کفسابی و سنگسابی گاندی از پیشرفته ترین شرکت های کفسابی

کفسابی و سنگسابی گاندی

کفسابی و سنگسابی گاندی از جمله کفسابی‌های منطقه شمال شهر تهران است که با توجه به بافت و جمعیت این ناحیه باید گفت که نیاز زیادی به انجام خدمات سنگسابی پیدا خواهند کرد. افرادی که در این مناطق زندگی می‌کنند معمولا به دلیل ساختمان‌های لوکس تازه ساخت و همچنین نیمه قدیمی هر چند ماه یکبار باید به خدمات کفسابی روی بیاورند.
بسیار یاز افراد معتقند که ساختمان و یا سازه‌ایی که تازه ساخته می‌شود نیاز به کفسابی و پاکسازی نخواهد داشت در صورتی که این فکر کاملا اشتباه است امروزه ساختمان‌ها به دلیل ریخته شدن مصالح ساخت و ساز بر روی آنها دچار کثیفی‌هایی می‌شوند مثلا ممکن است بر روی نمای ساختمان ماسه و سیمان ریخته شود، بر روی سطوح سرامیکی و در راه پله اثراتی از چسب و گچ بر جای بماند که برای سکونت ممکن است جلوه خوبی نداشته باشد به همین جهت بعد از اتمام رنگ ساختمان می‌توان اقدام به کفسابی آن نمود.
البته کفسابی گاندی یکی از بهترین شرکت‌هایی است که برای سازه‌های نو ساز استراتژی پاکسازی خوبی را در نظر گرفته است و تا به امروز توانسته رضایت مشتری را جلب نماید.
در این منطقه ساختمان‌های بسیاری هم وجود دارد که نیمه قدیمی و یا دارای عمری طولانی هستند که باید به صورت تخصصی‌تری اقدام به پاکسازی آنها نمود. این کار توسط افراد معمولی قابل انجام نخواهد بود و فقط توسط یک شرکت ماهر و کاربلد باید انجام داده شود که اگر در منطقه گاندی هستید کفسابی و سنگسابی گاندی می‌تواند بهترین انتخاب ساکنان این منطقه باشد.

کفسابی و سنگسابی گاندی

کفسابی انواع سطوح

سطوح به دلیل جنس و نوع‌های مختلفی که دارند با انجام یک روش خاص کفسابی نخواهند شد به عنوان مثال نمی‌توان گفت که همه سطوح با استفاده از دستگاه تک فاز ساب زنی شوند. باید به نوع سطح پرداخته شود اصلی‌ترین کاری که هر کفساب بر عهده دارد پی بردن و تشخیص این نکته است به همین دلیل افرادی که کار کفسابی را انجام می‌دهند قبل از انجام کار ابتدا بایستی کل سطح را به خوبی بازدید نمایند و بهترین راهکار را اجرا کنند.
از جمله روش‌هایی که برای انواع سطوح وجود دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که هر کدام با توجه به ابزار و تخصص خاصی انجام داده خواهد شد.

کفسابی سرامیک

سرامیک‌ها بافت خاصی دارند و باید با دقت خاصی ساب زنی شوند. به همین دلیل نمی‌توان مانند سنگ‌های سخت با آنها برخورد کرد البته این نکته در کفسابی و سنگسابی گاندی کاملا رعایت می‌شود. معمولا برای ساب زنی سرامیک‌ها می‌توان از روش فرچه شویی بهره‌مند شد این روش با استفاده از فرچه‌های مختلف در سایزهای گوناگون انجام داده می‌شود کفسابی سرامیک‌ها با فرچه ممکن است آسیب کمتری به سرامیک وارد نماید.
البته فرچه‌های سیمی ممکن است در سطوح ایجاد خط و خش نمایند و باعث آسیب به سرامیک‌ها شوند اما گاهی اوقات پیش می‌آید که لکه و اجرامی که بر روی سطوح وجود دارند تنها با فرچه زنی از بین نخواهند رفت و بایستی راه حل دیگری مانند لایه برداری را در برگرفت.
لایه برداری و ساب زنی از سرامیک با استفاده از دستگاه‌های کفسابی تک فاز انجام داده می‌شود و این کار نیاز به مهارت و تخصص کافی دارد. نیروهای کفسابی و سنگسابی مجیدیه صبورانه به انجام کلیه خدمات ساب سرامیک خواهند پرداخت.

