کفسابی و سنگسابی سبلان پیشرو در ارائه خدمات نوین

کفسابی و سنگسابی سبلان

امروزه، باتوجه‌به تأثیر ترمیم و بازسازی فضای بیرونی و داخلی ساختمان بر کیفیت زندگی و افزایش قیمت بنا، توجه افراد به ترمیم و زیباسازی ساختمان افزایش پیدا کرده است. همچنین سبب رشد چشمگیر کفسابی و سنگسابی‌ها شده است. کفسابی و سنگسابی سبلان یکی از مجموعه‌های باتجربه و حرفه‌ای در این زمینه است.

 این شرکت با برخورداری از کف‌ساب‌های باتجربه و دارای وجدان کاری سالیان سال است که در حوزه کفسابی و سنگسابی همچنین نماشویی ساختمان فعالیت گسترده دارد. کفسابی و سنگسابی سبلان در کارنامه درخشان خود از اجرای انواع پروژه‌های کفسابی بزرگ و کوچک، نماشویی انواع ساختمان، به‌کارگیری جدید‌ترین مواد و روش‌های کفسابی به همراه بالا‌ترین میزان رضایت مشتری در بین دیگر کفسابی‌ها برخوردار است.

در کفسابی و سنگسابی سبلان می‌توانید تضمین کیفیت و ماندگاری کار به همراه ارائه فاکتور، قیمت مناسب و رفتار حرفه‌ای پرسنل دریافت نمایید.

رنگ‌آمیزی نما در کفسابی و سنگسابی سبلان

بعد از گذشت زمان نمای ساختمان در اثر عواملی همچون آلودگی، باران‌های اسیدی، نور آفتاب و غیره کثیف و رنگ‌پریده می‌شود و لازم است با اقداماتی همانند نماشویی و رنگ‌آمیزی به اصلاح ایرادات آن پرداخت. کفسابی و سنگسابی سبلان نقاشی نمای بیرونی ساختمان‌های مختلف را با استفاده از دستگاه‌ها و مواد مرغوب زیر نظر متخصصان این زمینه ارائه می‌کند.

در این شرکت به‌منظور اجرای پروژه رنگ‌آمیزی نمای ساختمان به شرح زیر عمل می‌شود:

در ابتدا متخصصان کفسابی و سنگسابی سبلان به پاک‌سازی و شستشوی نمای ساختمان می‌پردازند و در صورت وجود سنگ‌های لق و در حال ریزش از پیچ و رول‌پلاک نما استفاده می‌کنند. همچنین اگر آثار ترک و شکاف در نمای ساختمان وجود داشته باشد به‌وسیله بتن آن را پر می‌کنند.

در کفسابی و سنگسابی سبلان برای رنگ‌آمیزی نمای ساختمان از رنگ اکریلیک که ضدآب بوده و در کنار مواد سیلیکونی پوشش‌دهی بالا و مقاومت مناسبی به رنگ می‌دهد استفاده می‌شود. استفاده از این ماده در کفسابی و سنگسابی سبلان سبب می‌شود یک سطح عایق نیز در نمای بیرونی ساختمان ایجاد شده و تا حدودی از نفوذ گرما، سرما و صدا پیشگیری کند.

خدمات رنگ‌آمیزی نما در کفسابی و سنگسابی سبلان برای سطوح زیر قابل‌استفاده است:

  • سطوح سیمانی
  • سطوح بتنی
  • نما‌های چوبی و ویلا‌ها
  • سطوح و دیوار‌های گچی

 پیچ و رول‌پلاک نما در کفسابی و سنگسابی گلها

یکی از خدمات ارزشمند کفسابی و سنگسابی گلها مقاوم‌سازی سنگ‌های نما در مقابل خطر ریزش و سقوط با استفاده از روش پیچ و رول‌پلاک کردن است. در کفسابی و سنگسابی گلها با استفاده از طناب و داربست به شکل اصولی و توسط استادکار ماهر به اجرای این عملیات می‌پردازند.

قیمت پیچ و رول‌پلاک نما در کفسابی و سنگسابی گلها بر اساس معیار‌هایی همچون ابعاد سنگ‌های نصب‌شده، جنس سنگ‌ها، ملات پشت سنگ، استفاده از طناب یا داربست، جنس پیچ‌ها و غیره تعیین می‌شود.

