کفسابی و سنگسابی فاطمی با سالها سابقه درخشان

کفسابی و سنگسابی امری مهم و تخصصی است که نیازمند مواد مصرفی مرغوب همچون لقمه سنگ‌ها، پدها، دستگاه کفسابی و غیره است که باید زیر نظر افراد متخصص در این زمینه با توجه به نوع و جنس سنگ، متراژ و غیره انجام شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی کفسابی و سنگسابی فاطمی‌ در استان تهران پرداخته و خدمات و مزایای کفسابی و سنگسابی فاطمی‌ را در هریک از مناطق آن به شما معرفی کنیم؛ با ما همراه باشید.
همانطور که می‌دانید نمای بیرونی ساختمان یا کف داخلی آن در اثر گذشت زمان و تحت تأثیر عوامل طبیعی دچار آلودگی‌ها، لکه‌ها و رسوبات مختلف می‌شود و زیبایی و درخشندگی اولیه خود را از دست می‌دهد. در این میان کفسابی و سنگسابی فاطمی یکی از مراکزی که میتواند شما را در حل این مشکل یاری کند.
پس از بروز این مشکل برخی از صاحبان ساختمان به فکر تعویض سنگ‌های به کاررفته در ساختمان می‌‌افتند که بسیار پرهزینه و زمان‌بر است؛ اما در این میان راهی کم هزینه‌تر و به صرفه‌تر وجود دارد که می‌تواند جلوه زیبای ساختمان را در کمترین زمان به آن برگرداند. این روش کفسابی و سنگسابی است که علاوه بر پاکسازی سنگ‌های ساختمان از هرگونه آلودگی از فرسایش سنگ‌ها نیز جلوگیری به عمل می‌آورد.

کفسابی و سنگسابی فاطمی

تعریف دقیق کفسابی و سنگسابی

کفسابی و سنگسابی به مجموعه خدماتی گفته می‌شود که به منظور حل تمام مشکلات انواع سنگ، نظافت اصولی و ترمیم سنگ کف یا نمای ساختمان با استفاده از دستگاه ‌های تخصصی و افراد متخصص صورت می‌گیرد. در این فرایند به صیقل دادن لایه رویی سنگ، هم‌تراز و یک‌دست‌کردن سطح سنگ پرداخته شده و سبب ایجاد سطحی آینه‌ای و براق پس از اتمام مراحل کار می‌شود.

مزایای کفسابی و سنگسابی فاطمی‌

از مهمترین مزایای کفسابی و سنگسابی فاطمی‌ که سبب شده هرساله افراد زیادی به کفسابی و نوسازی ساختمان موردنظر خود در این منطقه بپردازند؛ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
 افزایش سهولت در پاکسازی سطح کف ساختمان
 افزایش جذابیت و زیبایی ساختمان و لوکس نشان‌دادن آن
 شیشه‌ای و صیقلی‌شدن سنگ‌های ساختمان
 یک‌دست کردن ارتفاع لبه‌ها
 پولیش کاری و افزایش براقیت سطح سنگ
 رفع پستی و بلندی‌های سطح سنگ
 هزینه به‌صرفه آن در مقابل تعویض سنگ‌های ساختمان
 رفع شکستگی‌ها و ترک خوردگی‌ها
 نوشدن فضای ساختمان
 افزایش دوام و ماندگاری سنگ

کفسابی و سنگسابی فاطمی

خدمات کفسابی و سنگسابی فاطمی‌

خدمات ارائه‌شده از سوی کفسابی و سنگسابی فاطمی‌ جهت نظافت و افزایش جلوه بصری سنگ‌های یک ساختمان بر اساس نوع سنگ و جنس آن می‌تواند متنوع باشد و بنا به‌نظر متخصصان کفسابی و سنگسابی فاطمی مراحل زیر جهت صیقلی‌شدن سنگ موردنظر صورت می‌گیرد:

مرحله اول:

در اولین مرحله از خدمات کفسابی و سنگسابی فاطمی‌، جهت رفع پستی و بلندی سنگ از سابزنی با لقمه ۳۰ یا ۴۶ استفاده می‌شود که بسیار زبر ساخته شده است.

مرحله دوم:

در این مرحله با به‌کاربردن لقمه ۶۰ یا ۸۰ به کاهش زبری سابزنی قبل و یکنواخت‌کردن بیشتر سنگ پرداخته می‌شود.

