کفسابی و سنگسابی بندرانزلی بصورت کاملا تخصصی


کفسابی و سنگسابی بندرانزلی یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ساب زنی و کفسابی در سطح شهر بندرانزلی است. این شهر با داشتن آب و هوای معتدل و مرطوب معمولا سنگ‌های ساختمانی خصوصا سنگ‌های نما را دچار مشکل می‌نماید به همین دلیل وجود سنگ‌ها در هر شرایط جوی و اقلیمی می‌تواند در روند فرسودگی آنها تاثیر گذار باشد.
بندر انزلی یکی از شهرهای شمالی کشور است که به عنوان پر باران‌ترین شهر کشور شناخته می‌شود و از این رو هنگام ساختمان سازی باید این موضوع را در نظر گرفت که سنگ‌هایی که برای نما و یا سطوح استفاده می‌شوند قابلیت ماندگاری و مقاومت کافی را برای مدت‌های طولانی داشته باشند.
در این شهر از لحاظ توریستی و گردشگری بناهای زیادی به وجود آمده است که سالیانه تعداد زیادی از مردم اقدام به بازدید از این مکان‌ها می‌نمایند. شرکت کفسابی به این دلیل به وجود آمده است تا سطوح را به صورت حرفه‌ایی و کاملا تمیز پاکسازی نماید. کفسابی بندرانزلی با در اختیار داشتن دستگاه‌ها و افراد با تجربه سعی بر این دارد که کلیه خدمات ساب زنی را با مهارتی خاص انجام دهد.

کفسابی و سنگسابی بندرانزلی
ساب زدن سنگ چیست؟!

ساب زدن سنگ به لایه برداری و تراش دادن سنگ گفته می‌شود. این کار با توجه به نوع و ساختار سنگ انجام داده می‌شود. سنگ‌ها می‌توانند به صورت‌های مختلفی باشند که در هنگام لایه برداری باید به نوع آنها اشاره کرد. نوع متداول سنگ‌ها به صورت سنگ‌های نرم هستند که می‌توان از سرامیک و کاشی و غیره به عنوان سنگ نرم یاد کرد.
این سنگ‌ها انعطاف پذیر نیستند بلکه از چندین ماده ترکیبی توسط انسان‌ها ساخته شده‌اند و به این دلیل است که به آنها سنگ نرم می‌گویند. این سنگ‌‌ها هنگام کفسابی بایستی با دقت خاصی ساب زنی شوند تا مشکلی برای سطوح پیش نیایند.
سنگ‌های نرم در ساختمان سازی کاربردهای زیادی دارند و می‌توان از آنها برای کف ساختمان و بخش‌های مختلف ساختمان استفاده نمود. انواع موزاییک‌ها و لاشه سنگ‌ها حتی سنگ‌های تراورتن نیز جزو سنگ‌های نرم هستند که کفسابی بندرانزلی به خوبی می‌توانند این سنگ‌ها را ساب زنی نمایند.
نوع دیگر سنگ‌ها که به آنها سنگ‌های سخت می‌گویند بافتی فشرده و ساختار محکمی دارند به این صورت است که انسان دخالتی در ساخت آن ندارند و توسط منابع طبیعی اط جمله آتش فشان‌ها و چشمه‌های آب گرم و یا در دل کوه‌ها به وجود می‌آیند. کفسابی و سنگسابی رشت یکی دیگر از شهرهای شمالی کشور است که این نوع سنگ‌ را به خوبی ساب زنی می‌نماید.
تفاوت‌های زیادی بین کفسابی و سنگسابی وجود دارد و نمی‌توان گفت که هر دوی این فعالیت‌ها همانند یکدیگر است. سنگسابی بندرانزلی در هنگام کفسابی سطوح اقدام به ساب زنی سنگ‌ها به صورت حرفه‌ایی می‌نماید.

انواع روش‌های متداول کفسابی سطوح

کلیه خدمات مربوط به ساب زنی و کفسابی سطوح با توجه به نوع سطح به روش‌های متداولی تقسیم می‌شود. روش‌های کفسابی بندرانزلی با یکدیگر کاملا متفاوت هستند و نمی‌توان گفت که از یک روش خاص برای لایه برداری از هر سطحی استفاده می‌شود. در ادامه با انواع مختلف این روش‌ها بیشتر آشنا خواهید شد.

