کفسابی و سنگسابی مدرس بصورت حرفه ای و تخصصی

کفسابی و سنگسابی مدرس به خدماتی همچون تمیز کردن سطوح سنگی و غیر سنگی می‌پردازد. این سطوح ابتدا باید به صورت تخصصی بررسی شوند و بعد از آن اقدام به کفسابی و در صورت لزوم لایه برداری شوند.
بررسی کردن سطوح باید توسط افرادی انجام داده شود که تخصص لازم را داشته باشند و کاملا سنگ‌ها را بشناساند در غیر اینصورت نمی‌توانند این کار را به درستی انجام دهند و احتمالا روش مناسبی را برای کفسابی انتخاب نخواهند کرد. شرکت کفسابی مدرس کاملا با این حوزه آشنایی دارد و خوشبختانه با در اختیار داشتن افراد با تجربه و دوره دیده می‌تواند شناخت سنگ‌‍ها را به صورت تخصصی انجام دهد و بهترین روش را برای انجام خدمات پاکسازی آنها در نظر بگیرد.
انجام کلیه خدمات کفسابی با توجه به شرایط خاصی انجام داده می‌شود به عنوان مثال برای انواع سنگ‌هایی که از جنس سخت و ضخیم هستند و لکه‌های عمیقی در آنها وجود دارد باید با استفاده از دستگاه‌های سنگسابی اقدام به برداشتن این لکه‌ها نماییم.
نوع سنگ در انجام عملیات کفسابی تاثیر زیادی دارد به همین دلیل حتما باید به خوبی سنجیده شود و بعد از آن اقدام به پاکسازی نماییم.

کفسابی و سنگسابی مدرس
تاثیر شناخت نوع سنگ‌ها در سنگسابی ساختمان

سنگ‌ها گونه‌های مختلفی دارند این موضوع ممکن است برای خیلی‌ها عجیب به نظر بیاید و همه سنگ‌ها را با یک دید نگاه کنند که جسمی سخت و کاملا محکم هستند اما سنگ‌ها با توجه به بافتی و نوعی که دارند کاملا با یکدیگر متفاوت هستند و برای انجام خدمات کفسابی دانستن این موضوع لازم و ضروری است. کفسابی مدرس می‌تواند این کار را به خوبی انجام دهد. در ادامه می‌خواهیم با انواع سنگ‌ها آشنا شویم.

سنگ‌هایی از جنس نرم

سنگ‌های نرم به سنگ‌هایی گفته می‌شود که از موادی خاص ساخته شده‌اند و ترکیب این مواد با یکدیگر می‌تواند آنها را به وجود بیاورد به عنوان مثال کاشی‌ها، سرامیک‌ها، موزاییک، انواع لاشه سنگ، آجر و غیره از جمله سنگ‌های نرم هستند که معمولا خاک رس، ماسه، کاربید سیلیکون و غیره از جمله موادی هستند که ترکیب و قرار دادن آنها در کوره باعث سفت و کاربردی بودن آنها خواهند شد.
برای کفسابی این نوع سنگ‌ها می‌توان از انواع روش‌های فرچه شویی، دستگاه تک فاز و غیره استفاده کرد. البته استفاده از هر کدام از این روش‌ها بسته به میزان مشکلات روی سطح دارد و اینکه شخص کفساب چه تشخیصی داده باشد. کفسابی و سنگسابی گاندی در تهران یکی از شرکت‌های کفسابی است که بهترین استراتژی را برای پاک کردن این سطوح در نظر می‌گیرد.

سنگ‌هایی از جنس سخت

سنگ‌های سخت به سنگ‌های گفته می‌شوند که ساختاری محکم و سفت دارند. این نوع سنگ‌ها برخلاف نوع نرم با دست انسان ساخته نشده‌اند و در دامان طبیعت به صورت خود به خود به وجود می‌آیند. سنگ‌های گرانیتی و یا سنگ خارا از جمله این نوع از سنگ‌ها هستند که از سرد شدن مواد آتشفشانی به وجود می‌آیند.
این سنگ‌ها به دو نوع آذرین بیرونی و آذرین درونی تقسیم می‌شوند که تفاوت آنها در نوع سرد شدن و شکل ظاهری آنها است.
سنگ‌های مرمر، سنگ دگرگونی و غیره نیز از این نوع سنگ‌ها هستند که البته در ساختمان سازی نیز کاربرد زیادی دارند. کفسابی مدرس به نوع سنگ‌ها توجه می‌کند و برای ساب زنی آنها روش‌های مخصوصی را دارد.
کفسابی سنگ‌های سخت با استفاده از انواع دستگاه‌های ساب زنی تک فاز و سه فاز انجام داده می‌شود و باید از لقمه‌های محکمی برای آنها استفاده کرد. کفسابی و سنگسابی تجریش می‌تواند بهترین خدمات را در جهت ساب زنی سطوح سنگی ارائه دهد.