مرحله سوم:

برای برداشتن رزین و بتون اضافی و درنهایت هم‌سطح‌کردن این موارد با سنگ از لقمه ۱۲۰ استفاده می‌شود.

مرحله چهارم:

در این مرحله اجرای کفسابی با استفاده از لقمه ۲۰۰ جهت آماده‌سازی سنگ برای عملیات پرداخت ساب انجام می‌پذیرد.

مرحله پنجم:

برای ازبین‌بردن کلیه خطوط باقی‌مانده از ساب‌‌های قبلی از لقمه لاکی در این مرحله استفاده می‌شود.

مرحله ششم:

در این بخش، لقمه ۶۰۰ که نسبت به سایر شماره‌ها نرم‌تر است؛ جهت سمباده‌کشی نرم به کار گرفته می‌شود.

مرحله هفتم:

در این مرحله ساب با لقمه سیناکس انجام می‌شود.

مرحله هشتم:

هشتمین مرحله کفسابی و سنگسابی فاطمی‌ مرحله ساب ایتالیایی است که به منظور افزایش درخشندگی و زیبایی سنگ‌های ساختمان صورت می‌گیرد.
تمام مراحل ارائه‌شده توسط کفسابی و سنگسابی فاطمی‌ برای انواع سنگ، پله و پاگرد، کف منزل، موزاییک، پارکت، لابی، پارکینگ ساختمان و غیره با بهترین کیفیت و قیمت انجام می‌شود.
در ادامه به معرفی خدمات مهم کفسابی و سنگسابی فاطمی‌ در مناطق مختلف آن خواهیم پرداخت و اطلاعات ارزشمندی در این زمینه به شما ارائه خواهیم کرد.

تجربه نانوساب با کفسابی و سنگسابی شهر زیبا

یکی از پیشرفت‌های مهم تکنولوژی در حوضه کفسابی که بدون آسیب به محیط زیست و ایجاد آلودگی به پاکسازی آلاینده‌ها و میکروب‌های موجود در سطوح داخلی و خارجی ساختمان می‌پردازد؛ نانوساب سنگ است که توسط کفسابی و سنگسابی شهر زیبا ارائه می‌شود. کفسابی و سنگسابی زیباشهر در این روش با استفاده از مواد نانو به تقویت و ضدآب‌کردن سنگ ساختمان می‌پردازند و برای سطوح مختلف غیر سنگ همچون دیوار گچی، کف سیمانی، بتنی و آجری می‌توان از آن استفاده کرد.
این خدمت از کفسابی و سنگسابی شهر زیبا  سبب افزایش عمر مفید سنگ ساختمان، پیشگیری از ایجاد لکه و کثیفی، براق شدن و درخشان‌شدن سنگ، پیشگیری از ایجاد جلبک و اکسیدشدن سنگ در مناطق مرطوب، ممانعت از نفوذ آلاینده‌ها به منافذ و درزها و محافظت از سنگ در برابر آسیب‌های شیمیایی و اسیدی می‌شود.

کفسابی و سنگسابی فاطمی
کارشناسی مکان موردنظر با کفسابی و سنگسابی شمشیری

یکی از مهم‌ترین موارد در تعیین کیفیت کار یک کفسابی معتبر ارائه خدماتی در زمینه کارشناسی و بررسی دقیق ساختمان پیش از شروع کار است که کفسابی و سنگسابی شمشیری با بهره‌گیری از متخصصان باتجربه بهترین کارشناسی ساختمان را بر اساس معیار‌های مختلف انجام می‌دهد. کفسابی و سنگسابی شمشیری ساختمان موردنظر را بر اساس معیار‌هایی همچون قدمت ساختمان، ازبین‌رفتن برق و جلای کف ساختمان، وجود شکستگی و ترک‌خوردگی، از بین رفتن تراز سنگ‌ها، متراژ کف ساختمان و شرایط آب‌وهوایی منطقه مورد بررسی قرار می‌دهد.

خدمات بیمه در کفسابی و سنگسابی فتح

یکی از مهم‌ترین مواردی که سبب اعتماد مشتریان به شرکت‌های فعال در زمینه کفسابی می‌شود ارائه ضمانت نامه و تقبل خسارت در حین انجام کار است. کفسابی و سنگسابی فتح این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده است و در صورت بروز هرگونه خسارت و آسیب در زمان انجام کفسابی و سنگسابی می‌توانید هزینه وارده را تمام و کمال از کفسابی و سنگسابی فتح دریافت نمایید.

