کفسابی و سنگسابی ولنجک ارزان و مقرون به صرفه

کفسابی و سنگسابی ولنجک

خدمات کفسابی از دیر باز وجود دارد و از قدیم با استفاده از انواع روش‌های سنتی اقدام به پاکسازی و تمیز کردن سنگ‌ها می‌کردند. امروزه با پیدایش دستگاه‌های جدید عملیات ساب زنی آسان‌تر شده است. کفسابی و سنگسابی ولنجک از جمله شرکت‌های واقع در منطقه ولنجک تهران است که با استفاده از بهترین دستگاه‌ها و ابزارها اقدام به پاکسازی سنگ و سطوح شما می‌نماید. سنگ‌ها قابلیت لایه برداری دارند، در گذشته افراد با سابیدن بیش از حد آن با استفاده از ابزارهای ابتدایی سعی در سفید کردن سطوح داشتند. اما اکنون برای هر نوع سطحی ابزار مخصوص به آن ساخته شده است.
دستگاه‌های ساب زنی در مدل‌ها و قدرت‌های مختلف قادر به از بین بردن آلودگی و اجرام و همچنین پاکسازی هر نوع سطحی هستند. این دستگاه‌ها به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که در ادامه بیشتر به آنها می‌پردازیم اما ابتدا باید به نوع سطحی که می‌خواهید کفسابی را بر روی آن انجام دهید بیاندیشید.
اینکه سطح شما قابلیت ساب زنی داشته باشد یا خیر، می‌توانید از شرکت کفسابی ولنجک و یا هر شرکت دیگری که تصمیم دارید بخواهید تا از خدمات مشاوره آنها بهره مند شوید.
از جمله مزایای کفسابی می‌تواند خدمات مشاوره توسط نیروهای متخصص و کاردان باشد که شما را در چگونگی انجام و روش ساب زنی مطلع می‌نمایند.

کفسابی و سنگسابی ولنجک

انواع دستگاه‌های ساب زنی سطوح

دستگاه‌های ساب زنی به چندین دسته مختلف تقسیم می‌شوند که در اینجا ما به اصلی‌ترین آنها می‌پردازیم. این دستگاه‌ها قابلیت لایه برداری و پاکسازی سطوح را دارند و به خوبی هر نوع سطحی را تمیز و براق می‌کنند.

-دستگاه‌های ساب زنی و سنگسابی سه فاز

این دستگاه‌ها قدرت بیشتری نسبت به تمام دستگاه‌های ساب زنی دارند اما از جمله معایبی که دارند مصرف برق بیش از حد در آنها است زیرااز برق سه فاز بهره می‌گیرند و ممکن است در برخی منازل و مکان‌ها برق سه فاز وجود نداشته باشد و عملا استفاده از دستگاه غیر ممکن خواهد شد.
دستگاه‌های سه فاز هر گونه سطح سفت و سختی از جمله بتن، سیمان، سنگ‌های سخت را به خوبی ساب زنی می‌کنند.کفسابی و سنگسابی ولنجک این دستگاه را در اختیار دارد اما برای سرامیک و کاشی و غیره ممکن با قدرت زیادی که دارند موجب آسیب شوند پس برای چنین سطوحی بهتر است از روش دیگری استفاده کرد.

-دستگاه‌های ساب زنی و سنگسابی تک فاز

این دستگاه‌ها دقیقا مانند دستگاه سه فاز منتها با قدرتی کمتر عمل می‌کنند زیرا از برق شهری تک فاز بهره می‌گیرند. دستگاه‌های تک فاز برای اغلب سطوح کارایی دارند اما تنها عیبی که دارند می‌توان گفت که یکبار کشیدن آن بر روی سطوح کافی نیست و باید چندین بار بر روی سطوح کشیده شوند تا نتیجه مطلوب حاصل شود.
این دستگاه‌ها برای کلیه سطوح سرامیکی، سنگی کارایی موثری دارند. کفسابی سرامیک معمولا با این دستگاه انجام داده می‌شود.

