کفسابی و سنگسابی یوسف آباد با بهره گیری از مدرنترین خدمات روز دنیا

کفسابی و سنگسابی یوسف‌آباد

کفسابی و سنگسابی یوسف آباد:خدمات کفسابی یکی از پرطرف‌دارترین خدمات در حوزه ساختمان است. بااین‌وجود برخی از افراد هنوز به طور کامل با مفهوم و نحوه انجام آن آشنایی ندارند. کفسابی زیرمجموعه‌های فراوانی را شامل می‌شود. از سنگسابی، بتن سابی، موزائیک گرفته تا فرچه زنی سرامیک و کف‌شویی. کفسابی و سنگسابی یوسف‌آباد تمام این فعالیت‌ها را در خدمات خود پوشش می‌دهد.

اهمیتی ندارد ساختمان نوساز باشد یا قدیمی، به‌طورکلی هر ساختمانی در طول عمر مفید خود نیازمند به انجام خدمات کفسابی خواهد شد. افزون بر آن با انجام کفسابی و سنگسابی یوسف‌آباد طول عمر سنگ‌های ساختمان افزایش پیدا می‌کنند و زمان فرسایش آن‌ها نیز کندتر خواهد بود. بدین ترتیب ساختمان نیازی به تعویض سنگ و بازسازی دوباره نخواهد داشت. تنها با انجام خدمات کفسابی و سنگسابی یوسف‌آباد می‌توان درخشندگی دوباره‌ای را همانند تمیزی و زیبایی سنگ‌های جدید برای ساختمان به ارمغان آورد.

انجام خدمات کفسابی و سنگسابی چه زمانی کاربرد دارد؟

به‌مرورزمان بر اثر دلایل زیادی ازجمله رفت‌وآمد زیاد در مکان‌های شلوغ و یا مکان‌هایی مانند آشپزخانه منازل مسکونی که مدام با موادی مانند آب، روغن و چربی سروکار دارند و ساختمان‌هایی با کاربری بیمارستان، پارکینگ و … سنگ‌های کف ساختمان در اثر آلودگی کدر می‌شوند، لکه‌ها و جرم‌هایی بر روی آن‌ها تثبیت می‌شوند و در مواردی نیز ممکن است سنگ دچار پستی‌وبلندی و یا شکستگی‌های سطحی شود و بر روی سطح آن‌ها خش‌دار شود.

بازگرداندن زیبایی ظاهری مکان موردنظر در این مواقع با این شرایط مستلزم آن است که سنگ‌ها تمیز و یا ترمیم شوند تا همانند حالت اولیه خود شوند. برخی از افراد با قرارگرفتن در این شرایط تصمیم به تعویض کل سنگ‌های کف می‌گیرند. این روش در کنار آنکه سنگ‌ها را جدید و تمیز می‌سازد؛ اما هزینه و زمان زیادی را صرف می‌کند.

راهکار دیگری که با هزینه بسیار پایین‌تر همان نتیجه را برای ساختمان ایجاد می‌کند، استفاده از خدمات کفسابی و سنگسابی یوسف‌آباد است. کفسابی و سنگسابی یوسف‌آباد با لایه‌برداری از سطح سنگ، ظاهر سنگ‌ها را یکدست و صاف می‌کند. این در حالی است که با دستگاه‌های پیشرفته خود هر آلودگی و لکه‌ای با هر درجه سختی را به‌صورت کامل پاک می‌کند به حالتی که سنگ درخشان و صیقلی شود.