 کفسابی و سنگسابی سبلان

ضدآب کردن نما با کفسابی و سنگسابی شهران

نانو یکی از موادی است که کفسابی و سنگسابی شهران به‌منظور بالابردن دوام و ماندگاری نمای ساختمان به کار کی‌برد. کفسابی و سنگسابی شهران با استفاده از مواد نانو درجه‌یک و متخصصان این حوزه به ارائه خدمات نانو سنگ نما اقدام کرده است. از مزایای انجام عملیات توسط کفسابی و سنگسابی شهران می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • پرکردن شکاف‌های آجر و سنگ به‌منظور یکنواخت کردن سطح موردنظر
  • افزایش مقاومت و جلوگیری از کنده شدن سنگ و آجر
  • رفع شوره و کپک نما
  • ضد جرم و ضد آب سازی نمای ساختمان
  • آسان کردن شستشوی نمای ساختمان
  • محافظت از نمای ساختمان در برابر اشعه‌های خورشیدی

چسباندن سنگ نما توسط سنگسابی رسالت

یکی از مشکلات رایج سنگ‌های ساختمان سقوط و ریزش آن‌ها پس از بالارفتن سن ساختمان یا در اثر عوامل جوی و آلودگی است. در این میان کفسابی و سنگسابی رسالت به‌منظور حل این مشکلات عملیات نصب سنگ‌های نمای ساختمان را با بالا‌ترین کیفیت ممکن ارائه می‌دهد.

در کفسابی و سنگسابی رسالت سنگ‌های آنتیک نما با استفاده از مواد نانو به نما چسبانده می‌شوند تا از سقوط آن‌ها پیشگیری شود؛ این سنگ‌ها به علت اندازه کوچک قابل پیچ کردن نیستند و باید برای نصب آن‌ها از چسب استفاده شود.

در کفسابی و سنگسابی رسالت از مواد مرغوبی همچون چسب سنگ یا چسب‌های اپوکسی به همراه افراد مجرب در این کار استفاده می‌شود و بهترین نتیجه در اسرع زمان به کارفرما تحویل داده می‌شود.

قیمت خدمات کفسابی در شهرزیبا

کفسابی و سنگسابی زیباشهر یکی از مراکزی که در سال‌های فعالیت خود به قیمت مناسب و معقول و طبق تعرفه اتحادیه معروف بوده است. کفسابی و سنگسابی شهرزیبا همواره در مسیر تحقق هدف خود که کیفیت بالا در کنار قیمت پایین است پیش رفته است.

کارشناسان کفسابی و سنگسابی شهرزیبا پس از بررسی شرایط مکان موردنظر، روش‌ها و مواد موردنیاز کلیه اطلاعات و قیمت نهایی را به سمع و نظر کارفرما می‌رسانند. نحوه تعیین قیمت در کفسابی و سنگسابی شهرزیبا به عوامل زیر بستگی دارد:

  • روش سنگسابی موردنظر
  • میزان آسیب‌های وارده به سنگ
  • جنس سنگ
  • میزان سختی سنگ
  • مساحت فضای موردنظر
  • محل انجام پروژه (داخل شهر یا خارج شهر)
  • اجرا یا عدم اجرا کار‌های کفسابی قبل از اجرای پروژه جدید

کفسابی بتن مسلح در کفسابی و سنگسابی چیذر

باتوجه‌به کاربرد زیاد بتن برای پوشش کف پارکینگ، حیاط، نمای ساختمان و غیره، کفسابی و سنگسابی چیذر کفسابی انواع بتن را در لیست خدمات خود قرار داده است. کفسابی و سنگسابی چیذر با استفاده از مواد و دستگاه‌های مخصوص زیر نظر کف‌ساب‌های مجرب به ارائه این خدمات می‌پردازد.

بتن مسلح به بتنی گفته می‌شود که در آن میل‌گرد یا آهن به‌کاررفته باشد. آهن یا میل‌گرد به علت افزایش مقاومت بتن در برابر نیروهای وارده استفاده می‌شود. در کفسابی و سنگسابی چیذر کفسابی بتن عادی با بتن مسلح تفاوت‌های زیادی ندارد.

فقط به علت مقاومت بالای بتن مسلح و عدم ترک‌خوردگی آن، ساب‌زنی راحت‌تری دارد و کمتر لازم است به پرکردن شکاف‌ها و ترک‌ها پرداخته شود. نیروهای کفسابی و سنگسابی چیذر همواره این نکته را در نظر می‌گیرند.

 کفسابی و سنگسابی سبلان

انواع بازسازی ساختمان در کفسابی باغ صبا

هر ساختمانی پس از گذشت چندین سال از احداث آن به مرمت و بازسازی نیاز پیدا می‌کند. کفسابی و سنگسابی باغ صبا با آگاهی به‌ضرورت انجام خدمات نوسازی باکیفیت برای ساختمان‌ها به ارائه انواع خدمات بازسازی ساختمان اقدام نموده است.

