کفسابی در زیبادشت استاد در آینه ای کردن انواع سطوح

کفسابی در زیبادشت

کفسابی و سنگسابی امروزه به یکی از خدمات مهم در امور زیباسازی و تمیزکردن ساختمان‌ها محسوب می‌شود. شرکت‌های کفسابی و سنگسابی در حیطه پاک‌سازی انواع جرم و آلودگی و لک از روی کف و نمای ساختمان و ترمیم و نوسازی آنها خدمات خود را به مشتریان ارائه می‌دهند. کفسابی در زیبادشت یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات در چنین زمینه‌ای به‌صورت کاملاً حرفه‌ای است. در ادامه با ما همراه باشید تا با خدمات و مزایای کفسابی در زیبادشت بیشتر آشنا شوید.

کفسابی و سنگسابی زیبادشت

کفسابی راه‌پله در کفسابی در زیبادشت

کفسابی پله یا راه‌پله با بخش‌های دیگر ساختمان کمی متفاوت است. دستگاه‌های بزرگ برای سنگسابی راه‌پله مناسب نیستند؛ زیرا پله‌ها عرض کمی دارند. دو نوع دستگاه مخصوص برای این کار وجود دارد. مرکز کفسابی در زیبادشت از این دستگاه‌ها برای پله ساختمانتان استفاده می‌کند. تا نتیجه صددرصد رضایت‌بخش برایتان حاصل شود.

مراحل کفسابی راه‌پله در کفسابی در زیبادشت:

کفسابی همیشه از چندین مرحله ساب با لقمه سنگ‌های متفاوت انجام می‌شود. در کفسابی در زیبادشت بسته به نوع و جنس سنگ و مواد بسیار دیگر، این تعداد ساب‌ها و روش ساب‌زنی می‌تواند متفاوت باشد. در ادامه طرح کلی کفسابی و سنگسابی زیبادشت را آورده‌ایم تا با روش کار آشنا شوید.
ابتدا سنگ‌ها با لقمه سنگ‌های زبرتر توسط کارمندان کفسابی در زیبادشت سابیده می‌شوند تا لایه‌نازکی که کثیف و آسیب‌دیده است سابیده شده و سنگ نو نمایان شود.
با لقمه سنگ‌های نرم و ظریف‌تر این سنگ‌ها را آن‌قدر صیقل می‌زنند تا هم آینه‌ای و براق شوند و همراه نفوذ آب و آلودگی در سنگ وجود نداشته باشد. با این کار عمر سنگ‌ها هم‌افزایش پیدا می‌کند؛ و چون آلودگی کمتر نفوذ می‌کند، شستشو و تمیزکردن پله‌ها و پاگردها هم برای نیروهای کفسابی در زیبادشت راحت‌تر می‌شود.
به‌طورکلی کفسابی در زیبادشت برای هر مکانی باعث نو شدن سطح می‌شود. چراکه یک‌لایه بسیار نازک از سطح سنگ‌ها صیقل داده می‌شود و حذف می‌شود. علاوه بر نوسازی محیط کفسابی پله‌ها مزایای دیگری نیز دارد.
کفسابی راه‌پله مجموعه کفسابی در زیبادشت می‌تواند مدت‌زمان بیشتری سطح را تمیز نگه دارد و فرایند شست‌وشوی آن را نیز بسیار راحت‌تر می‌سازد. چراکه ترک‌ها و درزهای سنگ‌ها گرفته‌شده است. مهم‌تر از همه جلای زیبای راه‌پله‌هاست که به‌جز انجام کفسابی در کفسابی در زیبادشت با هیچ روش دیگری به دست نمی‌آید.