در حالت کلی سنگسابی در موارد زیر انجام می‌شود:

  • ازبین‌بردن پستی‌وبلندی‌های سنگ
  • رفع جای لکه‌های اسیدی و سخت
  • ترمیم فضای خالی بین سنگ‌
  • ترمیم ترک‌های ایجاد شده داخل سنگ
  • رفع آلودگی‌ها و کدری روی سنگ
  • ترمیم سنگ‌های قدیمی و شکسته

رزین سابی در کفسابی و سنگسابی ایرانپارس

یکی از منحصربه‌فردترین خدماتی که در کفسابی و سنگسابی ایرانپارس انجام می‌شود، رزین سابی است. رزین ماده‌ای است که به دلیل ماهیت سفتی که دارد برای انجام خدمات ترمیم در کفسابی انتخاب شده است. این در حالی است که جایگزین‌های زیادی برای رزین وجود دارد اما هیچ‌کدام از آن‌ها ماندگاری که رزین در سنگ‌ها ایجاد می‌کند را ندارد.

در طول زمان سنگ‌ها باوجود سطح سختی که دارند، بر اثر اصابت اشیاء تیز و یا سنگین دچار ترک و شکاف می‌شوند. در مواقعی نیز ممکن است بین سنگ‌ها به دلیل نشست زمین و یا بی‌دقتی در ابتدای عملیات نصب آن‌ها، شکاف‌هایی ایجاد شود. در این حالت کفسابی و سنگسابی ایرانپارس با استفاده از رزین این حفره‌ها را پر می‌کند. با استفاده از رزین سطح و رنگ سنگ آسیب‌دیده دقیقاً همانند بقیه سنگ‌ها می‌شود. بدین ترتیب سطح سنگ‌ها یکدست شده که این خود از محبوب‌ترین دلیل استفاده از رزین برای ترمیم سنگ‌ها است.

کفسابی و سنگسابی یوسف‌آباد

خدمات سنگسابی نانو در کفسابی و سنگسابی شریعتی

پس از انجام مراحل کفسابی بسیاری از افراد انتظار دارند که برای مدت طولانی تمیزی و درخشندگی سنگ‌ها تغییر نکنند. این در حالی است که به‌مرورزمان با رفت‌وآمد، برخورد وسایل، آلودگی‌ها و … بازهم امکان اینکه سنگ‌ها کدر و کثیف و یا دچار صدمه شوند، وجود دارد. کفسابی و سنگسابی شریعتی با ارائه خدمات سنگسابی نانو این انتظار مشتریان را به واقعیت تبدیل کرده است.

به این صورت که بعد از اتمام مراحل کفسابی در کفسابی و سنگسابی شریعتی، از مواد نانو بر روی سطوح سنگ‌ها استفاده می‌کنند. این مرحله که به‌اصطلاح نانو ساب نامیده می‌شود، با قراردادن لایه‌ای از مواد نانو بر روی سنگ‌ها منجر به تقویت و حفاظت سنگ در طول زمان می‌شود. به همین خاطر با ریختن هر نوع ماده‌ای بر روی سنگ‌ها، مواد به داخل سنگ نفوذ نمی‌کند و لکه‌ها بر روی آن‌ها ماندگار نمی‌شوند. بدین ترتیب درخشندگی و تمیزی سنگ‌ها همچنان باقی خواهد ماند.

انجام نوع سنگسابی ایتالیایی در کفسابی و سنگسابی کاشانی

کفسابی و سنگسابی کاشانی با انجام سنگسابی ایتالیایی سنگ‌های کف ساختمان را به‌قدری صیقل می‌دهد که تصویر سقف ساختمان بر روی آن نمایان شود. این در حالی است که کفسابی و سنگسابی کاشانی، با استفاده از دستگاه‌هایی مخصوص که دارای لقمه‌های ایتالیایی است و همچنین با کارکنانی مجرب و ماهر سنگسابی ایتالیایی را به‌گونه‌ای انجام می‌دهند که هیچ آسیبی به سطح سنگ وارد نشود.