کفسابی و سنگسابی مدرس
انواع سنگ‌ها

سنگ‌ها مدل‌های مختلفی دارند و بشر از تمامی نوع‌های آن برای انجام ساخت و ساز استفاده می‌کند. به طور قطع در هر جایی که از سنگ‌ها به عنوان سازه استفاده شود نیاز به تمیز کردن هم وجود دارد که به این کار کفسابی می‌گویند و در ایران شرکت‌های زیادیاز جمله کفسابی مدرس هستند که این کار را انجام می‌دهند. کفسابی در اوین از جمله شرکت‌هایی است که در تهران مشغول به انجام خدمات کفسابی است.

سنگ‌های دگرگونی:

سنگ‌های دگرگونی انواع مختلفی دارند و در کل به سنگ‌هایی از جنس سخت گفته می‌شوند که از مواد داغ درون زمینت ساخته شده‌اند. سنگ کوارتزیت نوعی از سنگ دگرگونی است که از دانه‌های ماسه ساخته شده‌اند. این نوع سنگ دیگر به صورت لایه به لایه نیستند و از دانه‌های ماسه چسبیده به هم ساخته شده‌اند.

سنگ‌های مرمریت:

سنگ مرمر نوعی از سنگ است که در نمای ساختمان و یا پله و قسمت‌های دیگر سازه کاربردهای زیادی دارند. این نوع سنگ‌ها را می‌توان به صورت کامل کفسابی کرد و یا از دستگاه و لقمه‌های مناسبی برای آنها استفاده نمود. کفسابی و سنگسابی هفت تیر انواع سنگ‌های مرمر را به خوبی کفسابی می‌کند.
سنگ مرمر را می‎توان از طریق کفسابی ایتالیایی هم ساب زنی نمود در اصل این سنگ یکی از سنگ‌های صادر شده توسط کشور ایتالیا به دیگر مناطق بوده است که در این کشور به صورت سنتی کفسابی می‌شدند اما اکنون روش‌های دیگری برای کفسابی به روز و تخصصی به وجود آمده است که در کشورمان ایران هم انجام داده می‌شود سنگسابی مدرس یکی از این شرکت‌ها است که چنین خدماتی را با بهترین کیفیت انجام خواهد داد.

سنگ تراورتن:

سنگ تراورتن را می‌توان یکی از پر کاربردترین‌ها خواند. این سنگ کاربرد زیادی در نما و یا دیگر سطوح دارد. این سنگ نوعی سنگ آهکی است که در چشمه‌های آب گرم به وجود می‌آید.
سنگ تراورتن نسبت به سنگ مرمر و دیگر سنگ‌ها ممکن است نیاز به مراقبت بیشتری داشته باشد به این صورت که باید توجه بیشتری از این سنگ به عمل آورد چه هنگامی که آن را به عنوان کفپوش ساختمان و چه هنگام کفسابی انتخاب می‌کنیم. کفسابی مدرس می‌تواند سطوح تراورتن را به شیوه خاصی لایه برداری نماید که هیچگونه آسیبی نبیند.
از سنگ‌های تراورتن از قدیم برای کاخ‌ها و کلیساها و غیره استفاده می‌کنند که البته کفسابی مدرس می‌تواند این سنگ را با توجه به حفره‌هایی که دارد کفسابی نماید.