کفسابی و سنگسابی زیبادشت

تفاوت سندبلاست و واترجت در کفسابی و سنگسابی زیبادشت

کفسابی و سنگسابی زیبادشت خدمات شستشوی انواع نمای ساختمان را با استفاده از دو دستگاه سندبلاست و واترجت به انجام می‌رساند که در ادامه قصد داریم به این پرسش شما که تفاوت این دو دستگاه چیست بپردازیم.
متخصصان کفسابی و سنگسابی زیبادشت با استفاده از دستگاه واترجت فقط به پاک‌کردن سطوح از خاک و لجن می‌پردازند و این دستگاه تأثیری در پاک‌کردن لکه‌های قدیمی و خشک‌شده و همچنین رنگ‌های پودری و گچی نخواهد داشت. پرسنل کفسابی و سنگسابی زیبادشت به‌وسیله این دستگاه تنها می‌توانند به شستشوی رسوب و آهک‌های حاصل از رطوبت پرداخته و به همان شستشوی سطحی اکتفا کنند.
اما در مورد سندبلاست باید بگوییم طبق گفته متخصصان کفسابی و سنگسابی زیبادشت و سنگ ساب این دستگاه از قدرت بسیار بالایی برخوردار بوده و ظاهر اولیه سطوح را به آن‌ها بازمی‌گرداند. پس از استفاده از دستگاه سندبلاست توسط پرسنل کفسابی و سنگسابی زیبادشت آثاری از رنگ‌های قدیمی و لکه‌های خشک‌شده در سطوح موردنظر پیدا نخواهد شد و سطوح شفافیت و زیبایی خود را دوباره به دست خواهند آورد.

زمان دقیق نیاز به کفسابی و سنگسابی سنگساب

کفسابی بر روی هر نوع سنگی قابل‌اجرا است از سخت‌ترین سنگ‌ها گرفته مثل گرانیت تا نرم‌ترین سنگ‌ها. می‌توان هر نوع سنگی را به کمک ساب اصولی و سابی که توسط استادکار کفسابی و سنگسابی سنگساب زده می‌شود را براق و درخشان کرد.

زمانی به کفسابی و سنگسابی سنگساب نیاز دارید که:

• سنگ‌ها تازه فرش شده باشند
• سنگ‌ها نسبت به هم‌تراز و یکپارچه نباشند (سنگ‌ها نسبت به هم بالا پایین دارند)
• زمانی که سنگ‌ها خلل و فرجی داشته باشند
• زمانی که درز سنگ‌ها خالی‌شده است
• زمانی که بخواهید سنگ کف‌پوشتان براق شود
• زمانی که سنگ‌ها کدر و مات شده‌اند
• وقتی‌که روی سنگ‌ها لک و یا جوهر نمک ریخته شده است
• وقتی سنگ کف‌پوش سوخته است

کفسابی و سنگسابی آبسرد

کفسابی در مجموعه کفسابی و سنگسابی آبسرد به عملی گفته می‌شود که فردی متخصص به‌وسیله دستگاه و لقمه‌های مخصوص، ابتدا یک‌لایه از روی سنگ بردارد و کل کف را بتونه کند. سپس به پرداخت سنگ کفی که قبلاً روی زیر کار آن کارکرده بپردازد. به این عمل اصطلاحاً کفسابی گفته می‌شود و به کسی که به این کار می‌پردازد؛ کف‌ساب مجموعه کفسابی و سنگسابی آبسرد گفته می‌شود.
به سنگ‌هایی که در زیر دستگاه کفسابی استفاده می‌شود لقمه ساب‌های کفسابی گفته می‌شود و به دستگاه‌های مخصوص گروه کفسابی و سنگسابی آبسرد که فرد متخصص با آن به کار می‌پردازد دستگاه کفسابی گفته می‌شود.

کفسابی و سنگسابی جهرم

متخصصان کفسابی و سنگسابی جهرم بر این باورند که انجام کلیه عملیات سنگسابی باید به‌وسیله افرادی انجام شود که در این زمینه از تجربه کافی برخوردار هستند و در کار خود به‌عنوان یک نیروی ماهر و متخصص شناخته می‌شوند؛ بنابراین، اصل به استخدام درآوردن نیروهای اجرایی در شرکت کفسابی و سنگسابی جهرم داشتن تجربه و مهارت است.
سنگسابی که تجربه کافی داشته باشد و کارهای زیادی را انجام داده باشد؛ می‌تواند به‌عنوان یک سنگ‌ساب خوب معرفی‌شده و قیمت نهایی کار را به‌صورت کامل در ابتدا به مشتری اطلاع دهد.
برخی از سنگسابی‌هایی که در حال حاضر فعالیت دارند قیمت‌های بسیار ارزانی را عنوان می‌کنند این در حالی است که این امر فریبی بیش نیست و باید قیمت اصلی سنگسابی را از مراکزی که در این زمینه سابقه کاری بیشتری دارند پرسید.