فرچه شویی یا کف شویی سطوح

یکی از خدمات مربوط به کفسابی مربوط است به کف شویی که نام دیگر آن فرچه شویی است. در فرچه شویی می‌توان از انواع فرچه‌ها در سایزهای مختلف بهره‌ گرفت. فرچه‌ها در نوع و سایزهای مختلفی هستند به همین دلیل نمی‌توان از هر سایز و هر جنس آن برای هر نوع سطحی استفاده کرد. کفسابی و سنگسابی لاهیجان در شمال کشور نیز از جمله شرکت‌های کفسابی است که ابتدا نوع سطح را به خوبی بررسی می‌کند و بعد اقدام به پاکسازی آن می‌نماید.
فرچه‌های سیمی نوعی از فرچه هستند که از جنس سیم ساخته شده‌اند و فرچه‌های پلاستیکی نوع دیگری هستند که جنس پلاستیک مانندی دارند و برای سطوح آسیب دیده مناسب‌تر خواهند بود. به عنوان مثال در سرامیک‌ها، فرچه زنی سرامیک می‌تواند روشی مناسب باشد زیرا سرامیک‌ها سطوح نرمی همانند کاشی هستند. سنگسابی بندرانزلی به خوبی می‌تواند هر سطحی را با توجه به نوع آن از ابزار مناسب استفاده نماید.

کفسابی و سنگسابی بندرانزلی
کفسابی ایتالیایی

یکی دیگر از روش‌های ساب زنی که مشتریان زیادی را هم به خود جلب کرده است، استفاده از روش کفسابی ایتالیایی است. این نوع کفسابی در مراحل مختلف انجام داده می‌شود و در هر مرحله باید از لقمه‌های متفاوتی استفاده کرد به همین دلیل است که گاها به کار بردن این روش می‌تواند هزینه بردار باشد. البته کفسابی بندرانزلی از لحاظ منافع مشتری را بیشتر در نظر می‌گیرد زیرا رضایت مهم‌تر است.
البته از جوانب مثبت کفسابی ایتالیایی می‌توان به درخشان بودن بسیار زیاد سطوح پرداخت و اینکه هیچ گونه لکه و مشکلی بر روی سطح باقی نمی‌ماند. کفسابی و سنگسابی تنکابن در شمال ایران خدمات مربوط به کفسابی ایتالیایی را به صورت کاملا حرفه‌ایی انجام می‌دهد.
در گذشته، کشور ایتالیا از سنگ‌های مرمر با کیفیتی برخوردار بود و این سنگ‌ها را به دیگر کشورهای جهان صادر می‌کرد. کفسابی به روش‌های سنتی بسیار متداول بود و آنقدر سنگ را می‌ساییدند که لایه برداری و احیا می‌شد، این روش رفته رفته به صورت کفسابی ایتالیایی امروزه در امده است و سنگ را با استفاده از لقمه‌های مخصوص ساب زنی ایتالیایی آنقدر می‌سابند که کاملا درخشان و شفاف می‌شود.
استفاده از روش کفسابی ایتالیایی مخاطبان زیادی دارد و کفسابی بندرانزلی این کار را با مهارت خاص و استفاده از تکنولوژی‌های روز انجام می‌دهد.

سنگسابی با استفاده از دستگاه ساب زنی

دستگاه ساب زنی یکی از ابزارهای مهم در حرفه کفسابی و سنگسابی است. بدون استفاده از این دستگاه‌ها عملا کاره ساب زنی غیر قابل انجام است. بدون استفاده از ابزارهای مخصوص نمی‌توان لایه برداری از سنگ‌ها را به صورت حرفه‌ایی و تخصصی انجام داد و امروزه شرکت‌هایی موفق هستند که از دستگاه‌های به روز و جدید استفاده می‌کنند. دستگاه‌های قدیمی و استفاده از روش‌های سنتی دیگر نتیجه مطلوبی نخواهند داشت.
از این جهت است که باید به روز بودن دستگاه‌ها در اولویت باشد. سنگسابی و کفسابی شرق تهران در داخل این شهر با توجه به تکنیک و استراتژی‌های امروزی فعالیت‌های کفسابی را انجام می‌دهد.

