کفسابی و سنگسابی نیاوران

سنگ‌ها و سطوح همیشه تمیز و درخشان باقی نمی‌مانند و بعد از مدتی دچار مشکلات زیادی از جمله تیره‌گی، جرم و شکستگی خواهند شد. کفسابی نیاوران یکی از شرکت‌های معتبر ساب زنی در سطح شهر تهران بزرگ است که با انجام و ارائه کلیه خدمات ساب زنی، نماشویی، سنگسابی کلیه سطوح سنگی و غیر سنگی مشغول است و توانسته اعتماد مشتری‌های ارجمند را جلب نماید.انجام کفسابی و خدمات مربوط به حل مشکلات و احیای سنگ تنها در زمان بروز مشکل نباید باشد بلکه بایستی هر چند مدت یکبار بر روی سطوح انجام داده شود تا آلودگی‌ها به داخل سنگ نفوذ پیدا نکنند.
بله سنگ‌ها هم می‌توانند هر چیزی را به داخل خود منتقل کنند و اینکه اجسام کاملا سخت و غیر قابل نفوذی هستند اشتباه است. سنگ‌ها با توجه به جنس و نوعی که دارند، دارای حفره‌های ریز و یا درشتی هستند که گاهی مواقع با چشم قابل دیدن نیستند. اما هنگام ریخته شدن ماده و یا هر گونه آلودگی دیگری به راحتی می‌توانند آن را به خود جذب نمایند.
یکی از اقداماتی که افراد می‌توانند هنگام ریخته شدن مواد روی سطوح خود انجام دهند این است که بلافاصله اقدام به پاک کردن لکه کنند تا با گذشت زمان هم لکه مقاوم‌تر نشود و هم اینکه به خورد سنگ نرود. این نکته هنگام بیرون بردن زباله از ساختمان هم بسیار صدق می‌کند زیرا شیرابه‌های زباله حالتی اسیدی دارند و ممکن است در اثر ریخته شدن روی سنگ در دراز مدت باعث آسیب به سنگ و از بین بردن زیبایی آن شوند. این نوع لکه‌ها بایستی سریعا پاک شوند و روی سطوح ماندگار نشوند.

کفسابی و سنگسابی نیاوران
انواع مختلف سنگ

معمولا نوع کفسابی که بر روی سطوح انجام داده می‌شود بسیار مرتبط است با جنس سنگی که قرار است بر روی آن عملیات انجام داده شوند. سنگ‌ها و سطوح در دو دسته بندی کلی قرار داده می‌شوند. یکی از آنها سنگ‌های سخت و محکمی هستند که در ساختمان سازی و از دیر باز حتی زمان پیدایش انسان‌ها این نوع سنگ‌ها وجود داشتند و کاربردهای زیادی از گذشته تا دنیای پیشرفته امروزی داشته‌اند.

سنگ‌های سخت

همان سنگ‌هایی هستند که در طبیعت و دل کوه‌ها قرار گرفته‌اند و البته استخراج آنها کاری هزینه‌بر و دشوار است. اما در ساخت سازه‌ها می‌تواند بسیار مهم و موثر باشند از این قبیل سنگ‌ها می‌توان به سنگ‌های خارا اشاره داشت که مدل‌های گوناگونی از جمله آذرین درونی و آذرین بیرونی دارند.
از سنگ‌های خارا می‌توان برای مکان‌هایی که تردد بسیار است و نیاز به سنگ محکمی دارد استفاده می‌شود همچنین مرمر هم می‌تواند جایگزین خوبی باشد اما سختی خارا را نخواهد داشت.
کفسابی نیاوران با توجه به اینکه شناخت کامل را بر روی همه سطوح دارد می‌تواند کفسابی درجه یک را بر روی سطوح سخت انجام دهد.

