کفسابی و سنگسابی اندرزگو با سال ها سابقه طولانی در زمینه کفسابی

کفسابی اندرزگو در تهران با انواع دستگاه‌ها و لقمه ساب‌های ایتالیایی انجام می‌شود. عملیات سنگسابی توسط افراد ماهر در این زمینه ارائه شده است. می‌توانید قبل از شروع و درخواست کار کفسابی، از نمونه کارهای شرکت دیدن کنید.
ارائه خدمات کفسابی اندرزگو با استفاده از بهترین، مجهزترین و مدرن‌ترین دستگاه‌ها و لقمه ساب‌های ایتالیایی، باکیفیت‌ترین مواد شوینده و افراد متخصص و ماهر در این زمینه انجام می‌شود.
کفسابی در محل‌های مختلفی از جمله: ‌پله، کف منزل یا محل کار، لابی، پارکینگ، پاگرد و… قابل انجام است. اگر جایی که قصد کفسابی آن را دارید کف منزلتان است، بعد از کفسابی متوجه می‌شوید کف خانه به قدری براق و شفاف شده است که همه‌ی هالوژن های کار شده در سقف روی کف منزل دیده می‌شوند.

کفسابی و سنگسابی اندرزگو

نحوه‌ی انجام خدمات کفسابی اندرزگو

شرکت‌های ارائه دهنده خدمات سنگسابی و کفسابی کار خود را با ثبت تقاضای مشتریان خود آغاز کرده و در تلاش هستند با ارائه‌ی بهترین خدمات رضایت مشتریان خود را جلب ‌کنند.
این شرکت‌ها سعی دارند دستگاه‌های خود را مجهز کنند و با استفاده از مواد شوینده‌ی عالی کار کفسابی و سنگسابی را انجام می‌دهند. برای کفسابی هر محلی از دستگاه‌های مخصوص استفاده می‌شود. به طور مثال کفسابی و سنگسابی راه پله با دستگاه‌ها و لقمه ساب‌های مخصوص راه پله انجام می‌شود.
این دستگاه‌ها دو نوع سه فاز و تک فاز دارند که انتخاب هر کدام از آن‌ها برای کفسابی پاگرد بستگی به برق آن ساختمان دارد. در مرحله اول کفسابی انجام شده و یک لایه نازک از روی سنگ برداشته می‌شود و سپس به صورت مجدد فرآیند سنگسابی انجام می‌شود تا سطح سنگ کاملا براق و آینه‌ای شود.

اهمیت کفسابی اندرزگو و سنگسابی پارکینگ و راه پله

پله‌ها، پاگردها و پارکینگ به دلیل رفت و آمدهای زیاد در آن‌ها، به سرعت کثیف و آلوده می‌شوند. به همین دلیل کفسابی و سنگسابی این قسمت‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
ساکنین ساختمان باید به نظافت و تمیزی هرچه بیشتر پارکینگ محل زندگی خود اهمیت دهند، زیرا نظافت پارکینگ نشانه‌ی شخصیت ساکنین آنجا است.
شاید با یک سطل آب و یک دستمال هم بتوان کف پارکینگ، راه پله ها یا هر سطح دیگری را تمیز کرد، اما کفسابی و سنگسابی باعث براقیت و تمیزی بیش از حد سطح می‌شود و آن را کاملا آینه‌ای می‌کند به طوری که همه‌ی اجسام و ماشین‌ها و… در آن دیده می‌شود.

 

مزایای خدمات سنگسابی و کفسابی اندرزگو

استفاده از خدمات کفسابی مزایای زیادی دارد. یکی از مزایای آن براق شدن، شفافیت و صیقلی شدن سطح است. سنگسابی سطح را یکدست و یکپارچه می‌کند.
انجام خدمات سنگسابی و کفسابی به پیچ و رولپلاک نما و دیوار هیچ آسیبی نمی‌رساند. به همان اندازه که نوع دستگاه، نوع و جنس سطح، مواد شوینده‌ی مورد استفاده و… مهم است، مهارت و تخصص شخصی که کار کفسابی و سنگسابی را انجام می‌دهد نیز در نتیجه و کیفیت کار بسیار مهم است.
انجام خدمات کفسابی باعث می‌شود طول عمر سنگ‌های به کار رفته در سطوح بیشتر شود زیرا آلودگی‌ها و کثیفی‌ها را از بین برده و از هزینه‌های گزاف ترمیم، تعمیر و تعویض سنگ‌ها، نماها و سطوح جلوگیری می‌کند.

