کفسابی و سنگسابی ونک با سال ها سابقه در زمینه کفسابی

کفسابی ونک با داشتن تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته‌ی ایتالیایی خدمات مربوط به کفسابی ارائه می‌دهد. اگر ساکن این منطقه‌ی تهران هستید می‌توانید از این خدمات استفاده کنید.
در کار کفسابی تمامی سطوح با هر جنسی قابل کفسابی بوده و کار شستشو و تمیز کردن را راحت‌تر کرده است. به همین دلیل امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده و با تقاضای زیادی مواجه شده است.
کفسابی و سنگسابی سطوح سنگی با کمک دستگاه واترجت سندبلاست انجام می‌شود و شستشوی نماهای شیشه‌ای با ابر و طی قابل انجام است. تعداد پرسنل این شرکت زیاد است و برای اجرای پروژه‌های بزرگ توانایی لازم را دارد. این شرکت از بهترین و به روزترین تجهیزات و دستگاه‌های ایتالیایی استفاده کرده که باعث بالا بردن کیفیت کار می‌شود.

کفسابی و سنگسابی ونک
سنگسابی و کفسابی ونک

سنگسابی و کفسابی به معنی سابیدن و لایه برداری بسیار نازک از سطح سنگ کف و دیوار در منزل یا محل کار است. این خدمات در بیشتر مناطق تهران ارائه می‌شود و بالا بودن کیفیت کار باعث شده است که مشتریان زیادی را جذب کند.
نمای ساختمان‌ها با هر جنسی که باشند می‌توان آن‌ها را با استفاده از خدمات کفسابی و سنگسابی شست و تمیز کرد. این خدمات می‌تواند باعث طول عمر سنگ سطوح شما شود و در عین حال ظاهر زیبایی به کف و دیوارهای کفسابی شده می‌دهد.

مزایای کار کفسابی

اولین موردی که می‌توان به عنوان مزیت کفسابی نام برد تمیزی و شفافیت بخشیدن به سطوح است که جلوه‌ی زیبایی به منزل یا محل کارتان خواهد داد. سطوحی براق و آینه‌ای باعث می‌شود محیط شما مرتب‌تر دیده شود. شرکت سنگسابی ونک این کار را با بالاترین کیفیت برای شما انجام خواهد داد.
یکی دیگر از مزایای کار کفسابی و سنگسابی این است که باعث افزایش طول عمر سنگ سطوح می‌شود زیرا به وسیله‌ی کفسابی و سنگسابی آلودگی‌ها و کثیفی‌ها از سطوح پاک می‌شوند و از این طریق از نفوذ آلودگی‌ها به درون بافت سنگ جلوگیری کرده و از ضعیف شدن سنگ در برابر ضربه و هر نوع آسیب دیگری ممانعت می‌کند.
اگر سطوح شما دارای خط و خش است، می‎‌توانید برای از بین بردن آن از خدمات کفسابی و سنگسابی کمک بگیرید تا کاملا از روی آن پاک شوند. شرکت کفسابی ونک با لایه برداری بسیار نازک از سطح سنگ این خطوط را از روی سنگ حذف می‌کند.
در برخی از موارد برای نماشویی ساختمان و کفسابی از مواد نانو ساب و ضد آب استفاده می‌شود تا سطوح در مقابل نفوذ هر نوع آلودگی، گرد و غبار، رطوبت و آب مقاوم باشد.