استفاده از تی و ابر

روش استفاده از تی و ابر برای شستشوهای معمولی کاربرد دارد و اغلب در نماشویی از این روش برای شستن نماهایی که از جنس شیشه هستند استفاده می‌شود البته می‌توان برای مکان‌ها و سطوح بسیار کثیف و پر گرد و غبار نیز از این روش استفاده و بهره لازم را برد. کفسابی بندرانزلی این روش را به عنوان یک روش کاربردی برای شستشوی سطوح در نظر دارد و در بسیاری از نماها و سطوح پیاده سازی می‌نماید.
انواع مختلف سطوح در کفسابی
سطوح هم، مانند اکثر چیزهایی که در این دنیا وجود دارد دارای تنوع و تفاوت هستند به همین دلیل سطوح مختلفی وجود دارند و باید طبق آنها کار کفسابی انجام داده شود.

کفسابی و سنگسابی بندرانزلی
کفسابی موزاییک

کفسابی موزاییک با توجه به نوع موزاییک انجام داده می‌شد. موزاییک‌ها به دو صورت آجدار و بدون آج تقسیم می‌شوند. نوع آجدار موزاییک را نمی‌توان به صورت حرفه‌ایی و کامل ساب زنی کرد زیرا آج آنها مانع این کار خواهند شد. کفسابی و سنگسابی نوشهر با توجه به نوع موزاییک انجام داده می‌شود.
در موزاییک‌های بدون آج انجام خدمات ساب زنی بهتر و راحت‌تر انجام داده می‌شود. کفسابی بندرانزلی خدمات مربوط به کفسابی موزاییک را با بررسی نوع آن انجام می‌دهد زیرا موزاییک‌ها یکی از پرکاربردترین سطوح در ساختمان سازی هستند.

کفسابی لاشه سنگ

لاشه سنگ‌ها در کارخانه از قطعه قطعه شدن سنگ‌های بزرگ‌تر به وجود می‌آیند. این سنگ‌ها به دلیل اینکه کاربرد خاصی ندارند در ساختمان سازی می‌توان از آنها استفاده کرد. از مزایای لاشه سنگ‌ها می‌توان به قیمت مناسب آنها همچنین جلوه زیبای آن توجه کرد. کفسابی و سنگسابی آستارا ساب زنی سطوح لاشه سنگ را با دقت و بر روی تک به تک سنگ‌ها انجام می‌دهد.
لاشه سنگ‌ها به صورت سنگ‌های بزرگ و سنگ‌های کوچک و ریز تقسیم می‌شوند که نوع ریز آنها جلوه زیباتری دارد. لاشه سنگ‌ها بر روی سطح به صورت ناهماهنگ چیده می‌شوند و در لایه زیرین از سیمان، آب و یا مواد موزاییکی استفاده می‌شود.

کفسابی سنگ‌های سخت

سنگ‌های سخت بافتی فشرده و منسجم دارند به همین دلیل ممکن است ساب زنی آنها مقداری مشکل‌تر باشد و نیاز به لقمه‌های مخصوصی داشته باشد در نتیجه می‌توان از دستگاه‌های سه فاز و تک فاز برای این گونه سطوح استفاده کرد.
سنگ‌های تراورتن نیاز به دستگاه کفسابی تک فاز دارند زیرا بافتی آهکی دارند اما سنگ‌های گرانیت به دلیل سخت بودنشان نیاز به دستگاه کفسابی سه فاز و لقمه‌های مخصوص گرانیت دارند. کفسابی بندرانزلی در لایه برداری کردن از سطوح گرانیتی می‌تواند بسیار ماهرانه و با تجربه عمل نماید.

کفسابی آجر

آجرها از جمله سطوحی هستند که نیاز به ساب زنی دارند. در اکثر مناطق ایران از آجر در ساختمان سازی استفاده می‌شود. مواد اصلی در ساخت آجر، خاک رس است به این دلیل ساختار زمختی دارند و گرد و غبار را به خود جذب می‌کنند. کفسابی در کوهسار در نزدیکی شهر کرج می‌تواند سطوح آجری را نانوساب کرده و آنها را کاملا شستشو دهد.

کفسابی و سنگسابی بندرانزلی
کلام آخر

از جمله خدماتی که در جهت پاکسازی و تمیز کردن سطوح به کار برده می‌شود کفسابی نام دارد این کار با سنگسابی تفاوتی‌های بارزی دارد اما هدف از هر دو آنها ایجاد سطوحی یکنواخت و زیبا است که کفسابی بندرانزلی با در اختیار داشتن نبروهای خبره و ابزارهای کاربردی این کار را برای مشتریان این منطقه انجام میدهد.

امتیاز دهید post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری

خانه تماس یکتماس دو