سنگ‌های نرم

این سنگ‌ها در واقع نرم نیستند اما بافتی متفاوت با سنگ‌های سخت دارند و این می‌تواند بزرگترین تفاوت این دو باشد. سنگ‌های نرم هم قابلیت‌های ویژه خود را دارند و در ساختمان و نماسازی بسیار کاربردی هستند. سنگسابی نیاوران می‌تواند به شناخت نوع سنگ بپردازد و بهترین روش برای ساب زنی را برگزیند.
در واقع از این سنگ‌ها هم می‌توان در داخل ساختمان بهره گرفت خصوصا برای پوشش کف منازل و شرکت‌ها و سازمان‌های اداری همچنین انجام هر گونه خدمتی از جمله کفسابی بر روی آنها قابل انجام است.
از سنگ‌های نرم می‌توان برای نما هم استفاده کرد مثلا تراورتن که جلوه مشابه با سنگ‌های سخت دارد. نماشویی یکی از خدماتی است که توسط کفسابی نیاوران ارائه داده می‌شود و بایستی هر چند ماه یکبار بسته به نوع سطح انجام داده شود خصوصا اگر ساختمان شما در شهرهای آلوده و پرجمعیت باشد.
به عنوان مثال انجام نماشویی در تهران یکی از کارهایی است که برای اغلب ساختمان‌ها خصوصا در بخش‌های پر تردد شهر لازم و ضروری است.
از جمله سطوح نرم می‌توان به سرامیک‌ها و کاشی‌ها که ساختاری مشابه و نزدیک به هم دارند نام برد. این دو سطح شکننده هستند و نباید برای مکان‌هایی که ممکن است فشار زیادی روی آنها وارد شود، استفاده کرد به عنوان مثال این سطوح مناسب پارکینگ نخواهند بود.
برای پارکینگ می‌توان از موزاییک‌ها بهره گرفت. موزاییک‌ها همجنسی نرم دارند اما ساختار محکم‌تری نسبت به سرامیک دارند و لغزنده نیستند برای کفسابی موزاییک باید به نوع آن توجه داشت زیرا سرامیک‌ها به دو دسته عاج دار و بدون عاج تقسیم می‌شوند.
کفسابی و سنگسابی نیاوران با توجه به نوع موزاییک به ساب زنی آن می‌پردازد. موزاییک‌های عاج دار دارای شیار هستند و انجام خدمات ساب زنی روی آنها تقریبا امکان پذیر نیست اما می‌توان از انواع روش‌های مختلف مانن کف شویی استفاده کرد.
موزاییک‌های بدون عاج هم فاقد شیار و خطوط هستند و از جمله سطوحی بوده‌اند که شرکت کفسابی نیاوران به خوبی توانسته از عهده ساب زنی آنها بر بیاید.


انواع دستگاه‌های ساب زنی سنگسابی در نیاوران

انجام کلیه خدمات مربوط به سنگسابی و پاکسازی سطوح در کفسابی نیاوران امکان پذیر است. این سطوح با استفاده از ابزارهای مخصوص و دستگاه‌های لایه برداری ساب زده خواهند شد.
کلیه خدمات کفسابی نیاوران و سنگسابی در تهران با استفاده از دستگاه‌های مخصوص ساب زنی انجام خواهد شد. از مهمترین این دستگاه‌ها می‌توان به سه نوع اصلی آن اشاره داشت.

-دستگاه‌های سه فاز

دستگاه‌های سه فاز از جمله ابزارهای بسیار کاربردی در کفسابی است زیرا قدرت زیادی نسبت به مابقی ابزارها دارند. این دستگاه‌ها به صورت سه فاز هستند و از برق سه فاز بهره می‌گیرند.

-دستگاه‌های تک فاز

دستگاه‌های تک فاز برای منازل و ساختمان‌هایی با متراژ بالا کاربرد دارند و از برق شهری تک فاز بهره می‌گیرند. این دستگاه‌ها به اندازه‌ نوع سه فاز قدرتمند نیستند و بایستی چندین بار روی سطوح کشیده شوند تا کفساب به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند.

-دستگاه‌های ساب زنی دستی

دستگاه‌های ساب دستی یکی از ابزارهای پر کاربرد در کفسابی نیاوران است. این دستگاه برای ساب زنی پله و پاگرد و یا گوشه‌های قناس همچنین سنگ‌های کوچک کاربردی هستند. این دستگاه‌ها سایز کوچکتری دارند و به خوبی در دست کفساب جای می‌گیرند و دقت کفساب را بالا می‌برند.
همه این دستگاه‌ها مزایا و معایب مختص به خود را دارند و بایستی با توجه به تخصص کفساب از آنها استفاده شود. کفسابی و سنگسابی فرحزاد از جمله شرکت‌هایی است که حرفه‌ایی‌ترین نیروها را دارد.

