کفسابی و سنگسابی لاهیجان توسط کارکنان خبره در کمترین زمان

کفسابی و سنگسابی لاهیجان

کفسابی و سنگسابی لاهیجان در این شهر به دلیل نیازهای متعدد به سنگسابی و پاکسازی سطوح به وجود آمده است. این کار برای صاف و تمیز نمودن سطوح از هر گونه الودگی پدید آمده است همچنین کلیه مشکلات موجود در سطح با انجام کفسابی و خدمات سنگسابی کاملا از بین رفته و به حالت اولیه گویی که سنگ را تازه تعویض نموده‌اید خواهد شد.
از مزایای این کار می‌توان به ترمیم سنگ و سطوح به جای تعویض آنها اشاره کرد زیرا هزینه و زمان کمتری را برای شما به ارمغان می‌آورد و از لحاظ کیفیت هم می‌تواند پا به پای سطوح جدید طول عمر داشته باشد.

مراحل مختلف کفسابی

کفسابی با توجه به اینکه انواع مختلفی دارد اما در مراحل مختلفی انجام داده می‌شود. هیچ یک از خدمات کفسابی به صورت یکنواخت و شبیه به هم انجام داده نمی‌شود مگر اینکه سطوح مشابه به هم باشند به این ترتیب می‌توان گفت خدمات ساب سنگ با یکدیگر کاملا متفاوت و متغییر است.
در کفسابی لاهیجان ابتدا اولین مرحله این است که مکان کاملا تخلیه و هیچ گونه وسایلی بر روی کف یا سطح باقی نماند تا کل سطح به صورت یک میزان و یکدست کفسابی شود. سطوح باید جارو کشیده شود تا گرد و غبار بر روی آنها باقی نماند.
بعد از انجام این کار می‌توان اقدام به انجام ساب زنی سطح نمود این کار با استفاده از لقمه‌های مختلف در سایزهای مختلف انجام داده می‌شود.
بعد از ساب زنی با استفاده از لقمه‌های مختلف می‌توان گفت که باید پرداخت سنگ انجام داده شود پرداخت نهایی به این معنی است که مشکلات باقی مانده از مراحل قبل در مرحله پرداخت کاملا از بین برده شود.
در کفسابی ایتالیایی این مراحل به صورت بیشتر انجام داده می‌شود و با دقت بیشتری انجام داده می‌شود که در نهایت نتیجه بهتری را به ارمغان خواهد آورد.

کفسابی و سنگسابی لاهیجان
شستشوی نما در کفسابی لاهیجان

یکی از خدمات مهم در کفسابی می‌تواند نماشویی باشد. نماشویی به معنی شستشوی نما با استفاده از ابزارها و دستگاه‌های مخصوص است. نماشویی کفسابی لاهیجان یکی از پرطرفدارترین خدماتی است که توسط مردم درخواست می‌شود.
نماشویی بسته به نوع سنگ نما انجام داده می‌شود یعنی نمایی که از جنس آجر باشد باید با استفاده از جت واتر و یا دستگاه سند بلاست شستشو شود و نماهایی که از جنس شیشه هستند می‌توان با استفاده از تی و ابر اقدام به پاکسازی آنها نمود.
در هر صورت نماشویی نیاز به تخصص دارد و باید در انجام این کار کاملا حرفه‌ایی و با تجربه بود به نحوی که با توجه به نوع سنگ از ابزار و دستگاه مخصوص استفاده کرد. کفسابی لاهیجان سال‌ها است که در انجام خدمات نماشویی ساختمان تجربه لازم را کسب نموده است.
گاهی اوقات در نما از سنگ‌های سخت و سنگینی استفاده می‌شود که متخصصین در حوزه نما این کار را توصیه نخواهند کرد زیرا استفاده از سنگ سخت در نما موجب افتادن قسمتی یا کل سنگ خواهد شد. برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی باید اقدام به انجام مهار سنگ با استفاده از پیچ و رولپلاک نما نماییم.
پیچ و رولپلاک نما به شکلی کاملا محکم سنگ نما را در سر جای خود نگه می‌دارد و مانع از افتادن سنگ خواهد شد. این کار با ابزار دریل و پیچ‌های مخصوص و متناسب با نوع سنگ انجام داده می‌شود. دریلی که برای سوراخ کردن سنگ استفاده می‌شود باید پر قدرت باشد و اندازه پیچ‌ها هم متناسب با قطر سنگ باشد.
این خدمات در کفسابی لاهیجان با استفاده از طناب راپل و یا داربست انجام داده می‌شود اما امروزه بیشتر از روش‌ طناب راپل استفاده می‌شود زیرا استفاده از داربست معایب زیادی به همراه دارد. کفسابی و سنگسابی بندرانزلی از جمله شرکت‌های فعال در زمینه پیچ و رولپلاک ساختمان است که کل منطقه بندرانزلی را پوشش می‌دهد.

