کفسابی و سنگسابی حشمتیه دارای دستگاه های پیشرفته

کفسابی و سنگسابی حشمتیه

کفسابی و سنگسابی حشمتیه در تهران با انواع دستگاه‌ها و لقمه ساب‌های ایتالیایی انجام می‌شود. عملیات سنگسابی توسط افراد ماهر و متخصص در این زمینه ارائه شده است. می‌توانید قبل از شروع و درخواست کار کفسابی، از نمونه کارهای شرکت دیدن کنید.
ارائه خدمات کفسابی با استفاده از مجهزترین و مدرن‌ترین دستگاه‌ها و لقمه ساب‌های ایتالیایی، باکیفیت‌ترین مواد شوینده و افراد متخصص و ماهر در این زمینه انجام می‌شود.
کفسابی در محل‌های مختلفی از جمله: ‌پله، کف منزل یا محل کار، لابی، پارکینگ، پاگرد، پارکینگ و… قابل انجام است. بعد از کفسابی متوجه می‌شوید کف خانه به قدری براق و شفاف شده است که همه‌ی هالوژن های کار شده در سقف و وسایل دیگر روی کف منزل دیده می‌شوند.

کفسابی و سنگسابی حشمتیه
ارائه‌ی خدمات کفسابی حشمتیه

شرکت‌های ارائه دهنده‌ی خدمات سنگسابی و کفسابی کار خود را با ثبت تقاضای مشتریان خود آغاز کرده و سعی دارند مشتریان خود را راضی نگه دارند.
این شرکت‌ها سعی دارند دستگاه‌های خود را مجهز کنند و با استفاده از مواد شوینده‌ی قوی کار کفسابی و سنگسابی را انجام می‌دهند. برای کفسابی هر محلی از مواد و دستگاه‌های مخصوص استفاده می‌شود. به طور مثال کفسابی و سنگسابی دیوار با دستگاه‌ها و لقمه ساب‌های مخصوص دیوار انجام می‌شود.
این دستگاه‌ها دو نوع سه فاز و تک فاز دارند که انتخاب هر کدام از آن‌ها برای کار کفسابی و سنگسابی بستگی به برق موجود در آن ساختمان دارد. در مرحله اول کفسابی انجام شده و یک لایه نازک از روی سنگ برداشته می‌شود و سپس به صورت مجدد فرآیند سنگسابی وکفسابی تکرار می‌شود تا سطح سنگ کاملا براق و آینه‌ای شود.

اهمیت کفسابی و سنگسابی حشمتیه برای پارکینگ و پاگرد

پله‌ها، پاگردها و پارکینگ به دلیل رفت و آمدهای زیاد در این قسمت‌ها، به سرعت کثیف و آلوده می‌شوند. به همین دلیل کفسابی و سنگسابی این قسمت‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و مهم است.
ساکنین ساختمان باید به نظافت و تمیزی هرچه بیشتر پارکینگ ساختمان خود اهمیت دهند، زیرا نظافت پارکینگ نشانه‌ی شخصیت ساکنین آن است.
شاید با یک سطل آب و یک دستمال هم بتوان کف پارکینگ، راه پله ها یا هر سطح دیگری را تمیز کرد، اما کفسابی و سنگسابی باعث براقیت و تمیزی بیش از حد سطوح می‌شود و آن را کاملا آینه‌ای می‌کند به طوری که همه‌ی اجسام، ماشین‌ها و… در سطوح دیده می‌شود.

کفسابی و سنگسابی حشمتیه
مزایای خدمات سنگسابی و کفسابی حشمتیه

استفاده از خدمات کفسابی مزایای زیادی به دنبال دارد. یکی از مزایای آن براق شدن، شفافیت و صیقلی شدن سطح است. سنگسابی سطح را یکدست و یکپارچه می‌کند.
انجام خدمات سنگسابی و کفسابی به پیچ و رولپلاک نما و دیوار هیچ آسیبی نمی‌رساند. به همان اندازه که نوع دستگاه، نوع و جنس سطح، مواد شوینده‌ی مورد استفاده و… مهم است، مهارت و تخصص شخص ساب‌ هم بسیار مهم است.
انجام خدمات کفسابی باعث می‌شود طول عمر سنگ‌های به کار رفته در سطوح بیشتر شود زیرا آلودگی‌ها و کثیفی‌ها را از بین برده و از پرداخت هزینه‌های بالای ترمیم، تعمیر و تعویض سنگ‌ها، نماها و سطوح جلوگیری می‌کند.

