کفسابی درجه یک چه ویژگی هایی دارد؟

کفسابی درجه یک به نوعی از کفسابی گفته می‌شود که تمامی کارهای به صورت استاندارد و با استفاده از انواع دستگاه‌ها و ابزارهای حرفه‌ایی توسط افراد متخصص و با تجربه در این زمینه انجام داده شود.
در واقع کفسابی به خدمات پاکسازی و لایه برداری از سنگ‌ها به صورت کاملا تخصصی گفته می‌شود. منظور از تخصصی بودن کار این است که افرادی که خدمات سنگسابی را انجام می‌دهند کاملا دوره دیده هستند و ابزارهای مخصوصی را در اختیار دارند و این در حالی است که یک فرد معمولی هرگز نمی‌تواند چنین خدماتی را به خوبی انجام آنها انجام دهد.
به عنوان مثال فرض کنید مقداری سیمان بر روی سطحی ریخته شده است. آیا می‌توانید با استفاده از ابزارهای پیش پا افتاده و دم دست اقدام به پاک کردن آن نمایید؟! در جواب این سوال باید بگوییم خیر زیرا سطوح سیمانی و بتنی از جمله سطوح سختی هستند که با استفاده از هیچ دستگاه غیر تخصصی از بین نخواهند رفت و این برای دیگر لکه‌ها هم صدق می‌کند.
برای پاک کردن لکه‌های دیگر هم به همین منوال نباید خودسرانه عمل شود. برخی از مردم معتقد هستند که سنگ و سطوح خود را با استفاده از روش‌های خانگی و ترکیب موادی از قبیل سرکه و جوش شیرین و غیره پاک کنند، باید بگوییم استفاده از این روش‌ها می‌تواند به سنگ شما آسیب بزند و یا لکه را برای مدت زمان کوتاهی محو نماید اما چاره اصلی کار این نخواهد بود.
برای پاک کردن لکه‌ها استفاده از مواد شیمیایی مانند ضدعفونی کننده‌ها، جرم گیر، وایتکس، سفید کننده و غیره نیز می‌تواند عواقب خوبی برای سنگ نداشته باشد زیرا برخلاف تصوری که از سنگ‌ها وجود دارد آنها با وجود سفت و سخت بودنشان اما دارای حفره‌های بسیار ریزی هستند که با چشم دیده نمی‌شوند و در تماس با مواد شیمیایی ممکن است از حفره‌ها نفوذ کرده و به داخل سنگ بروند به مرور زمان این مواد موجب فرسودگی و آسیب به سنگ‌ خواهند شد و سنگ کارایی اولیه را نخواهد داشت.
از این نظر است که می‌گوییم برای پاک کردن لکه‌های موجود بر روی سطوح و انجام کفسابی درجه یک ابتدا به نوع لکه توجه نمایید. لکه‌ها معمولا به دو صورت سطحی و عمقی هستند. لکه‌های سطحی بر روی سطوح قرار دارد و با استفاده از مواد مخصوص کفسابی پاک خواهند شد اگر در خانه و به صورت غیر معمولی می‌خواهید لکه‌های سطحی را پاک کنید هرگز از چاقو‌های تیز و امثال آن استفاده نکنید زیرا باعث ایجاد خط و خش بر روی سطوح خواهند شد. افراد متخصص کفسابی به خوبی می‌دانند با چه سنگی و چگونه برخورد کنند این افراد با رعایت نکات مهم در کفسابی و سنگسابی به خوبی و با مهارت خاصی می‌توانند کفسابی درجه یک را انجام دهند.
لکه‌های عمیق کاملا متفاوت با لکه‌های سطحی هستند و هنگام کفسابی باید با استفاده از دستگاه ساب زنی لایه برداری شوند تا لایه‌ایی که در آن لکه وجود دارد از بین برود.