کفسابی و سنگسابی زیبادشت

انواع دستگاه کفسابی مورداستفاده در کفسابی و سنگسابی ساعی

کفسابی یا سنگسابی به جهت سابیدن سنگ کف استفاده می‌شود؛ مانند کف مغازه یا کف ساختمان و پارکینگ و یا حتی کف بتنی. در کفسابی و سنگسابی ساعی برای رفع ناهمواری و یا براقی فوق‌العاده سنگ را با دستگاه مخصوصی می‌سابند و ساب می‌زنند که به آن کفسابی می‌گویند.
دستگاه‌های کفسابی سرامیک در کفسابی و سنگسابی ساعی به سه دسته تقسیم می‌شوند: دستگاه کفسابی سرامیک سه‌فاز، دستگاه کفسابی سرامیک تک‌فاز و دستگاه کفسابی سرامیک دستی. در ادامه به‌اختصار به توضیح هر یک پرداخته می‌شود.

• دستگاه کفسابی سرامیک سه‌فاز:

این دستگاه با برق سه‌فاز کار می‌کند و از قدرت و سرعت بالایی برخوردار است و در پروژه‌ها و ساختمان‌های بزرگ مورداستفاده قرار می‌گیرند.

• دستگاه کفسابی سرامیک تک‌فاز:

این نوع دستگاه‌ها با برق تک‌فاز شروع به حرکت می‌کند و درجاهایی که برق سه‌فاز وجود ندارد و دارای فضاهای دست‌وپاگیر هستند، مانند منازل مسکونی و ساختمان‌ها و مراکز تجاری کوچک، مورداستفاده قرار می‌گیرند. این نوع دستگاه از قدرت، سرعت و کارایی پایین‌تری نسبت به نوع سه‌فاز آن برخوردار است.

• دستگاه کفسابی سرامیک دستی:

نیروهای اجرایی کفسابی و سنگسابی ساعی در مکان‌هایی که فاقد برق بوده و یا بسیار کوچک هستند، از این نوع دستگاه استفاده می‌کنند. این دستگاه از دو نوع قبلی بسیار کوچک‌تر بوده و از قدرت و سرعت پایین‌تری برخوردار است.

روش‌های مختلف کفسابی با کفسابی و سنگسابی شبیری

یکی از راه‌های تمیزکردن کف‌پوش ساختمان استفاده از دستگاه‌های کفسابی و سنگسابی شبیری است. مخصوصاً برای کف‌هایی که سرامیک شده‌اند و نمی‌شود از کاردک برای تمیزکردن آن‌ها استفاده کرد، روش کفسابی سرامیک بهترین روش انتخابی خواهد بود.
برای تمیزکردن کف‌های سرامیکی در کفسابی و سنگسابی شبیری روش‌های مختلفی وجود دارد. ازجمله این روش‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• استفاده کردن از فرچه سیمی:

در این روش از فرچه‌های سیمی که دارای سیمی محکم و زبر هستند، استفاده می‌کنند. این روش در سطوح سرامیکی اصلاً توصیه نمی‌شود. چراکه در زمان تمیزکردن لکه‌ها با فرچه، لعاب سرامیک کنده‌شده و یا خط می‌افتد که باگذشت زمان کوتاهی باعث کثیفی و جرم‌گیری بیشتری شده و جلای خود را از دست می‌دهد.

• سابیدن کامل با دستگاه:

در این روش با انجام مراحل مختلف، کفسابی سرامیک انجام می‌شود و درنهایت سطحی صاف، براق، شفاف، یکدست و تمیز به‌جای خواهد ماند.

• سابیدن با زرین:

زرین ماده‌ای است که برای ازبین‌بردن درزها و خط‌های موجود در سرامیک‌ها استفاده می‌شود و بعد از استفاده از این ماده، کف را ساب می‌زنند.