کفسابی و سنگسابی حشمتیه

شرکت‌های کفسابی و سنگسابی به کمک شما می‌آیند تا با دستگا‌ه‌های پیشترفته‌ای که در اختیار دارند و مواد شوینده‌ی با کیفیت، کثیفی و آلودگی را از سطوح پاک کنند و باعث براق شدن و تمیز شدن سنگ‌های سطوح ‌شوند. شرکت کفسابی در چیتگر نیز از دستگاه‌های مدرن ایتالیایی استفاده می‌کند.
افرادی که در این شرکت مشغول به کار هستند، همگی تخصص و مهارت دارند و با خیال راحت می‌توانید کار تمیزی کف و سطوح منزل خود را به آن‌ها بسپارید و مطمئن باشید که کار را با کیفیت بالایی انجام می‌دهند. در شرکت کفسابی و سنگسابی اقدسیه یک تیم ماهر آماده‌ی ارائه‌ی خدمات کفسابی و سنگسابی هستند.
شستن و تمیز کردن کف ممکن است با ترکیب آب و سلیس انجام شود و این بستگی به میزان آلودگی‌های موجود در سطوح دارد. علاوه بر این نوع و جنس سنگ هم در انتخاب نوع دستگاه و مواد شوینده حائز اهمیت است.
شرکت کفسابی و سنگسابی حشمتیه سعی بر این دارد که پستی و بلندی‌هایی که طی زمان بر روی سنگ ایجاد شده را از بین برده و کاملا حذف کند. این کار بدون آسیب زدن به بافت سنگ قابل انجام است.

کفسابی و سنگسابی به چه معناست؟

سنگسابی و کفسابی ابتدا با لایه برداری بسیار نازک از سطوح انجام می‌شود. در حین لایه برداری حدودا 1 الی 4 میلی متر از سطوح برداشته شده و آن را کاملا صاف و یکدست می‌کند. شرکت کفسابی و سنگسابی گنبد کاووس نیز سنگسابی را ابتدا با لایه برداری آغاز می‌کند.
کفسابی و سنگسابی تقریبا یک مفهوم دارند با این تفاوت که سنگسابی به معنای سابیدن، تمیز کردن و لایه برداری از سطوح سنگی، و کفسابی به معنی ساب‌زنی و شستن هر نوع سطحی با هر جنسی است.
بعد از اتمام لایه برداری، شستشوی سطوح شروع شده و ساب‌زن‌ها از مواد و دستگاه مخصوص استفاده کرده و شروع به تمیز کردن و شستن سطوح می‌کنند.
دستگاه‌ها و مواد شوینده‌ی قوی و مخصوص استفاده شده در کار کفسابی حشمتیه و کفسابی و سنگسابی مدرس، لکه‌ها و آسیب دیدگی‌های قدیمی روی سطوح را نیز بر طرف می‌کند و باعث تازه شدن و براق شدن سطوح می‌شود.
کفساب‌ها سعی دارند با تشخیص جنس و نوع سنگ، و انتخاب دستگاه و شوینده‌ی مناسب، کیفیت کار خود را بالا ببرند. زیرا باید بدانند برای هر سطحی از چه مواد و دستگاهی باید استفاده کرد و همینطور باید بدانند دفعات ساب‌زنی برای هر سطحی چند بار باید تکرار شود.

کفسابی و سنگسابی حشمتیه
ساب‌زنی دستی

ساب‌زنی دستی یک نوع از خدمات شرکت‌ کفسابی حشمتیه است و در زمان‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که برای انجام عملیات کفسابی نمی‌توان از دستگاه‌های بزرگ و لقمه‌ ساب‌ها استفاده کرد پس در این صورت دستگاه‌های کوچک دستی به کار گرفته می‌شوند. مانند زمانی که قرار است سنگ کابینت‌ها، سنگ اپن آشپزخانه، کمدها یا از این جمله موارد را ساب‌زنی کنیم.
امروزه بیشتر شرکت‌های فعال در این زمینه دستگاه‌های کوچک دستی نیز دارند. مانند شرکت کفسابی و سنگسابی بلوار فردوس که می‌تواند با کمک این دستگاه خدمات ارائه دهد.
در ساب‌زنی دستی از دستگاه‌های ساب‌زنی کوچک استفاده می‌کنند و همچنین به آن دستگاه مینی ساب هم گفته می‌شود که برای موارد زیادی آن را به کار می‌گیرند.