کفسابی درجه یک
کفسابی درجه یک در تهران

در حال حاضر خدمات ساب زنی سنگ‌ و سطوح با استفاده از انواع روش‌ها در تمامی شهرها انجام داده می‌شود. از جمله شهرهایی که برای این خدمات خواهان زیادی وجود دارد پایتخت است. کفسابی در تهران به دلیل جمعیت زیاد و آلودگی این شهر درخواست کننده بسیاری دارد و اغلب شرکت‌ها به صورت حرفه‌ایی و کفسابی درجه یک را انجام می‌دهند.
خدمات کفسابی در تهران با توجه به روش‌ها و تقاضای مردم انجام داده می‌شود از جمله کفسابی‌هایی که در شهر و شرکت‌های ساب زنی انجام داده می‌شود می‌توان به ساب زنی سطوح پارکینگ اشاره کرد.
پارکینگ‌ها به دلیل قرار گرفتن خودرو در آن محیطی آلوده خواهند داشت. معمولا دیوارها دودی می‌شوند و سطح زمین روغنی خواهد شد و جای رد لاستیک بر روی سطح کف می‌ماند به همین دلیل باید اقدام به کفسابی پارکینگ نمود.
امروزه کلیه خدماتی که توسط شرکت‌های کفسابی انجام داده می‌شود باید به روز و با استفاده از دستگاه‌ها و تکنولوژی جدید باشد در غیر اینصورت موفق نخواهند شد. دیگر روش‌های سنتی کارایی قبل را ندارد و افراد بیشتر خواهان روش‌های جدید هستند تا قدیمی از این رو خدمات نوینی همچون فرچه زنی، پارکت سابی، نانو ساب و غیره را شامل خواهد شد.
خدمات مربوط به نانو ساب و ضد آب کردن سطوح یکی از جدیدترین روش‌ها برای انجام کفسابی درجه یک است زیرا دیگر سطوح به صورت تضمینی کثیف نخواهند شد و ذرات را به خود جذب نخواهند کرد.
نانو ساب کردن ابتدا با کفسابی کلی و تمیز کردن سطح آغاز می‌شود تا هیچ گونه مشکلی بر روی سطوح باقی نماند و بعد از آن می‌توان اقدام به نانو ساب کردن سطوح کرد. انجام نانو ساب با استفاده از مواد مخصوصی است که بر روی کل سطح کشیده می‌شود و دیگر مانع از جذب مواد آبکی و ذرات خواهد شد.
از خدمات نانو ساب برای نمای ساختمان‌ها هم می‌توان استفاده کرد و این اطمینان به شما داده خواهد شد که نما در اثر باران‌های کثیف و غیره دیگر کثیف نخواهند شد.
همه شرکت‌های کفسابی چنین خدمات نوینی را ارائه نمی‌دهند. کفسابی و سنگسابی اندرزگو یکی از شرکت‌های شمالی تهران است که خدمات حرفه‌ایی نانو ساب و کفسابی درجه یک را با بهترین تکنیک‌های روز دنیا انجام می‌دهد.
اغلب مردم خواهان کفسابی به روش ایتالیایی هستند احتمالا اگر درباره این روش شنیده باشید می‌دانید که یک نوع کفسابی فوق العاده مفید است و روش کفسابی ایتالیایی یکی از بهترین روش‌های کفسابی است که سطوح را تا حد زیادی صاف و براق می‌نماید.
فرایند کفسابی ایتالیایی به اینصورت است که سطوح با استفاده از چندین مدل لقمه مختلف کاملا ساب زده خواهند شد و لایه برداری با استفاده از لقمه‌های ایتالیایی انجام داده می‌شود همچنین با استفاده از رزین‌های با کیفیت کل سطح رزین خواهد شد. این روش به دلیل کیفیت و درخشش بالایی که دارد بسیار مشتری پسند است اما از لحاظ قیمت و هزینه ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد.
در کل اگر بخواهید کفسابی درجه یک را بر روی سطوح خود اجرا کنید باید انتظار هزینه بیشتری هم داشته باشید اما نتیجه کار می‌تواند بسیار رضایت بخش باشد و باید بگوییم که ارزشش را دارد.