سنگسابی ایتالیایی را با نام سنگسابی آینه‌ای نیز می‌شناسند؛ زیرا سنگ‌ها تحت ساب‌زنی که در این روش انجام می‌شود به بالاترین درخشش خود خواهند رسید. این مرحله بیش‌تر در ساختمان‌هایی مانند: فروشگاه‌ها، ساختمان‌های تجاری، مراکز مجلل و هتل‌های لوکس انجام خواهد شد؛ زیرا درخشندگی در این مکان‌ها نمای چشم‌گیری را ایجاد می‌کند.

کفسابی و سنگسابی یوسف‌آباد

انجام نماشویی ساختمان در کفسابی و سنگسابی سبزوار

تمیزی نمای ساختمان بر روی زیبایی خود ساختمان و شهر تأثیر می‌گذارد. نمای بیرونی ساختمان‌ها به دلیل آلودگی بسیار کدر و کثیف می‌شوند. باتوجه‌به این نیاز، کفسابی و سنگسابی سبزوار خدمات نماشویی ساختمان را به شیوه‌ای متفاوت و به شکلی اتوماتیک ارائه می‌دهد.

 کفسابی و سنگسابی سبزوار با استفاده از تجهیزات پیشرفته و روش‌های نوین ازجمله واترجت و استفاده از طناب به‌جای نصب داربست، نمای ساختمان‌ها را با هر ارتفاع و جنسی که ساخته شده باشند، به طور کامل و در کم‌ترین زمان، تمیز و درخشان می‌کند.

خدمات سنگسابی پله در کفسابی و سنگسابی هروی

راه‌پله‌ها در هر ساختمانی به دلیل رفت‌وآمد زیاد بسیار در معرض آلودگی هستند. این مکان نیز در زیبایی ساختمان‌ها و نو بودن آن‌ها تأثیرگذار است. بدین ترتیب با انجام خدمات سنگسابی پله در کفسابی و سنگسابی هروی می‌توان سنگ پله‌ها را به تمیزترین و درخشان‌ترین حالت خود تبدیل کرد.

افزون بر آن سنگ پله‌ها ممکن است بر اثر ضربه وسایل ترک بخورند و دچار صدمه شوند. کفسابی و سنگسابی هروی با به‌کارگیری دستگاه‌های مخصوص در ابتدا لایه‌نازک آسیب‌دیده و کثیف را لایه‌برداری می‌کند. سپس با صیقل زدن آن سطح سنگ را درخشان می‌کند. با این کار طول عمر سنگ افزایش و همچنین تمیزکردن و شستشو پله‌ها راحت‌تر می‌شود.

کفسابی و سنگسابی یوسف‌آباد

انجام تمام خدمات به‌صورت اصولی در کفسابی و سنگسابی ستارخان

سنگسابی ازجمله خدماتی است که نیاز به‌دقت و حساسیت زیادی دارد. یک‌لحظه غفلت و یا کارشناسی اشتباه می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری را به سطح سنگ وارد کند. کفسابی و سنگسابی ستارخان قبل از شروع و در پایان این خدمات، نکاتی را برای انجام اصولی این کار در نظر می‌گیرد. همچنین با بررسی و ارزیابی آن‌ها بهترین عملکرد را در حین انجام کار خواهد داشت. این موارد عبارت‌اند از:

  • بررسی عمق خراشیدگی قبل از شروع ساب‌زنی
  • جمع‌آوری پساب ایجاد شده هم‌زمان با عملیات انجام شده
  • استفاده از دستگاه سه‌فاز به‌جای تک‌فاز (قدرت دستگاه سه‌فاز بسیار بالا است و مدت‌زمان انجام کار را کاهش می‌دهد.)
  • بررسی هموار شدن سطح سنگ بعد از ساب زدن

وجود پرسنل مجرب در کفسابی و سنگسابی گاندی

یکی از عوامل مهم در انجام اصولی کفسابی، نیروی انسانی است. به دلیل اهمیت زیادی که در نحوه انجام کفسابی وجود دارد، این افراد باید از مهارت بالایی برخوردار باشند تا آسیبی به سنگ‌ها وارد نشود. همچنین باید باتوجه‌به تنوع سنگ‌های استفاده شده در ساختمان‌های مختلف، از دستگاه‌ها و روش‌های مختلفی که سازگار با هرکدام از آن‌ها است، استفاده کنند.