کفسابی و سنگسابی لاهیجان
انواع روش‌های مختلف کفسابی

روش‌های مختلف زیادی برای کفسابی وجود دارد که در ادامه بیشتر درباره آن صحبت می‌کنیم. خدمات کفسابی با توجه به نوع سنگ انجام داده می‌شود و این یک اصل و قانون کلی است.

کفسابی به روش ایتالیایی

کفسابی ایتالیایی با توجه به نوع سطح صورت می‌گیرد ابتدا باید بررسی شود که سطح شما از لحاظ جنس و مقاوت می‌تواند در برابر چندین سری ساب دوام بیاورد یا خیر. معمولا در سطوح سخت و مرمر این نوع ساب زنی متداول‌تر بوده است.
کفسابی ایتالیایی در زمان‌های بسیار دور در کشور ایتالیا به دلیل وجود سنگ‌های بسیار با کیفیت مرمر و صادر کردن آن به دیگر کشورها به وجود آمد این کار با ساب زدن‌های طولانی و به صورت سنتی آنقدر بر روی سطح انجام می‌شد که سنگ به صورت کاملا شفاف و یکنواخت در می‌آمد.
امروزه کفسابی به روش ایتالیایی در کفسابی لاهیجان انجام داده می‌شود این کار در شهرهای شمالی انجام داده می‌شود کفسابی و سنگسابی تنکابن این خدمات را به صورت کاملا حرفه‌ایی به انجام می‌رساند.

کفسابی با استفاده از دستگاه‌های ساب دستی

دستگاه‌های ساب دستی به راحتی در دست جای می‌گیرند و قابلیت ساب زنی هر گونه سطوحی را دارندو معمولا از این دستگاه‌ها برای کفسابی پله و پاگرد همچنین سطوحی که دارای طول و عرض کمی هستند استفاده می‌شود.
اما از جمله معایبی که این روش دارد می‌توان گفت که برای سطوحی مانند پله در صورتی که تعداد پله‌ها زیاد باشد، نمی‌توان کل طبقات و پله‌ها را با استفاده از دستگاه دستی ساب زنی نمود و باید از دستگاه‌های بزرگتر کفسابی بهره گرفت که از معایب آن می‌توان گفت که دستگاه‌های بزرگ مانند دستگاه کفساب دستی گوشه و کناره‌ها را به خوبی پوشش نمی‌دهد و نتیجه مطلوب را نخواهد داشت.
از این دستگاه‌ها می‌توان برای سنگ روی کابینت‌ها و اپن آشپزخانه و همینطور نیمکت‌ها و غیره استفاده کرد. کفسابی و سنگسابی آستارا می‌تواند تمامی خدمات مرتبط با سنگ‌های کم عرض را انجام می‌دهد.