کفسابی درجه یک
قیمت و هزینه‌های کفسابی

ساب زنی فرآیندی است که مزیت‌های زیاد دارد و با توجه به اینکه اگر اقدام به کفسابی نمایید هزینه‌‌های شما بسیار کمتر از عوض کردن کامل سنگ و سطوح خواهد شد. هزینه‌های کفسابی با توجه به موارد خاصی تعیین می‌شود که یکی از آنها نوع سطح و یا نوع سنگ است. برای انجام کفسابی درجه یک باید به این موارد بسیار دقت شود.
به عنوان مثال سطوح گرانیتی به دلیل ساختاری که دارند ممکن است هزینه کفسابی گرانیت در آنها بسیار بیشتر از دیگر سطوح باشد زیرا باید با استفاده از لقمه‌های مخصوص الماسی ساب زنی شوند و این کار نیازمند دقت و صبر کفساب است.

مزایای ساب زنی سطوح

کلیه خدمات سنگسابی و کفسابی دارای مزیت‌های مثبتی هستند که با انجام این خدمات به صورت حرفه‌ای می‌توانید تا مدت زمان زیادی از سطوح بدون عیب و نقص خود لذت ببرید. از جمله مزایای عمده انجام دادن کفسابی درجه یک بر روی سطوح می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
-صاف و یکدست نمودن هر گونه سطحی اعم از سنگی و غیر سنگی که شکل و جلوه بهتری به مکان می‌دهد و اغلب این کار با استفاده از دستگاه‌های کفسابی تک فاز و سه فاز، بسته به جنس سطح انجام داده می‌شود.
-زیباتر و درخشان‌تر نمودن سطوح با استفاده از خدمات کفسابی میسر خواهد شد. هر گاه سطوح کثیف و جرم گرفته‌ایی را مشاهده کردید بدانید که می‌توانید با کمک گرفتن از انواع خدمات کفسابی اقدام به رفع آنها نمایید.
-حفظ و نگهداری از سنگ و طول عمر بخشیدن به آن برای مدت طولانی از جمله مهمترین فواید کفسابی است به عنوان مثال در سنگ‌هایی که ترک وجود دارد می‌توان با استفاده از خدمات کفسابی اقدام به رفع ترک و جلوگیری از بیشتر شدن آن نمود.
-ترمیم آسیب دیدگی‌ها یکی از تخصصی‌ترین خدمات کفسابی است که در انجام کفسابی درجه یک این کار بسیار مهم و نیاز به تخصص خاصی دارد. هر گاه قسمتی از سطح و یا سنگ نمای ساختمان می‌افند به وسیله خدمات کفسابی و مصالح و ابزارهای لازم می‌توان اقدام به ترمیم و بازسازی نمود به گونه‌ایی که اصلا مشخص نباشد.
تمامی این خدمات در منطقه شمال تهران و توسط کفسابی و سنگسابی فرشته با در اختیار داشتن بهترین امکانات و نیروها امکان پذیر است.

کفسابی درجه یک
معایب کفسابی

در واقع مزایای انجام کفسابی بسیار بیشتر از معایب آن است اما باید توجه داشت که هر چیزی در حد و اندازه مفید و میسر واقع است اگر از حد و اندازه طبیعی گذر کند دچار مشکلاتی خواهد شد. در حرفه کفسابی سطوح باید بعد از هر بار پاکسازی بعد از یک دوره شش ماهه تا یکساله بسته به نوع سطح و میزان آلودگی که دارد دوباره ساب زنی شوند و انجام خدمات کفسابی برای یکبار همیشگی نخواهد بود.
حرفه‌ای بودن یا نبودن کفساب می‌تواند بسیار تاثیر گذار باشد و در صورتی که مهارت کافی را نداشته باشد ممکن است به سطح شما آسیب وارد نماید.

کفسابی درجه یک
کلام آخر

انجام خدمات کفسابی درجه یک می‌تواند بسیار موثر و مفید باشد و در حال حاضر شرکت‌های مختلفی در سطح شهر تهران و شهرهای دیگر مشغول به فعالیت در این زمینه هستند. کفسابی با توجه به نوع سطح است و همه این موارد زیر نظر فرد کفساب انجام داده خواهد شد.

امتیاز دهید post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری

خانه تماس یکتماس دو