کفسابی و سنگسابی کشاورز

کفسابی و سنگسابی کشاورز همان‌طور که از نامش پیداست به معنای سابیدن سنگ یا برداشتن لایه‌ای از سنگ به‌منظور براق نمودن، آینه‌ای کردن و ازبین‌بردن ایرادات سنگ کف ساختمان است.
در عملیات کفسابی، از دستگاه‌های مخصوص در این زمینه استفاده می‌شود که به‌وسیله آن ۱ الی ۴ میلی‌متر لایه‌برداری سنگ صورت می‌گیرد تا جرم‌ها و آلودگی‌های موجود بر روی سنگ کف از بین بروند و علاوه بر درخشان شدن سنگ، سطح آن نیز کاملاً صاف و هم‌تراز شود.
عملیات کفسابی و سنگسابی کشاورز مختص به یک نوع کف نیست، بلکه برای تمامی مصالح به‌کاررفته در کف ساختمان اعم از انواع سنگ‌ها مانند سنگ دهبید، مرمر، گرانیت و همچنین بتن و سایر مصالح قابل‌اجرا است.

کفسابی و سنگسابی زیبادشت

کفساب‌های حرفه‌ای در شرکت کفسابی و سنگسابی ستاری

امروزه کف‌ساب به فرد ماهری گفته می‌شود که عملیات کفسابی و سنگسابی را انجام می‌دهد؛ با دستگاه‌ها و ابزارها در این زمینه آشنا است و می‌تواند به‌خوبی با این دستگاه‌ها کار کند. هرچند که در یک مجموعه متخصصان و مشاوران خبره با مدیریتی درجه یک مشغول به فعالیت باشند؛ بازهم این نیروهای اجرایی هستند که کیفیت کار را به رخ می‌کشند.
بنابراین اصل، شرکت خدماتی کفسابی و سنگسابی ستاری توجه خود را بر استخدام کف‌ساب‌های ماهر در سراسر ایران متمرکز کرده است.

خصوصیات تمامی کف‌ساب‌های مشغول به کار در کفسابی و سنگسابی ستاری:

• نیروهای اجرایی در کفسابی و سنگسابی ستاری روش درست استفاده از دستگاه‌های کفسابی را می‌دانند و برای شروع کفسابی بهترین نقطه را انتخاب می‌نمایند تا هیچ بخشی از کف ساختمان از قلم نیفتد و در انتهای کار همة کثیفی‌ها و پستی‌وبلندی‌ها را از بین می‌برد.
• این افراد با کنترل زمان، نیروها و حضور به‌موقع در محیط کار نتیجه بهتری را در زمان کم به کارفرما تحویل می‌‎دهند و از تلف‌شدن زمان پیشگیری می‌نمایند.
• نیروهای کفسابی و سنگسابی ستاری با انواع کف، ابزارها و لقمه سنگ‌های لازم برای هر نوع کف ساختمان آشنا هستند. همچنین می‌توانند سنگ مرغوب و نامرغوب را شناسایی کنند و با نظر کارشناسی خود، کارفرما را راهنمایی نماید.
• فردی که خدمات کفسابی را در شرکت کفسابی و سنگسابی ستاری انجام می‌دهد باید تا حدودی از امور فنی و برق صنعتی شناخت داشته باشد تا بتواند باتوجه‌به شرایط محیط، برق سه‌فاز و یا تک‌فاز را برای راه‌اندازی دستگاه فراهم سازد.
• ازجمله مهم‌ترین اصول کفسابی، پرکردن درزهای کف و شکاف بین سنگ‌ها است و بدون آن کفسابی هیچ ارزشی ندارد. انتخاب مواد مناسب برای به‌دست‌آوردن بتونه بر عهده کف‌ساب مجموعه کفسابی و سنگسابی ستاری است.

در نهایت

شما نیز می‌توانید با شناخت کفسابی‌های معتبری همچون کفسابی در زیبادشت، کفسابی و سنگسابی کشاورز و … امور کفسابی و سنگسابی کف و نمای ساختمان خود را با خیالی آسوده به آنها بسپارید. امیدواریم این مطلب در معرفی تیم‌های کفسابی حرفه‌ای به شما مفید بوده باشد.

امتیاز دهید post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری

خانه تماس یکتماس دو