عملیات رزین ساب درکفسابی و سنگسابی تربت جام

یکی از مهمترین مشکلات در سنگ‌های ساختمان وجود درزها و منافذ متعدد در سطح سنگ‌ها است که در عمر و زیبایی سنگ‌های ساختمان تاثیر بالایی دارد. کفسابی و سنگسابی تربت جام به ارائه راه‌حلی برای این مشکل پرداخته است و آن هم روش رزین ساب است که در آن با استفاده از ماده رزین کرم یا سفید رنگ به پرکردن شکاف‌های سنگ، افزایش ماندگاری و برگرداندن درخشندگی و زیبایی اولیه سنگ پرداخته می‌شود.
قیمت عملیات رزین ساب در کفسابی و سنگسابی تربت جام بر اساس متراژ کار، محلول‌ها و مواد، جنس سنگ و غیره به شکلی منصفانه و اصولی تعیین می‌شود.

تجربه ساب بتن با کفسابی و سنگسابی دهکده

یکی از خدمات مهم در کفسابی و سنگسابی دهکده عملیات ساب بتن است که به منظور هم‌سطح‌سازی سطح بتن مکان‌هایی همچون پارکینگ‌ها، کارخانه‌ها، سوله‌ها و غیره پیش از انجام کفپوش پارکت و اپوکسی انجام می‌شود. با ساب زن بتن می‌توان سطوح کهنه و فرسوده را جلوه تازه و براقی بخشید و سطح یکسان و یکنواختی در بتن ایجاد نمود. ساب بتن در کفسابی و سنگسابی دهکده با بهره گیری از مدرن‌ترین دستگاه‌های موجود در این زمینه و زیرنظر متخصصان حرفه‌ای با بالاترین کیفیت ممکن انجام می‌شود.

فرچه ساب در کفسابی و سنگسابی سراج

فرچه ساب روشی است که به ازبین‎‌بردن مواد چسبیده روی سطح سنگ و جرم‌برداری از آن می‌پردازد؛ البته ترمیم سنگ و رفع شکستگی و سوراخ‌های سنگ از وظایف این روش نیست. برای انجام این روش در کفسابی و سنگسابی سراج از انواع فرچه از قبیل پلاستیکی، سیمی‌ نرم و بکسری استفاده می‌شود. فرچه ساب در کفسابی و سنگسابی سراج به صورت کاملاً اصولی و استاندارد بر اساس نوع سنگ و سرامیک انجام می‌پذیرد و نه تنها آسیبی به سطح موردنظر وارد نمی‌کند بلکه سبب افزایش زیبایی و عمر مفید سطوح کار‌شده می‌شود.

کیفیت بالای کار در کفسابی و سنگسابی مدرس

مهمترین هدف کفسابی و سنگابی مدرس ارائه خدمات باکیفیت و جلب رضایت حقیقی مشتریان است که تنها با توجه و دقت کامل در تمام مراحل کار و استفاده از بهترین و استاندارترین امکانات موجود در این زمینه قابل تحقق است.
در کفسابی و سنگسابی مدرس از لقمه‎های ایتالیایی مرغوب زیر دستگاه کفسابی استفاده می‌شود و حداقل ده مرحله کفسابی را به طور کامل به انجام می‌رسانند. از دیگر مزایای اعتماد به کفسابی و سنگسابی مدرس می‌توان به بهره‌گیری از سابزن‌های مجرب و باتجربه، پاک کردن مکان موردنظر پس از پایان کار، ظرافت بالای کار، استفاده از زرین در مرحله درزگیری، استفاده از بهترین و سالم‌ترین دستگاه‌های سابزنی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

کفسابی و سنگسابی فاطمی

سخن پایانی

همانطور که گفته شد کفسابی و سنگسابی یکی از بهترین راه‌ها جهت بازگرداندن زیبایی و جذابیت بصری ساختمان پس از گذشت چند سال از ساخت آن است که به وسیله آ‌ن می‌توان در کمترین زمان، نتیجه مطلوب و مؤثری در نمای داخلی و خارجی ساختمان کسب کرد. در این میان کفسابی و سنگسابی فاطمی‌ خدمات منحصر به فردی جهت افزایش درخشندگی و صیقلی کردن انواع سنگ ساختمان ارائه می‌دهد که می‌توانید با اعتماد به آن تجربه بهترین کفسابی و سنگسابی را در مناطق ذکرشده در مقاله کسب نمایید.

امتیاز دهید post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری

خانه تماس یکتماس دو