بازسازی ساختمان‌های قدیمی توسط تیم مجرب کفسابی و سنگسابی باغ صبا سبب پیشگیری از خرابی‌ها و هزینه‌های بیشتر شده و از شکستن ستون و میل‌گرد، نشت آب و ترک‌های بیشتر دیوار جلوگیری می‌کند. در کفسابی و سنگسابی باغ صبا انواع بازسازی و تعمیرات ساختمان با عناوین زیر ارائه می‌شود:

  • تعمیرات جزئی و اساسی ساختمان
  • تعمیرات سالانه

از خدمات انجام‌شده توسط کفسابی و سنگسابی باغ صبا منظور بازسازی ساختمان متیوان به مواردی همچون لوله‌کشی و تعمیر لوله‌کشی ساختمان، چک کردن انشعابات گازی، چک کردن برق ساختمان، مرحله نورپردازی، نقاشی و رنگ‌آمیزی، کف‌سازی ساختمان، اجرای قرنیز و غیره اشاره نمود.

کفسابی لاشه‌سنگ در لواسان

لاشه‌سنگ به سنگ‌هایی گفته می‌شود که پس از برش سنگ توسط کارخانه به چرخه مصرف برگشته و در کف باغچه‌ها، تالار‌ها، حیاط و پارکینگ مورداستفاده قرار می‌گیرد. کفسابی و سنگسابی لواسان برای کفسابی آن از روش‌های مدرنی استفاده می‌کند.

این نوع سنگ به دلیل مقاومت بالا و قیمت پایین بسیار رایج است و در محل‌های پر رفت‌وآمد استفاده می‌شود. باتوجه‌به کاربرد زیاد این نوع سنگ، کفسابی و شستشوی آن موردتوجه کفسابی و سنگسابی لواسان بوده و عملیات کفسابی لاشه‌سنگ با کیفیتی ستودنی توسط این مجموعه اجرا می‌شود.

در کفسابی و سنگسابی لواسان به‌منظور هم‌تراز کردن لاشه‌سنگ‌ها از لقمه سنگ‌های الماس به همراه دستگاه سه‌فاز استفاده می‌شود و سنگ‌هایی با یکنواختی و زیبایی قابل‌توجه تحویل داده می‌شود.

 کفسابی و سنگسابی سبلان

کفسابی لمینت در الهیه

کفسابی لمینت، یکی از خدمات کفسابی و سنگسابی الهیه به شمار می‌رود. لمینت‌ها ورق‌های چوبی بزرگ و مقاومی هستند که روی کف ساختمان‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند و سبب ایجاد محیطی زیبا و لوکس می‌شوند. همچنین عایقی برای گرما، سرما و صدا نیز هستند.

کفسابی لمینت در کفسابی و سنگسابی الهیه هم قبل از اجرا هم بعد از اجرای لمینت به‌منظور براق‌سازی و پاک‌سازی عمقی آن انجام می‌شود. کفسابی لمینت توسط کادر متخصص کفسابی و سنگسابی الهیه مزایای زیر را برای کارفرما به دنبال خواهد داشت:

  • پرشدن و بهبود فاصله بین قطعات لمینت
  • افزایش ماندگاری
  • بازگرداندن طراوت و زیبایی اولیه سطوح
  • هم‌سطح سازی و ازبین‌بردن ناهمواری‌های سطوح
  • رفع مشکلات و ایرادات ظاهری لمینت
  • آسان‌سازی شستشو و پاک‌سازی

سخن پایانی

همان‌طور که می‌دانید کفسابی یکی از مؤثرترین و ارزان‌ترین راه‌ها برای چندبرابر کردن زیبایی ساختمان‌های اداری، مسکونی، آموزشی، تفریحی و غیره است که در سال‌های اخیر مورد استقبال بالای عموم مردم قرار گرفته است. اگر سردرگم هستید و نمی‌دانید به کدام کفسابی جهت ترمیم و نوسازی بنای خود مراجعه کنید و از خدمات آن بهره‌مند شوید؛ ما پیشنهاد ویژه‌ای برای شما داریم.

کفسابی و سنگسابی سبلان با برخورداری از تیمی متخصص و مجرب، امکانات تخصصی و مدرن، رضایت بالای مراجعین در کنار قیمت اصولی و منصفانه می‌توانید بهترین گزینه جهت انجام کلیه خدمات کفسابی ساختمان در کم‌ترین زمان ممکن باشد.

هدف کفسابی و سنگسابی سبلان ارائه خدمات استاندارد و باکیفیت برای جلب رضایت حداکثری مشتریان این مجموعه است که تاکنون در تحقق این هدف گام‌های بزرگی برداشته است. به شما این اطمینان را می‌‌دهیم با اعتماد به کفسابی و سنگسابی سبلان می‌‌‌توانید گامی مؤثر در بهسازی و نوسازی ساختمان خود برداشته و بهترین خروجی را دریافت نمایید.

امتیاز دهید post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری

خانه تماس یکتماس دو