کفسابی و سنگسابی اندرزگو

ساب‌زنی دستی

ساب‌زنی دستی هم جزء خدمات کفسابی است و در زمان‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که برای انجام عملیات کفسابی نمی‌توان از دستگاه‌های بزرگ و لقمه‌ ساب‌ها استفاده کرد. مانند زمانی که قصد داریم سنگ کابینت‌ها، سنگ اپن آشپزخانه یا از این جمله موارد را ساب‌زنی کنیم که در چنین حالتی از ساب‌زنی دستی استفاده می‌شود.
در ساب‌زنی دستی از دستگاه‌های ساب کوچک استفاده می‌کنند و همچنین به آن دستگاه مینی ساب هم گفته می‌شود که برای موارد زیادی کاربرد دارد.

ارائه بهترین خدمات سنگسابی و کفسابی اندرزگو به طور حرفه ای

در هر سطحی سنگ‌هایی با جنس‌های مختلف به کار رفته است، شستشوی این سطوح به خاطر جنسی که دارند با هم متفاوت هستند و باید بر اساس جنس و نوع آن از دستگاه‌ها و مواد شوینده‌ی خاصی استفاده کنند.
همانطور که گفته شد برای تمیز کردن و کفسابی هر نوع سنگ از دستگاه‌های مختلفی استفاده می‌شود اما اصلی‌ترین تفاوت آن در لقمه‌های هر دستگاه است.
شرکت‌های فعال تهران در زمینه‌ی خدمات سنگسابی و کفسابی در اندرزگو بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می‌دهند. همچنین نماشویی در تهران از جمله خدمات دیگر این شرکت‌ها است که تقاضا کنندگان زیادی دارد.

نکات مهم و قابل توجه در کفسابی و سنگسابی

یکی از مهم‌ترین موارد که باید به آن توجه شود سپس کار سنگسابی را آغاز کرد، میزان آسیب دیدگی و عمق خراش‌های موجود در سطوح مورد نظر است.
هر چه میزان آسیب دیدگی سطح بیشتر باشد نیاز است زمان بیشتری را صرف آن کرد و هزینه‌ی بیشتری را باید بابت کار کفسابی ساختمان پرداخت زیرا ابتدا باید سطح آن سنگ را لایه برداری و ترمیم کنند سپس کار کفسابی را انجام دهند.
نکته ی مهم دیگر استفاده از دستگاه‌ها و لقمه‌ ساب‌های مناسب، مواد شوینده‌ی مخصوص و انجام این کار توسط افراد کار بلد و مجرب تحت استخدام در شرکت‌های سنگسابی و کفسابی اندرزگو است.
باید توجه داشت که انجام عملیات کفسابی در یک نقطه یا یک قسمت اگر بیش از حد باشد باعث لایه برداری عمیق و خراب شدن سطح می‌شود.

ویژگی‌های یک کفسابی خوب چیست؟

بعد از انجام کفسابی توجه داشته باشید که تمام نقاطی که کفسابی آن‌ها انجام شده است باید به یک میزان شفاف و براق باشند. و میزان تمیزی آن در همه‌ی قسمت‌ها باید یکدست و یکپارچه باشد.
و همچنین لقمه‌ ساب‌های سالم و مرغوب نباید به بندکشی‌ها صدمه بزند و آن‌ها را خراب کند. قسمت‌هایی که در دسترس دستگاه نبوده یعنی کناره‌های دیوار و گوشه‌ها باید بصورت دستی ساب زده شود.
پستی و بلندی‌هایی که در سطح وجود داشت به طور کامل رفع شده باشد و در نهایت بعد از اتمام کار فاضلاب‌های حاصل از کار سنگسابی از روی زمین جمع گردد. رعایت این‌ موارد نشان از انجام یک کفسابی خوب است. کفسابی در شمال تهران نیز با کیفیت بالا انجام شده و مزایای زیادی دارد.