سنگ‌های گرانیتی:

سنگ‌های گرانیتی همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم به سنگ‌هایی گفته می‌شود که از ماگما به وجود می‌آیند. این سنگ‌ها دو نوع مختلف دارند نوع آذرین درونی و بیرونی از جمله این سنگ‌ها هستند. سنگ‌های آذرین درونی سنگ‌هایی هستند که به تدریج سرد می‌شوند و اما سنگ‌های آذرین بیرونی در بیرون و در هوای آزاد سرد خواهند شد.
نوع کفسابی این سنگ‌ها به دلیل ذره‌های الماسی که در آنها وجود دارد با استفاده از لقمه‌های الماسی کفسابی خواهند شد. شرکت کفسابی و سنگسابی قائمشهر با شناختی بسیار خوبی که از سنگ‌ها کسب می‌کند قادر است هر نوع سنگی را به خوبی ساب زنی نماید.

انواع مصالح کاربردی در حوزه کفسابی

این مصالح بسیار زیاد هستند و از آنها می‌توان در انواع روش‌های کفسابی استفاده کرد در واقع پیاده‌سازی انواع روش‌های کفسابی نیاز به این مصالح دارد اما باز هم کاربرد و طرز استفاده از آنها به مهارت کفساب برمی‌گردد. یکی از خدماتی که شرکت‌ها باید نسبت به آن مهارت کافی داشته باشند استفاده از مصالح کفسابی است انجام می‌دهند. کفسابی و سنگسابی سید خندان مهارت لازم در برخورد با سطوح را دارد.

کفسابی و سنگسابی مدرس
رزین کاری و مزایای آن

رزین ماده‌ایی است که می‌توان از آن جهت براق کردن سطوح استفاده کرد در اصل این ماده در هنر و کارهای دستی کاربرد خوبی دارد اما در حوزه کفسابی می‌توان از آن برای محافظت از سطوح بهره گرفت. سنگسابی مدرس کار با رزین‌ها را به خوبی می‌داند و می‌تواند سطوح براق و درخشانی را خصوصا در کفسابی به روش ایتالیایی به مشتری تحویل دهد.
مزایای استفاده از رزین بسیار زیاد است و تنها به یکی دو مورد ختم نخواهد شد. در اینجا به چند مورد از این مزایا اشاره خواهیم کرد. کفسابی در ستارخان از رزین برای پوشش و محافظت سطوح استفاده می‌کند.
-پر کردن درزها و قسمت‌های ترک خورده می‌تواند
-براقی فوق‌العاده سطوح
-ماندگاری بسیار بالای سنگ برای مدت طولانی
-زیبایی که رزین به سطوح خواهد بخشید
-گرفتن سختی سنگ و نرم کردن آن
-محافظت از سطح و ضد آب نمودن سطوح هنگام ریخته شدن مواد و باریدن باران
-مقاومت بخشیدن به سطوح در برابر اشعه نور خورشید و دیگر شرایط آب و هوایی

استفاده از بتونه

بتونه به ماده گفته می‌شود که حالتی خمیری دارد و معمولا در ساختمان سازی و یا پوشیدن آسیب دیوارها کاربرد دارد. بتونه معمولا سفید رنگ است اما انواع مختلفی از آنها در رنگ‌های مختلفی وجود دارد که باید با توجه به نیازی که دارید می‌توان اقدام به استفاده از آن کرد.
انواع بتونه‌ها شامل بتونه چوب، بتونه روغن، بتونه پلاستیک و غیره هستند. این بتونه به صورت کامل درز را می‌پوشاند و کاملا از سطح محافظت می‌کند. کفسابی و سنگسابی حشمتیه یکی از شرکت‌های کفسابی است که با بررسی مشکلات سطوح می‌تواند با بتونه سطح را به حالت اولیه نوسازی نماید.
یک نکته مهم هنگام انجام خدمات کفسابی این است که سطح به صورتی بازسازی شود که طبیعی جلوه نماید و دیگر مشکلاتی که بر روی آن وجود دارد کاملا حرفه‌ایی و عاری از هر مشکلی باشد. سنگسابی مدرس این کار را به صورت تخصصی انجام می‌دهد زیرا از جمله اقداماتی است که نیاز به دقت و مهارت خاصی دارد.

کفسابی و سنگسابی مدرس
کلام آخر

کفسابی مدرس جزو شرکت‌های حرفه‌ایی است که می‌تواند سطوح را به صورت تخصصی پاکسازی نماید. این کار با توجه به نوع سطوح و سنگ‌ها انجام داده می‌شود. در انجام این خدمات از مصالح مختلفی استفاده می‌شود که همگی به تشخیص کفساب و نوع سنگ بستگی دارد.

امتیاز دهید post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری

خانه تماس یکتماس دو