کفسابی و سنگسابی ونک
نکات مهم در سنگسابی و کفسابی

برای شروع کار ابتدا در مورد شرکت اطلاعات کافی داشته باشید و از نمونه کارهای آن دیدن کنید تا از کیفیت کار مطمئن شوید. شرکت‌هایی که از دستگاه‌های ایتالیایی استفاده می‌کنند کیفیت کار بالاتری نسبت به سایر شرکت‌ها دارند. پس به نوع دستگاه استفاده شده توسط شرکت توجه داشته باشید.
بهتر است نماشویی در فصل‌های گرم سال انجام شود. نماشویی در تهران به دلیل آلودگی بیش از حد این شهر حائز اهمیت بوده و توصیه می‌شود که در فصل‌هایی که بارندگی وجود ندارد کار نماشویی انجام شود تا بارندگی مجدد باعث دوباره کاری در کار کفسابی نشود.
یکی دیگر از موارد مهم و قابل توجه در کار کفسابی این است که ساب‌زن باید از پدهای تازه و تمیز استفاده کند و در کار خود مهارت داشته باشد. شرکت کفسابی ونک نیروهای با تخصصی را در استخدام خود دارد. در صورت نداشتن تخصص ممکن است ساب‌زن برای تمیزی بیشتر سطوح کار ساب‌زدن را بیش از حد تکرار کند که در چنین حالتی لایه برداری زیادی در سطح سنگ اتفاق می‌افتد و بافت سنگ را خراب می‌کند.
ساب‌زن بعد از به پایان رساندن کارش باید فاضلاب حاصل از سنگسابی و کفسابی را از روی سطح جمع، و محیط را کاملا تمیز کند. در صورتی که در طی کار ساب‌زنی دیوارها و یا قرنیزها کثیف شده باشند باید این قسمت‌ها توسط ساب‌زن پاک شود.
شرکت سنگسابی ونک کار کفسابی لابی ساختمان را نیز انجام می‌دهد و با توجه به نوع سنگ باید از دستگاه و مواد شوینده‌ی مخصوص استفاده کند. کفسابی این قسمت بسیار مهم بوده زیرا یک مکان پر تردد در هر ساختمان است.

چه مکان‌هایی را می‌توان کفسابی کرد؟

به طور کلی می‌توان گفت هر مکانی با هر جنس و نوع پوششی که داشته باشد، اعم از سنگی، سیمانی، گچی و… قابل سنگسابی خواهد بود.
نمای ساختمان‌ها، دیوارها، پله‌ها، پاگردها، پارکینگ‌ها و… را می‌توان کفسابی کرد. امروزه بیشتر رستوران‌ها، هتل‌ها، اداره‌ها، فروشگاه‌ها، تالارها و… خواهان دریافت خدمات کفسابی هستند زیرا این خدمات از صرف هزینه و زمان زیاد جلوگیری می‌کند.
قسمت‌هایی مانند کمدها و کابینت‌ها را نیز با دستگاه‌های ساب‌زنی کوچک دستی می‌توان ساب‌زنی کرد. علاوه بر این، نوع شوینده‌ی مورد استفاده در این موارد متفاوت از سایر قسمت‌های یک ساختمان می‌باشد.
شرکت کفسابی ونک برای همه‌ی قسمت‌های ساختمان و اشیاء دستگاه و مواد مخصوص به کار برده و باعث کیفیت کار می‌شود. شرکت کفسابی و سنگسابی قیطریه نیز از تجهیزات جدید و مواد شوینده‌ی قوی برای کار کفسابی استفاده می‌کند.
برای مکان‌های پر رفت و آمدی مثل پارکینگ و راه پله‌ها استفاده از خدمات کفسابی می‌تواند بسیار مفید باشد. زیرا در این مکان‌ها تردد زیاد بوده و آلودگی و کثیفی بیشتری در این سطوح دیده می‌شود.

کفسابی و سنگسابی ونک
برای انجام کار کفسابی چقدر زمان لازم است؟

میزان زمان لازم برای انجام کار کفسابی بستگی به نوع سنگ، میزان آلودگی موجود روی سطح، نوع دستگاه و تجهیزات شرکت، مواد شوینده‌ی به کار رفته در کار و… دارد.
این‌ که شما از چند نفر ساب‌زن در انجام کار خود کمک می‌گیرید نیز در زمان اتمام کار بسیار موثر است و یکی از موارد تعیین زمان لازم در کار کفسابی می‌باشد. شرکت سنگسابی ونک و شرکت کفسابی و سنگسابی ولیعصر افراد متخصص زیادی را تحت استخدام خود دارند و می‌توانند پروژه‌های بزرگی را اجرا و با سرعت و کیفیت بالا به اتمام برسانند.
اگر شرکت از دستگاه‌های ایتالیایی و لقمه‌ ساب‌های الماسی استفاده کند علاوه بر کیفیت بالایی که این دستگاه‌ها در اجرای کار ایجاد می‌کنند، سرعت به پایان رساندن کفسابی را نیز افزایش می‎‌دهند.
در صورتی که پوشش کفی که قرار است سنگسابی شود، از سنگ‌های سخت باشد مدت زمان بیشتری را باید صرف کار کفسابی کرد زیرا باید به دفعات بیشتری ساب‌زنی را در آن سطح تکرار کرد تا کاملا تمیز و براق شود.
قابل ذکر است بسیاری از شرکت‌هایی که مشغول به کار کفسابی هستند از تجهیزات و دستگاه‌های به روز برای بالا بردن کیفیت و سرعت کار خود استفاده می‌کنند. علاوه بر شرکت کفسابی ونک یکی از شرکت‌هایی که ادعا دارد با استفاده از تجهیزات جدید کار کفسابی را به سرعت و با کیفیت بالا انجام می‌دهد، شرکت کفسابی و سنگسابی کامرانیه است.