کفسابی و سنگسابی اندرزگو

موارد مهم در کفسابی اندرزگو

در هر کار کفسابی از لقمه‌های نو و تازه استفاده می‌شود. ساب‌ زن‌های خوب و حرفه ای کار کفسابی و سنگسابی را انجام می‌دهند. برای انجام یک کفسابی خوب باید حداقل ده مرحله کفسابی انجام شود.
لقمه‌های به کار گرفته شده در کفسابی اندرزگو برای انجام خدمات سنگسابی ایتالیایی بوده، بدون ایراد و سالم هستند. اگر طی انجام کار کفسابی دیوارها و قرنیزها کثیف شوند، فرد ساب‌زن باید آن‌ها را تمیز کند و مثل روز اول تحویل دهد.
کفساب حرفه‌ای کسی است که با حوصله و با ظرافت کار ساب‌زنی را انجام می‌دهد و فقط به سرعت انجام کار و تمام شدن آن توجه ندارد.
همه‌ی شرکت‌ها از جمله شرکت کفسابی و سنگسابی نارمک نیز به این موارد توجه دارند و با رعایت آن سعی در راضی نگه داشتن مشتریان خود و جذب مشتری‌های جدید دارد.
در چه شرایطی انجام خدمات کفسابی لازم به نظر می‌رسد؟
در ساختمان‌های قدیمی که شاهد وجود و نشست جرم و کثیفی زیادی در سطوح و قسمت‌های مختلف ساختمان هستیم به نظر می‌رسد انجام کفسابی ضروری و لازم باشد.
عکس آن هم ممکن است اتفاق بی‌افتد، به طوری که ساختمان تازه ساخت بوده و هنوز آثار خدمات بنایی در قسمت‌های زیادی از ساختمان دیده می‌شود و به راحتی قابل تمیز کردن نیست.
کفسابی برای گچ، سیمان، رنگ و… که در اثر تعمیر ساختمان بر روی دیوارها و کف ریخته شده و قابل پاک کردن نبوده است. در چنین شرایطی استفاده از خدمات کفسابی بسیار کمک کننده است.

مقدار زمان لازم برای کفسابی اندرزگو

میزان زمان کفسابی در هر شرکتی با توجه به نوع دستگاه و شخص ساب‌زن ممکن است متفاوت باشد و مثلا میزان زمان لازم در شرکت کفسابی و سنگسابی فرشته ممکن است متفاوت از دیگر شرکت‌ها باشد.
به طور متوسط هر شخصی با در دست داشتن یک دستگاه مناسب در یک روز می‌تواند 25 الی 50 متر را کفسابی کند. که در شرایط مختلفی این مقدار قابل تغییر است.
با توجه به متراژ محل کفسابی و زمان تعیین شده توسط مشتری، شرکت می‌تواند تعداد افراد بیشتری را برای انجام کار مامور کند تا کار کفسابی اندرزگو سریع‌تر انجام شده و تحویل مشتری شود.
اینکه آن محلی که قرار است کفسابی شود، قبلا ساب خورده باشد یا خیر در مدت زمان پیشرفت کار موثر است. اگر پیش‌تر آن محل سنگسابی شده باشد قطعا کار کفسابی و سنگسابی آن سریع‌تر به پایان خواهد ‌رسید.
کفسابی و سنگسابی با قیمت‌های مختلفی انجام می‌شود و این تغییر قیمت حتی در ثابت بودن شرایط هم ممکن است در شرکت‌های مختلف متفاوت باشد و این ناشی از تصمیم خود شرکت است. البته باید توجه داشت که این تغییر قیمت زیاد و قابل توجه نیست. به طور مثال قیمت ارائه خدمات در شرکت‌ کفسابی و سنگسابی آرژانتین متفاوت از سایر شرکت‌ها است.

کفسابی و سنگسابی اندرزگو

سخن پایانی

انجام خدمات کفسابی و سنگسابی در همه‌ی مناطق تهران قابل انجام بوده و شرکت‌های زیادی در این زمینه فعالیت دارند. نوع دستگاه، نوع و جنس سطح، مواد شوینده‌ی استفاده شده، مهارت ساب‌زن در قیمت کار کفسابی اندرزگو، زمان اتمام کار و کیفیت کار موثر است.
بعد از اتمام کار کفسابی متوجه می‌شوید که سطوح بسیار براق و تمیز هستند و تمام آلودگی‌ها و کثیفی‌های موجود در سطح از بین رفته است. انجام کفسابی طول عمر سنگ را افزایش داده و از صرف هزینه‌های اضافی جلوگیری می‌شود.

امتیاز دهید post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری

خانه تماس یکتماس دو