کفسابی و سنگسابی نیاوران
روش‌های متفاوت ساب زنی سطوح در تهران

کفسابی و خدماتی که حول محور آن می‌چرخد مرتبط است با نوع سنگ و یا سطح استفاده شده در سازه. سطوح سرامیکی و یا کاشی شده بیشتر با انجام روش فرچه شویی پاکسازی می‌شوند مگر اینکه مشکل بزرگتری در آنها وجود داشته باشد که می‌توان به استفاده از دستگاه پرداخت.
از جمله سطوحی که انجام پاکسازی در آنها می‌تواند مقداری متفاوت باشد سطوح پارکتی است. پارکت‌ها قطعات کوچک ساخته شده از چوب هستند که قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند. کفسابی و سنگسابی جردن از جمله شرکت‌های کفسابی است که سطوح پارکتی را به خوبی ساب زنی می‌کند.
این سطوح نباید با آب برخورد داشته باشند و به همین دلیل فرآیند ساب زنی به صورت خشک انجام داده خواهد شد و کفساب بایستی مهارت خاصی در انجام آن داشته باشد.
از طرفی دیگر لقمه‌های مختلف می‌توانند در انجام کفسابی موثر باشند زیرا این لقمه‌ها هستند که در اصل سطح را لایه برداری می‌کنند. لقمه‌ها طبق شماره‌بندی که دارند شناسایی می‌شوند و برای سطوح مختلف از شماره‌های مخصوص استفاده خواهند شد.
برای انجام کفسابی ایتالیایی، باید از لقمه‌های ایتالیایی مخصوص بهره گرفته شود. این لقمه‌ها در شماره‌بندی مختلف هستند و در هر مرحله از یک نوع مخصوص استفاده خواهد شد. کفسابی و سنگسابی فرمانیه کلیه خدمات مربوط به ساب زنی سطوح را به روش ایتالیایی انجام می‌دهد.
کفسابی سطوح گرانیتی هم می‌تواند نوع دیگری از ساب زنی باشد که نیاز به حرفه و تخصص دارد. سطوح گرانیتی به دلیل سختی که دارند بایستی به روشی خاص و با استفاده از لقمه‌های الماسی لایه برداری شوند زیرا بافت بسیار منسجم و محکم آنها باعث شده تا لقمه‌های معمولی هیچ گونه واکنشی بر روی آنها انجام ندهند.
کفسابی در نیاوران یکی از شرکت‌های کفسابی در شمال تهران است. افرادی که ساکن این منطقه هستند می‌توانند از خدمات این شرکت بهره مند شوند و در هزینه ایاب و ذهاب صرفه‌جویی نمایند. زیرا پرداخت هزینه کفساب بر عهده مشتری است و هر چه شرکت به شما نزدیک‌تر باشد هزینه‌ها کاهش پیدا می‌کند.

کفسابی و سنگسابی نیاوران
سخن پایانی

تهران به عنوان پایتخت یکی از شهرهای پر تردد و دارای هوای آلوده در سطح کشور است. کفسابی نیاوران یکی از شرکت‌های ساب زنی است که به انجام کلیه خدمات مربوط به نما، انواع سنگ‌های سخت و نرم، سطوح غیر سنگی از قبیل پارکت، بتن و غیره می‌پردازد.
افراد حاضر در سنگسابی نیاوران دوره‌های آموزشی لازم را طی کرده‌اند و به راحتی می‌توانند با توجه به شرایط و نوع سنگ خدمات مربوط به پاکسازی، لایه برداری، رزین کاری و غیره را انجام دهند.

امتیاز دهید post

2 دیدگاه

  • هم از لخاظادقت و حوصله عالی بودن من سابی را میخواستم که درز ها را هم صاف بکنه که ظاهراً نوع و قیمتش فرق می کرد ولی در مجموع راضی هستم

  • باسلام من تشکر میکنم
    از شرکت کفسابی ایران
    که ما ساب درجه یک از این شرکت درخواست کردیم
    که کارمون را بی نهایت فوق العاده انجام دادن ومن برای خود واجب دونستم
    که داخل نظر سنجیشون شرکت کنم وازشون تشکر کنم،
    ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری

خانه تماس یکتماس دو