کفسابی لاشه سنگ‌ها

لاشه سنگ‌ به سنگ‌هایی گفته می‌شود که به صورت تکه تکه و در اشکال ناهماهنگ هستند این سنگ‌ها هنگام برش سنگ‌های بزرگتر به وجود می‌آیند و دیگر کاربردی ندارند اما برای جلوگیری از به هدر رفتن آنها، به عنوان لاشه سنگ می‌توان از آنها استفاده کرد.
لاشه سنگ‌ها در کنار یکدیگر چیده شده و با سیمان به یکدیگر متصل می‌شوند و یا به عنوان موزاییک لاشه سنگ با استفاده از مواد داخل موزاییک پر می‌شوند و در قالب گذاشته خواهند شد. این سنگ‌ها بسیار زیبا و منحصر بفرد هستند و از آنها می‌توان در اکثر مواقع برای پارکینگ، حیاط، پارک‌ها و باغچه‌ها استفاده کرد.
از جمله مزایایی که لاشه سنگ‌ها دارند می‌توان به استحکام زیاد آنها و ارزان قیمت‌ بودنشان اشاره کرد که می‌تواند بسیار مقرون به صرفه باشد.

کفسابی کاشی

کاشی‌ها جزو سطوح بسیار حساس و آسیب پذیری هستند که بسیار مشابه سرامیک‌ها طراحی شده‌اند بنابراین کفسابی آنها باید با دقت خاصی انجام داده شود.
در مورد سطوح کاشی شده باید بگوییم که استفاده از دستگاه کفسابی ممکن نخواهد بود زیرا باعث آسیب به سطوح می‌شود. کاشی‌ها در کفسابی گاندی توسط روش‌هایی از جمله فرچه شویی و یا با استفاده از مواد مخصوص پاک کننده انجام داده می‌شود. در مورد استفاده از مواد شیمیایی به صورت خودسرانه باید بگوییم که اگر تا الان این اقدام را انجام می‌دادید از حالا به بعد دست نگه دارید. استفاده از این مواد می‌تواند به سطوح شما آسیب برساند و باعث ایجاد لک شود و یا در برخی موارد به داخل ساختار سطح نفوذ کرده و به مرور باعث فرسوده شدن آن شود. کفسابی و سنگسابی الهیه با توجه به سطح شما می‌تواند بهترین استراتژی را پیاده سازی نماید.

کفسابی و سنگسابی گاندی

کفسابی موزاییک

موزاییک‌ها از جمله سطوحی هستند که کاربردهای زیادی در ساختمان سازی دارند از موزاییک‌ها می‌توان به عنوان سطح پارکینگ استفاده کرد زیرا هم محکم و هم مقرون به صرفه هستند.
برای انجام خدمات پاکسازی موزاییک کفسابی گاندی با توجه به استانداردهای لازم در این زمینه عمل می‌کند. آج دار بودن و یا نبودن کاشی‌ها تاثیر بسزایی در نوع کفسابی آنها دارد به این منظور که سطوح آج دار ساب زنی آنها با استفاده از دستگاه می‌تواند مشکل باشد اما در مورد سطوح بدون آج اینگونه نیست پس اگر قصد خرید موزاییک را دارید نوع بدون آج آن بهتر خواهد بود. خدمات کفسابی و سنگسابی تهرانپارس به خوبی به تمامی این موارد می‌پردازد.

ساب زنی سطوح پارکتی

انجام خدمات مربوط به سطوح پارکتی در کفسابی گاندی به دلیل ساختار پارکت‌ها کاملا بدون استفاده از آب انجام داده می‌شود و دلیل آن هم این ‌است که در انجام کفسابی پارکت نباید از آب و یا ماده‌ایی آبکی مانندی استفاده کرد زیرا ساختاری از چوب دارند و ممکن است باعث آسیب به پارکت‌ها شوند.
امروزه استفاده از پارکت‌ها بسیار رواج پیدا کرده است و اما برای کفسابی این سطوح باید از دستگاه‌های مخصوص پارکت سابی و همچنین جهت برق انداختن و درخشان کردن آنها می‌توان از روغن‌هایی مخصوص سطوح پارکت استفاده کرد. کفسابی و سنگسابی گیشا واقع در همین منطقه بهترین خدمات را جهت پارکت سابی و کفسابی ارائه می‌دهد.