از چه مواد شوینده‌ای در کار کفسابی انجام می‌شود؟

نوع مواد شوینده‌ای که قرار است در کار استفاده شود بستگی به جنس سطح و میزان آلودگی روی آن دارد. در صورتی که میزان آلودگی روی سطح زیاد، و همچنین جنس سنگ سخت باشد باید از مواد شوینده‌ی قوی برای پاک کردن، تمیز و شفاف کردن سطوح استفاده می‌شود.
اگر آلودگی و کثیفی سطوح زیاد باشد باید از ترکیب قوی مانند ترکیب آب و سلیس استفاده کرد. ترکیب‌‌های استفاده شده در این کار کاملا متفاوت از موادی مانند جرم‌گیر، وایتکس و… است.
در برخی شرکت‌ها مانند شرکت کفسابی و سنگسابی دربند از مواد نانوساب نیز در شستشوی سنگ‌ها استفاده می‌شود. این مواد سطوح را در برابر نفوذ هر نوع آلودگی، رطوبت، آب و… مقاوم خواهد کرد.
شرکت ساب‌زنی ونک از مواد شوینده‌ا‌ی با فرمولاسیون قوی برای کار کفسابی استفاده کرده و توانسته است مشتریان خود را راضی نگه دارد.

برای استفاده از خدمات کفسابی ونک چقدر باید هزینه کرد؟

برای اینکه بدانید هزینه‌ی لازم جهت انجام این کار چقدر است، باید مواردی همچون متراژی که قرار است کفسابی شود، جنس سنگ، نوع دستگاه و… را در نظر بگیرید و قیمت نهایی را از خود شرکت بپرسید.
هر شرکتی با توجه به نوع مواد شوینده و دستگاهی که استفاده می‌کند ممکن است قیمت متفاوتی را به مشتریان خود اعلام کند. اگر قیمت این شرکت‌ها را باهم مقایسه کنید متوجه می‌شوید که این تفاوت بسیار جزئی و اندک بوده و قابل توجه نیست.
به طور مثال قیمت کفسابی که از طرف شرکت سنگسابی و کفسابی گیشا اعلام شده بود با قیمت اعلام شده از طرف دیگر شرکت‌ها اندکی تفاوت داشت.
یکی دیگر از موارد موثر در تعیین هزینه‌ی کفسابی ونک، تعداد افرادی است که برای ساب‌زنی یک مکان مامور شده اند. بدیهی است که هر چه تعداد این افراد بیشتر باشد هزینه‌ی بیشتری باید بابت کار کفسابی پرداخت کرد.

کفسابی و سنگسابی ونک
کلام آخر

شرکت‌های کفسابی با داشتن تجهیزات و دستگاه‌های ایتالیایی و پیشرفته در حال ارائه خدمات به مشتریان هستند. این شرکت‌ها ادعا دارند که استفاده از خدمات کفسابی در صرف هزینه و زمان صرفه جویی می‌کند.
شرکت سنگسابی ونک با بهترین دستگاه‌ها آماده‌ی ارائه‌ی خدمات با بالاترین کیفیت است. نوع دستگاه، مواد شوینده، متراژ، نوع سنگ کف، تعداد افراد به کار گرفته شده برای ساب‌زنی و… همگی از موارد موثر در تعیین هزینه‌ی کفسابی است.

امتیاز دهید post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری

خانه تماس یکتماس دو