کفسابی و سنگسابی مرودشت

کفسابی و سنگسابی مرودشت یکی از بهترین خدماتی است که توسط این شرکت به مشتریان ارائه داده می‌شود. خدمات کفسابی شامل لایه برداری کردن و پاک کردن و رفع هر گونه ایراد احتمالی در سطوح و سنگ ها می‌باشد.

با توجه به این که خدمات کفسابی نام های مشابهی دارند اما این خدمات کاملا جدا از هم هستند و با یکدیگر تفاوت دارند و هر کدام از ساب زنی های سرامیک و آجر و موزاییک و یا بتن و سنگ های دیگر با توجه به نوع و جنس سطح انجام داده خواهد شد.

کفسابی در مرودشت برای گذراندن یک فعالیت ساب زنی ساده نیاز به طی کردن مراحلی دارد که در ادامه برای شما خواهیم گفت.

ابتدا باید توجه داشته باشید قبل از این که کفساب به محل مورد نظر شما بیاید، محیط را کاملا تخلیه نمایید و هیچ گونه وسیله اضافی روی سطح باقی نماند.

در ادامه کفساب با تمیز کردن سطح و بعد از آن با استفاده از دستگاه کفسابی مخصوص سطح و همینطور لقمه مورد نظر اقدام به ساب زنی کف زمین کرده و شروع به لایه برداری با استفاده از لقمه های گوناگون می‌نماید.

در نهایت با استفاده از موادی که جهت پوشش دهی درزها و ترک های سنگ می‌شود اقدام به پوشاندن سطوح می‌نماید، رفع تمامی ایرادات سنگ در این مرحله انجام می‌پذیرد.

مرحله باقی مانده پرداخت سطوح می‌باشد و در نهایت سطح را به صورت کاملا تمیز و خشک به مشتری ارائه خواهد شد.

روی تمیز و خشک بودن سطوح به این دلیل تاکید داریم که اگر سطحی خیس و خشک نشده به مشتری تحویل داده شود به خوبی مشکلات روی سنگ مشخص نیست و ممکن است با خطای دید همراه باشد در نهایت ترجیح داده می‌شود که سطوح کاملا خشک تحویل داده شود.

کفسابی در مرودشت

زمان کفسابی

خدمات کفسابی در مرودشت بستگی به این دارد که شما چه زمانی به کفسابی کردن سطوح خود احتیاج دارید. با توجه به این که کفسابی فعالیتی نیست که همیشه و در هر زمان بخواهید از آن استفاده کنیدد و باید هر چند مدت یکبار این کار را برای تمیز نگه داشتن و رفع ایرادات موجود در سطوح خود استفاده نمایید.

زمان کفسابی بستگی به نوع و جنس سطح و این که در چه منطقه ایی قرار گرفته گرفته باشد به طور مثال در شهرهایی که آلودگی در آن ها بسیار است و یا ساختمان بر روی خیابان اصلی قرار گرفته که وجود این آلودگی ها باعث بیشتر کثیف شدن نمای شما خواهد شد.

معمولا برای کفسابی آجرها می‌توان سالی یک بار اقدام به این کار کرد در غیر این صورت آلودگی ها به خورد سطح سنگی رفته و ممکن است به سختی و یا با انجام لایه برداری از بین برود.

به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم برای انجام خدمات کف سابی سعی کنید سالی یک بار را در نظر داشته باشید تا در آینده مشکلی برای از بین بردن مشکلات سنگی نداشته باشید.

در رابطه با سطوح کف ساختمان هم باید هر چند مدت یکبار اقدام به ساب زنی و یا فرچه شویی سطوح، با توجه به نظر کفساب نمایید.

کفسابی در مرودشت

کفسابی کردن پله و پاگردها

کفسابی در مرودشت به پله ها و پاگردهای ساختمانی هم می‌پردازد. انجان دادن فعالیت های مربوط به پله ها و پاگردها بستگی به میزان مشکلات آن ها بررسی خواهند شد و با استفاده از دستگاه های ساب زنی به صورت دستی کفسابی پله ها انجام داده خواهد شد.

دستگاه های کف سابی در دو مدل بزرگ و دستگاه های دستی وجود دارد که طرز استفاده از آن ها بر عهده و تخصص کفساب می‌باشد.

دستگاه های ساب زنی با توجه به محیطی که قرار است کفسابی شوند کاربردهای متفاوتی دارند. به طور مثال برای ساب زدن سطوحی که متراژ بالایی دارند و عریض و بدون مشکل هستند از دستگاه های بزرگ کفسابی استفاده خواهد شد و برای محیط هایی مانند پله و پاگرد که طول و عرض کمتری دارند باید از دستگاه های کفسابی دستی استفاده کرد.

این دستگاه ها لقمه های مختلفی در آن ها وجود دارد و لقمه های آن ها با یکدیگر متفاوت است. مزیت دستگاه های ساب زنی دستی این است که به راحتی هر مکان کوچکی را می‌تواند ساب زنی نماید.

برای کفسابی پله و پاگردهای ساختمانی بایستی تمامی قسمت های پله به خوبی لایه برداری و جلا داده شوند.

کفسابی در مرودشت

امتیاز دهید post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری

خانه تماس یکتماس دو