک‌ها و مکان‌های عمومی اشاره کرد. سطوح بتن و سیمانی در خیابان‌ها و باغچه‌ها وجود دارد که همگی نیاز به کفسابی در آنها احساس می‌شود.
یکی دیگر از خدمات مهمی که خارج ساختمان است، به نماشویی با طناب و داربست در تهران مربوط می‌شود. نماشویی به خدماتی گفته می‌شود که با استفاده از ابزارهای خاص فردی که نماشو نام دارد از ساختمان بالا رفته و اقدام به شستشوی سطوح سازه می‌نماید.کفسابی و سنگسابی بابل نیز کلیه خدمات مربوط به نماشویی را به بهترین نحو انجام می‌دهد.
نماشویی به دو روش استفاده از طناب و داربست تقسیم می‌شود و طبق نظر شرکت کفسابی یکی از این دو روش انتخاب خواهد شد البته به دلیل معایب بیشتر داربست معمولا شرکت‌های کفسابی از جمله کفسابی و سنگسابی چیتگر استفاده از طناب راپل را ترجیح می‌دهند.
از جمله معایب داربست‌ها می‌توان به موارد زیادی اشاره کرد. داربست‌ها هزینه و زمان زیادی برای نصب خواهند برد همچنین فضای زیادی از محل مورد نظر را اشغال می‌کنند و همین امر می‌تواند باعث آزردگی مردم شود و یا مانع تردد شود. از لحاظ امنیتی هم استفاده از داربست می‌تواند باعث بروز مشکلات جانی و مالی شود در نتیجه سنگسابی بابل و بیشتر کفسابی‌های امروزی سعی می‌کنند روش‌های سنتی را کنار گذاشته و از روش‌های نوین بهره‌مند شوند.
از جمله شهرهای شمالی کشور که مشغول به فعالیت ساب زنی هستند کفسابی و سنگسابی آمل به صورت حرفه‌ایی و با استفاده از روش‌های نوین انجام داده می‌شود.
بتن از جمله سطوحی است که انجام خدمات مربوط به کفسابی و ساب زنی در آن با در نظر گرفتن شرایط خاصی امکان پذیر است. بتن در بسیاری از سطوح خارج ساختمان کاربرد دارد و همینطور یکی از سخت‌ترین سطح‌ها است که در سد سازی هم از آن استفاده می‌شود.
برای انجام ساب زنی سطوح بتنی می‌توان از دستگاه‌های سه فاز با لقمه‌های مخصوص کفسابی استفاده کرد. کفسابی بابل برای پاکسازی سطوح سیمانی یا بتنی از دستگاه‌های سه فاز کفسابی استفاده می‌کند این دستگاه‌ها از برق سه فاز بهره می‌گیرند و قابلیت ساب زنی هر گونه سطوحی را دارند.
اما باید در نظر داشت که استفاده از این دستگاه می‌تواند از لحاظ مالی، هزینه بیشتری را برای مشتری داشته باشد. خدمات کفسابی و سنگسابی فرحزاد این امکان را برای مشتریان دارد که به صورت تمام وقت پاسخگوی نیازهای مشتری باشد و خدمات مشاوره در زمینه نوع انجام سطوح را به مشتری ارائه دهد.
سطوح لاشه سنگی هم یکی دیگر از سطوحی است که اغلب در خارج از ساختمان استفاده می‌شود به عنوان مثکال در پارک‌ها و یا در معابر، این سطوح به صورت‌های زیادی کاربردی است از جمله ویژگی‌های مثبت مربوط به این سطوح می‌توان به کم هزینه بودن و همچنین زیبایی آنها اشاره کرد. برای کفسابی و لایه برداری از سطوح لاشه سنگ باید کفساب به صورت حرفه‌ایی اقدام به کفسابی از هر کدام سنگ‌ها نماید. سنگسابی بابل با دقت بسیار زیاد این کار را توسط افراد خبره انجام می‌دهد.

کفسابی و سنگسابی بابل
انواع دستگاه‌های ساب زنی سطح و ساختمان

همانطور که گفتیم سطوح با توجه به نوعشان دارای ساختار متفاوتی هستند. به همین دلیل با توجه به این ساختار کفسابی بابل از دستگاه‌ها و ابزارهای متفاوتی برای پاکسازی و سنگسابی آنها استفاده می‌کند. شرکتی که اکثر دستگاه‌ها را در اختیار داشته باشد می‌تواند خدمات بهتری را ارائه دهد به عنوان مثال کفسابی و سنگسابی اقدسیه با در اختیار داشتن بهترین دستگاه‌ها، خدمات مفیدی را ارائه می‌دهند. دستگاه‌های کاربردی در این زمینه شامل:

دستگاه‌های تک فاز

دستگاه‌های تک فاز بهترین نوع دستگاه‌ها هستند که برای انجام خدمات کفسابی از آنها استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها از برق تک فاز استفاده می‌کنند و در نتیجه هزینه اضافی برای مشتری نخواهند داشت. کفسابی و سنگسابی بابل از دستگاه‌های تک فاز برای ساختمان‌های شهری که دارای برق تک فاز هستند استفاده می‌کند.

دستگاه‌های سه فاز

دستگاه‌های سه فاز دارای قدرت بیشتری هستند و می‌توانند سطوح سخت را به راحتی ساب زنی نمایند. این دستگاه‌ها از برق سه فاز بهره می‌گیرند و قابلیت تمیز کردن هر گونه سطحی را خواهند داشت. کفسابی و سنگسابی محمودیه از این نوع دستگاه‌ها به صورت حرفه‌ایی استفاده می‌نماید.

دستگاه‌های کفسابی دستی

دستگاه‌های کفسابی دستی به راحتی در دستان کفساب جای می‌گیرد و به همین دلیل می‌توان سطوحی دارای طول و عرض کمی است را با استفاده از این دستگاه‌ها ساب زنی نمود. کفسابی و سنگسابی اقدسیه برای اجرای ساب زنی سطوح پله و پاگرد از این دستگاه استفاده می‌نماید.

کفسابی و سنگسابی بابل
کلام آخر

خدمات کفسابی باید با توجه به ساختار سنگ انجام داده شود. کفسابی بابل با استفاده از انواع دستگاه‌های جدید هر نوع سطحی را به خوبی ساب زنی می‌نماید اما تنها دستگاه نیست بلکه می‌توان گفت افرادی که با دستگاه کار می‌کنند هم باید مهارت خاصی در این کار داشته باشند.

امتیاز دهید post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری

خانه تماس یکتماس دو