به همین دلیل در کفسابی و سنگسابی گاندی در ابتدا با آموزش اولیه آن‌ها، با انواع شیوه‌های کار و حساسیت هرکدام آشنا خواهند شد. بدین ترتیب با انجام خدمات کفسابی و سنگسابی گاندی هیچ خطایی از سوی پرسنل به وجود نخواهد آمد.

انجام خدمات کفسابی در کفسابی و سنگسابی کامرانیه با هزینه‌ای مناسب

هزینه کفسابی بسته به عوامل مختلفی مانند: نوع سنگ، متراژ محیط، شکل کف ساختمان و روش موردنظر متغیر است. همچنین در برخی مواقع سختی که بر اساس شکل ساختمان وجود خواهد داشت و نحوه دسترسی افراد و دستگاه‌ها برای انجام این خدمات نیز در نظر گرفته می‌شود.

این در حالی است که در کفسابی و سنگسابی کامرانیه باتوجه‌به قیمت مصوب اتحادیه هزینه ثابت این کار در نظر گرفته می‌شود. هرچند در صورت خواسته مشتری برای انجام خدمات اضافی مانند: نانو ساب و یا سنگسابی ایتالیایی، هزینه آن‌ها به‌صورت مجزا از هزینه اولیه کفسابی محاسبه خواهد شد. بااین‌حال در کفسابی و سنگسابی کامرانیه قبل از شروع کار هزینه‌ها بین دو طرف توافق خواهد شد و در جهت کسب رضایت هر چه بیش‌تر مشتریان با قیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه تمامی خدمات محاسبه می‌شوند.

استفاده از دستگاه‌های پیشرفته در کفسابی و سنگسابی پونک

درگذشته کفسابی با استفاده از دستگاه‌های ساده و ابتدایی انجام می‌شد که معایب زیادی را به همراه داشت. امروزه در کفسابی و سنگسابی پونک از دستگاه‌های مدرنی استفاده می‌شود که مطابق با آخرین فناوری روز دنیا طراحی شده است. با استفاده از این دستگاه‌ها عملیات کفسابی در مدت‌زمان کمی با بیش‌ترین قدرت لایه‌برداری و ساب زدن انجام می‌شود. کفسابی و سنگسابی پونک از دستگاه‌های سه‌فاز برای کفسابی و دیگر زیرمجموعه‌های آن استفاده می‌کند که در پایان نتیجه کار بسیار باکیفیت‌تر از آنچه که مشتری تصور می‌کند، خواهد بود.

افزون بر آن وجود این نوع دستگاه‌ها سبب می‌شود که در حین انجام کار مشکلی از طرف دستگاه ایجاد نمی‌شود. به این معنا که دستگاه عملکرد صحیح خود را تا پایان کار خواهد داشت. به همین دلیل مشتریان نهایت اطمینان خاطر را از سپردن خدمات موردنیاز ساختمان خود را به کفسابی و سنگسابی پونک را خواهند داشت.

جمع‌بندی

با بهره‌مندی از خدمات کفسابی و سنگسابی یوسف‌آباد می‌توانید زیبایی دوباره‌ای را به ساختمان خود با هزینه‌ای بسیار کم‌تری ببخشید. تفاوتی نمی‌کند که نوع و جنس سنگ ساختمان و کف‌پوش شما چه چیزی باشد، در کفسابی و سنگسابی یوسف‌آباد مطابق با هر شرایطی و نیازی، تجهیزات مخصوص به آن وجود دارد که می‌توانید از هرکدام از آن‌ها با نهایت کیفیت بهره ببرید.

امتیاز دهید post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری

خانه تماس یکتماس دو