-ماشین‌ها کفسابی

ماشین‌های کفسابی قابلیت پاکسازی سطوح در متراژ بالا را دارد به عنوان مثال برای مجتمع‌های تجاری، پاساژها و مراکز بزرگ مناسب هستند. میزان لایه برداری از سنگ در این دستگاه‌ها بسیار بالا است و می‌توانند به خوبی هر سنگی را پاکسازی نمایند.
نوع کارکرد دستگاه به این شکل است که فرد کفساب بر روی دستگاه می‌نشید و آن را به سمت‌های مختلف هدایت می‌کند. این کار نیاز به تجربه و مهارت دارد که کفسابی ولنجک آموزش‌های لازم را به افراد متخصص خود داده است.

-دستگاه‌های کفسابی دستی

این دستگاه‌ها مانند دریل در دست قرار می‌گیرند به همین دلیل دستگاه کفسابی دستی نام گرفته است. برای کفسابی قسمت‌های از مکان که دارای گوشه‌هایی قناس و منحنی شده هستند این دستگاه کارایی مناسبی دارد البته از این ابزار بیشتر اوقات برای ساب زنی پله و پاگرد استفاده می‌کنند اما اگر مقدار پله‌ها زیاد باشد انجام کار سخت و طاقت فرسا خواهد بود و باید از دستگاه بزرگتری بهره گرفت.

-دستگاه جت واتر

این دستگاه از جمله دستگاه‌هایی است که شرکت‌های نماشویی در تهران از آن برای نماشویی ساختمان‌ها استفاده می‌کنند. معمولا در نماهای آجری به دلیل وجود حفره و ساختاری که دارند انجام نماشویی با استفاده از این دستگاه‌ها امکان پذیر خواهد بود. دستگاه جت واتر با فشار آب بسیار زیاد هر گونه گرد و غباری را از روی سطوح پاک می‌کند.

-دستگاه سند بلاست

این دستگاه‌ هم دقیقا مانند واتر جت عمل می‌کند. کفسابی و سنگسابی ولنجک از جمله شرکت‌هایی است که تمامی این دستگاه‌ها را در اختیار دارد. سند بلاست بر خلاف دستگاه واتر جت به برق سه فاز نیاز دارد و در نتیجه قدرت بیشتری دارد. از جمله مناطق شمال تهران می‌توان به کفسابی و سنگسابی آرژانتین اشاره کرد که در استفاده از دستگاه‌ها کاملا حرفه‌ایی عمل می‌کنند.

کفسابی و سنگسابی ولنجک

دلایل نیاز به خدمات کفسابی

علت‌های زیادی برای انجام خدمات کفسابی وجود دارد. کفسابی از جمله ارزنده‌ترین خدماتی است که برای پاکسازی سطوح وجود دارد زیرا می‌توان به سطح روح و جان تازه‌ایی بخشید. از جمله این دلایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

-تمیز شدن سطوح

کاری که اغلب شرکت‌های ساب زنی از جمله کفسابی ولنجک انجام می‌دهند تمیز و پاک کردن سطح از هر گونه آلودگی، جرم، لکه و غیره است. اگر سطوحی کثیف و غیر قابل استفاده و زندگی کردن دارید می‌تواند با انجام خدمات کفسابی آن را کاملا تمیز و محل مورد نظر را قابل سکونت نمایید.

-ترمیم سطوح آسیب دیده

سنگ‌ها و سطوح دیگر معمولا بعد از استفاده چندین ساله دچار ترک‌ها و شکستگی‌هایی می‌شوند که با انجام خدمات کفسابی می‌توان این ترک‌ها را کاملا از بین برد و دوباره مانند روز اول نمود این کار باعث بیشتر شدن عمر سنگ استفاده بیشتر از آن می‌شود.

-جلوه و براقیت بیشتر

سطوح سنگی بعد از کفسابی و سنگسابی ولنجک معمولا رزین کاری می‌شوند این کار به سطوح جلا داده و براقیت بیشتری به ان می‌بخشد که باعث جلوه بیشتر در دید خواهد شد.

-صاف شدن سطوح

برخی از سطوح به صورت مشهودی ناهماهنگ و یکدست نیستند که با انجام خدمات ساب زنی و سنگسابی شرکت‌های مختلف از جمله کفسابی و سنگسابی نیاوران کاملا یکدست و صاف خواهند شد. این شرکت‌ها در جهت صاف شدن سطوح آموزش‌ها و دوره‌های لازم را طی نموده‌اند.

کفسابی و سنگسابی ولنجک

ساب زنی حرفه‌ایی چه خصوصیاتی دارد؟!