سنگسابی انواع سطوح

کفسابی سطوح با توجه به شرایط محیطی منطقه انجام داده می‌شود به عنوان مثال در اغلب شهرهایی که دارای آلودگی هوا هستند معمولا خدمات شستشوی سنگ باید بر روی سطوح اجرا شود مثلا سطوح و یا نماهای آجری همچنين نماهایی که از سنگ های حفره دار در آنها استفاده شده است.
این کار در کفسابی در شمیرانات تهران با استفاده‌ از دستگاه‌های جت بلاست و یا واتر جت انجام داده می‌شود البته استفاده از مواد و ابزار مختلف بستگی به هزینه مشتری دارد. دستگاه جت بلاست از برق سه فاز بهره می‌گیرد و ممکن است هزینه زیادی در بر داشته باشد و همینطور استفاده از سیلیس‌ها نیز می تواند کاربردی باشد که باز هم هزینه زیادی را ایجاد می‌کند این مواد به داخل حفره‌های سنگ رفته که سنگ را به صورت کامل پاکسازی می‌کنند.
از طرفی دیگر از جمله مواد و مصالحی که در کفسابی لاهیجان کاربرد بسیار موثر و مفیدی دارند می توان به رزین ها اشاره داشت. رزین نوعی ماده است که با آب ترکیب شده و برای پوشش سطوح مختلف اعم از سنگی و غیر سنگی کاربرد دارد منتها استفاده از این ماده نیاز به تجربه و مهارت بخصوصی دارد زیرا اگر فرد کاربلد و با تجربه نباشد ممکن است رزین خوب نشود و مشکلات دیگری برای سطح به وجود بیاید. استفاده از رزین می‌تواند جایگزین مناسبی برای نانو ساب و ضد آب کردن سطوح باشد البته نانو ساب کردن فرآیند دیگری دارد اما رزین هم تا حدودی از سطوح در ضد آب بودن و نفوذ نکردن مواد در سطوح موثر است.
معمولا رزین ها برای محافظت و پوشش سطح همچنین به عنوان براق کننده هایی که شفافیت و درخشندگی به سطوح می‌دهند کاربرد دارد کفسابی و سنگسابی فرحزاد با استفاده از رزین می‌تواند سطوح را شفاف و احیا نماید.
از دیگر لوازمی که در کفسابی کاربردی است می‌توان به بتونه اشاره داشت. بتونه برای ترمیم سطوح آسیب دیده است و به مهارت کفساب بستگی دارد که چگونه آن را شکل دهد.

کفسابی و سنگسابی لاهیجان
دستگاه‌های کاربردی در سنگسابی

هنگامی که به سنگسابی اشاره می‌کنیم، منظور لایه برداری از سنگ خواهد بود. برخی سنگ‌ها به دلیل وجود لکه‌های عمیق باید فرآیند سنگسابی بر روی آنها انجام داده شود تا نتیجه مطلوب گرفته شود. کفسابی و سنگسابی الهیه این کار را بر روی انواع سنگ‌ها به صورت تخصصی انجام می‌دهد.
دستگاه‌های مختلفی برای سنگسابی مورد استفاده قرار می‌گیرد که سنگسابی لاهیجان در شمال کشور نیز از این دستگاه‌ها برای سطوح سنگی سخت استفاده می‌کند. این دستگاه‌ها شامل موارد زیر هستند:

دستگاه سنگسابی سه فاز

این دستگاه می‌تواند سخترین سطوح را ساب زنی نماید. سنگسابی لاهیجان از این دستگاه سه فاز برای ساب زنی سطوحی از جمله بتن، سیمان، سنگ‌های مرمر، گرانیت و غیره استفاده می‌کند.

دستگاه سنگسابی تک فاز

این دستگاه به صورت تک فاز است یعنی از برق تک فاز بهره می‌گیرد و هزینه کمتری دارد همچنین مصرف برق کمتری را هم خواهد داشت. استفاده از دستگاه تک فاز کاربرد زیادی در خدمات کفسابی ساختمان دارد.

ماشین سنگسابی

ماشین‌های سنگسابی سایز بزرگ‌تری دارند و از آنها می‌توان برای ساب زنی سطوح با متراژ بالا استفاده کرد به عنوان مثال در پاساژها و هتل‌ها اسن دستگاه کاربرد خوبی دارد.

کفسابی و سنگسابی لاهیجان
کلام آخر

فرآیند انجام خدمات ساب و پاک کردن سطوح در کفسابی لاهیجان انجام داده می‌شود. این خدمات می‌تواند شامل لایه برداری، شستشو، رزین کاری، نماشویی و غیره باشد که توسط تیمی کاملا حرفه‌ایی و کاربلد انجام داده می‌شود. مجموعه فعالیت‌های مربوط به کفسابی ابتدا با در نظر گرفتن سطوح و سنجیدن جنس آن انجام داده می‌شود.

امتیاز دهید post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری

خانه تماس یکتماس دو