نکات مهم و قابل توجه در کفسابی و سنگسابی حشمتیه

یکی از مهم‌ترین موارد که باید به آن توجه شود سپس کار سنگسابی را آغاز کرد، میزان آسیب دیدگی و عمق خراش‌هایی است که در سطوح وجود دارد.
هر چه میزان آسیب دیدگی در سطوح بیشتر باشد، لازم است زمان بیشتری را صرف آن کرد و هزینه‌ی بیشتری را باید بابت کار کفسابی ساختمان پرداخت، زیرا ابتدا باید سطوح را لایه برداری و ترمیم کنند سپس کار کفسابی و سنگسابی را انجام دهند.
نکته ی مهم دیگر استفاده از دستگاه‌ها و لقمه‌ ساب‌های مناسب، مواد شوینده‌ی مخصوص و انجام این کار توسط افراد کار بلد و متخصص تحت استخدام در شرکت‌های سنگسابی و کفسابی حشمتیه است.
باید توجه داشت که اگر کیفیت عملیات کفسابی در یک نقطه با قسمتی دیگر متفاوت باشد، نشان از عدم کیفیت کار کفسابی و سنگسابی است. ساب‌زن‌های شرکت کفسابی در صادقیه با دقت بالا سعی دارند خدمات کفسابی را به درستی ارائه دهند.

در چه شرایطی انجام خدمات کفسابی لازم به نظر می‌رسد

در ساختمان‌های قدیمی که شاهد وجود و نشست جرم و کثیفی زیادی در سطوح و قسمت‌های مختلف ساختمان هستیم به نظر می‌رسد انجام کفسابی لازم باشد زیرا تمیز کردن این سطوح به راحتی ممکن نخواهد بود.
یا اگر ساختمان تازه ساخت بوده و هنوز آثار خدمات بنایی در قسمت‌های زیادی از ساختمان دیده می‌شود و به راحتی قابل تمیز کردن نباشد، این نیز یکی از مواردی است که استفاده از خدمات کفسابی ضروری است. اگر در منطقه‌ی هفت تیر زندگی می‌کنید می‌توانید از خدمات کفسابی و سنگسابی هفت تیر کمک بگیرید.
کفسابی و سنگسابی برای گچ، سیمان، رنگ و… که در اثر تعمیرات ساختمان بر روی دیوارها و کف ریخته شده و قابل پاک کردن نیست، در چنین شرایطی استفاده از خدمات کفسابی حشمتیه بسیار کمک کننده است.

مقدار زمان لازم برای کفسابی

میزان زمان کفسابی در هر شرکتی با توجه به نوع دستگاه و شخص ساب‌زن ممکن است متفاوت باشد،به طور مثال میزان زمان لازم در شرکت کفسابی و سنگسابی سید خندان ممکن است متفاوت از دیگر شرکت‌ها باشد.
به طور متوسط هر شخصی با در دست داشتن یک دستگاه خوب در یک روز می‌تواند 25 الی 50 متر را کفسابی و سنگسابی کند. که در شرایط مختلفی این مقدار قابل تغییر است.
اگر برای اتمام کار عجله دارید شرکت می‌تواند با بالا بردن هزینه‌ی کفسابی تعداد نیروی بیشتری را برای انجام کار شما مامور کرده تا زودتر کفسابی به اتمام برسد.

کفسابی و سنگسابی حشمتیه
سخن پایانی

این شرکت‌ها خدمات مربوط به کفسابی و سنگسابی را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهند. هزینه انجام خدمات بستگی به نوع سنگ، دستگاه‌ها، مواد شوینده، تعداد افراد ساب‌زن و… دارد. کفسابی حشمتیه در این منطقه با دستگاه‌های پیشرفته و تجهیزات جدید و به روز آماده‌ی انجام خدمات است.
این خدمات آلودگی‌ها و کثیفی‌ها را به طور کامل از بین برده و حذف می‌کند که باعث طول عمر بیشتر سطوح و سالم ماندن سنگ کف می‌شود. این خدمات سطوح را آینه‌ای و شفاف کرده و ظاهری زیبا به منزل و محل کارتان می‌دهد.

امتیاز دهید post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری

خانه تماس یکتماس دو