ساب زنی سطوح آجری

سطوح آجری یکی از اصلی‌ترین و ابتدایی‌ترین سطوح در ساختمان سازی است این سطوح امروزه شکل صاف‌تری به خود گرفته است در صورتیکه در گذشته این چنین نبود و سطح زمختی داشت. برای انجام کفسابی سطوح آجری باید از ابزارهای خاصی استفاده کرد به همین منظور شرکتی که می‌خواهید از آن خدمات نماشویی و کفسابی تحویل بگیرید باید دارای تمامی ابزارهای لازم و حرفه‌ایی باشد. کفسابی و سنگسابی آرژانتین تمامی این ابزارها را در اختیار دارد.

ساب زنی سنگ‌ها

انجام خدمات سنگسابی در کفسابی گاندی با توجه به نوع سنگ خواهد بود یعنی سنگی که از جنس نرم است باید با توجه به استراتژی‌های سنگ نرم ساب زنی شود و سنگی که از جنس سخت و فشرده است بایستی با توجه به سختی که دارد لایه برداری شود. نوجه به این مسئله، یکی از نکات مهم کفسابی و سنگسابی است. تشخیص این کار بر عهده شرکت کفسابی و فرد کفساب است که بتواند بهترین راه حل ممکن را برای سطوح پیاده‌سازی نماید.
کفسابی گاندی افراد خبره و متخصصی را در اختیار دارد که به پزشک سنگ معروف هستند و کلیه خدمات کفسابی را با توجه به نوع سنگ انجام می‌دهند.

کفسابی و سنگسابی گاندی

کفسابی سنگ خارا

سنگ خارا یا گرانیت از مواد آتشفشانی سرد شده به وجود می‌آید که به دو نوع آذرین درونی و آذرین بیرونی تقسیم می‌شوند. این سنگ به دلیل وجود ذرات الماسی بسیار ریزی که در درون خود دارد و همچنین بافتی بسیار محکم با استفاده از لقمه‌های عادی دستگاه‌های کفسابی ساب زنی نمی‌شود بنابراین باید با استفاده از لقمه‎های مخصوص اقدام به ساب زنی آنها کرد.
کفسابی و سنگسابی ولیعصر از جمله شرکت‌های ساب زنی است که سنگ‌های گرانیت را به خوبی ساب زنی می‌کند معمولا از سطوح گرانیتی برای پله و راه پله همچنین سنگ‌های آشپزخانه استفاده می‌کنند.

کفسابی سنگ تراورتن

سنگ تراورتن از سنگ‌های نرم محسوب می‌شود اما برای نما کاربرد زیادی دارد این سنگ دارای حفره‌های ریز زیادی است به همین دلیل باید مراقب استفاده از مواد شوینده شیمیایی بر روی انها باشید زیرا از طریق حفره‌ها وارد بافت سنگ می‌شوند. خدمات کفسابی سنگ‌های تراورتن توسط کفسابی گاندی به بهترین نحو و بدون هیچ گونه آسیبی انجام خواهد شد.

نماشویی ساختمان

سازه‌ها هر از چند گاهی نیاز به نماشویی ساختمان پیدا می‌کنند. نماشویی سطوح در کفسابی گاندی با توجه به نوع سنگ ساختمان و میزان آسیب‌ها انجام داده می‌شود.

کفسابی و سنگسابی گاندی

کلام آخر

مدل‌های مختلفی از سطوح وجود دارد که هر کدام از آنها به نحوی خاص ساب زنی می‌شوند. کفسابی و سنگسابی گاندی به صورت کاملا تخصصی به این سطوح می‌پردازد و بهترین تشخیص را برای اجرای عملیات پاکسازی سطح به کار می‌برد. سطوح بافتی متمایز از یکدیگر دارند و نباید همه آنها را مانند هم دانست، هر چه شناخت نسبت به سنگ بیشتر باشد تشخیص بهترین روش ساب زنی راحت‌تر خواهد بود.

امتیاز دهید post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری

خانه تماس یکتماس دو