کفسابی و سنگسابی گرگان

کفسابی و سنگسابی گرگان

کفسابی و سنگسابی گرگان با بهترین خدمات ساب زنی همراه است. از جمله خدمات کفسابی باید به ساب زنی سرامیک ها و انواع موزاییک ها و بتن ها پرداخت. البته خدماتی مانند نماشویی و غیره هم وجود دارند که شامل نماهای سنگی و آجری خواهد شد.

کفسابی نوع ها و مدل های مختلفی دارد و یکی از آن ها کفسابی ایتالیایی می‌باشد. کفسابی ایتالیایی به نوعی از کفسابی گفته خواهد که سنگ ها در آن چند برابر بیشتر جلوه و براقیت پیدا خواهند کرد و تنها تفاوت آن با دیگر نوع های ساب زنی در همین امر می‌باشد.

کفسابی ایتالیایی به این دلیل نامگذاری شده است که در خود کشور ایتالیا شکل گرفته، در این کشور با توجه به این که از بهترین سنگ های مرمر و بهترین نوع ساب زنی با استفاده از چند لقمه انجام داده می‌شود.

کفسابی ایتالیایی طی چند مرحله انجام می‌شود و آنقدر سطح ساب زنی خواهد شد تا کاملا صاف و درخشان شود و در نهایت سطحی بسیار براق به مشتری ارائه خواهد شد. به همین علت است که اکثر مردم خواهان انجام کفسابی به روش ایتالیایی با استفاده از لقمه های ایتالیایی می‌باشند.

این کار با استفاده از دستگاه های ساب زنی ایتالیایی انجام داده خواهد شد و با توجه به همین موضوع قیمت های کفسابی به روش ایتالیایی نسبت به دیگر روش ها متفاوت خواهد بود.

کفسابی و سنگسابی گرگان

ساب زنی به روش دستی در گرگان

از دیگر روش های کفسابی در گرگان می‌توان به ساب زنی به روش دستی اشاره کرد. ساب زنی به روش دستی مزیتی که دارد این است که تمامی نقاطی که دستگاه های بزرگ کفسابی به آن ها دسترسی ندارند، به روش دستی امکان پذیر می‌باشد.

در کل انجام خدمات ساب زنی با استفاده از دستگاه های بزرگ ساب زنی انجام داده می‌شود و برای قسمت هایی که طول و عرض کمتری دارند از دستگاه های کوچکتر دستی استفاده خواهد شد.

معمولا قسمت هایی که دارای عرض کمی هستند از این دستگاه برای لایه برداری کردن بهتر سطوح استفاده خواهد شد.

ساب زنی سنگ روی اپن آشپزخانه ها و یا سنگ روی کابینت ها معمولا از این روش ساب زنی دستی بهره مند خواهند شد.

ساب زنی به روش دستی از دستگاهی در سایز و ابعاد کوچک و به صورتی که راحتی در دستان جای می‌گیرد انجام داده خواهد شد.

کفسابی و سنگسابی گرگان

فرچه شوی

کفسابی در گرگان شامل خدمات فرچه شویی هم خواهد شد. ممکن است اسم این دو فعالیت یکی به نظر بیاید اما کاملا متفاوت هستند. انجام خدمات فرچه شویی برای هر سطحی قابل انجام است، اما برخی سطوح که فراتر از فرچه شویی هستند و مشکل آن ها تنها با یک فرچه شویی از بین نمی‌رود را باید کفسابی نمود.

فرچه شویی یا همان کف شویی به خدمتی گفته خواهد شد که با استفاده از انواع فرچه ها آنقدر به سطح سابیده خواهند شد تا همه آلودگی های روی آن ها از بین برود.

فرچه شویی برای انواع سطوح سرامیکی و آجری و همچنین کاشی و سنگی کاربرد دارد اما برای سرامیک ها باید توجه داشت که از چه نوع فرچه ایی استفاده می‌کنیم در درنهایت به سرامیک آسیب وارد نکند زیرا لایه برداری سنگ ها و موزاییک ها بهتر از سرامیک و کاشی ها انجام می‌شود و در آسیب دیدن به سرامیک ها باید بسیار مراقب بود.

انجام درزگیری با زرین در گرگان

کفسابی در گرگان به رفع ایرادات و آسیب های سنگ و کف و نما می‌پردازد. رفع این مشکلات یا استفاده از یک ماده به نام رزین خواهد بود البته مواد دیگری هم هستند که برای رفع ایرادات بتوان از آن ها استفاده کرد.

رزین یک ماده است که همراه با آب مخلوط خواهد شد و یک ترکیب نسبتا سفت به دست می‌آید که برای رفع ایرادات سنگ از آن استفاده می‌کنند.

رزین های در انواع مختلفی وجود دارند و در بسیاری از کارهای تزیینی و ساختمان ها و یا مجسمه های مختلف کاربرد دارند. باید توجه داشته باشید که استفاده از رزین نیازمند به صبر و هنر خاصی دارد که بتوان به خوبی سنگ را بازسازی نمود.

معمولا در کف و یا سنگ های نمای ساختمان که سنگ آن آسیب دیده است می‌توان هنگام نماشویی و یا کفسابی از رزین استفاده کرد.

ترمیم سنگ های ساختمانی از آن جهت به صرفه تر خواهد بود زیرا مجبور به خرید سنگ جدید نخواهید بود.

کفسابی و سنگسابی گرگان

امتیاز دهید post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری

خانه تماس یکتماس دو