به افرادی که در انجام کار کفسابی دست دارند سابزن یا کفساب می‌گویند. این افراد با توجه به کاری که انجام می‌دهند نسبت به سن و سابقه کاری سنجیده می‌شوند پس هنگام درخواست از یک شرکت کفسابی به پرسنل شرکت توجه کنید. شرکت کفسابی و سنگسابی فرشته در شمال تهران مفتخر است که بهترین و با تجربه‌ترین افراد را در اختیار دارد.
کفساب‌ها بایستی خصوصیاتی از قبیل متخصص بودن، با تجربه بودن را داشته باشند به جز این موارد می‌توان گفت که طرز کار و استفاده از دستگاه‌ها را به خوبی بلد باشند و بدانند از چه ابزاری و در چه مواقعی استفاده نمایند البته نیروهای کفسابی و سنگسابی ولنجک تمامی این خصوصیات را در اختیار دارند.
برای بالا بردن سرعت در کارها و صرفه جویی در هزینه و زمان افرادی برای کمک به کفساب در نظر گرفته می‌شوند که به آنها کمک کفساب می‌گویند. کفسابی و سنگسابی فرمانیه از جمله شرکت‌هایی است که با در اختیار داشتن نیروهای کاری و زبده کمک کفساب خدمات ساب زنی را به سرعت و با کیفیت انجام می‌دهند.

ساب زنی انواع سنگ‌ها

خدمات سنگسابی در کفسابی ولنجک و دیگر شرکت‌ها بستگی به نوع سنگ دارد. به صورت واضح‌تر ابتدا نوع سنگ در نظر گرفته می‌شود. سنگ‌ها انواع و مدل‌های گوناگونی دارند سنگ مرمر، سنگ تراورتن، سنگ خارا و خیره .
اما از جمله سخت و محکم‌ترین سنگ‌ها می‌توان به سنگ گرانیت یا خارا اشاره کرد. کفسابی گرانیت با توجه به ساختاری که دارد با استفاده از لقمه‌های سختی از جنس الماس انجام داده می‌شود. از سنگ‌های گرانیت به دلیل قیمت بسیار بالایی که دارند کمتر استفاده می‌شود اما در صورت استفاده کاربرد آن برای مکان‌هایی است که نیاز به سنگ سخت دارند مانند سنگ اپن آشپزخانه، پله، سنگ روی کابینت‌ها و غیره.
نوع دیگری از سنگ‌ها مرمر هستند. این سنگ هم خاصیت سختی بالایی دارد و معمولا برای نما و یا سطوح کف ساختمان استفاده دارند خدمات مربوط به کفسابی ایتالیایی بر روی سنگ‌های مرمر توسط کفسابی ولنجک به خوبی انجام داده می‌شود.
کفسابی ایتالیایی از جمله روش‌های تاثیر گذار و مشتری پسند توسط کفسابی و سنگسابی زعفرانیه است که سطوح با استفاده از انواع لقمه‌های مخصوص کاملا ساب زده می‌شوند و براقیت فوق‌ العاده بیشتری نسبت به کفسابی‌های دیگر به خود می‌گیرند.
انجام خدمات مربوط به لاشه سنگ‌ها هم در کفسابی ولنجک امکان پذیر است. لاشه سنگ‌ها به سطوحی گفته می‌شوند که از تکه‌های سنگ ریز در اشکال مختلف بر روی سنگ استفاده می‌شود. لاشه سنگ‌ها بر اثر تکه تکه شدن سنگ‌های بزرگتر به وجود می‌آیند و بسیار زیبا هستند.
انجام کفسابی این سطوح نیاز به دقت و مهارت بیشتری دارد به همین دلیل است که کفسابی ولنجک سابقه خوبی در این زمینه دارد. همچنین لاشه سنگ‌ها دارای مقاومت بالا و از لحاظ هزینه‌ هم می‌توانند بسیار به صرفه باشند.

کفسابی و سنگسابی ولنجک

کلام آخر

کلیه خدمات سنگسابی و کفسابی ولنجک با در اختیار داشتن افراد با تجربه و نیروهای آموزش دیده به صورت حرفه‌ایی و مشتری پسند انجام داده می‌شود. ساب زنی سطوح شامل هرگونه خدمتی در راستای پاک و لایه برداری کردن از سنگ و سطوح غیر سنگی است.

امتیاز دهید post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری

خانه تماس یکتماس دو