نکات مهم در کفسابی و سنگسابی در این شرکت بطور کاملا اصولی رعایت می شود

نکات مهم در کفسابی و سنگسابی

نکات مهم در کفسابی و سنگسابی به چگونگی انجام عملیاتی گفته می‌شود که موجب جلا دادن و تمیز شدن سنگ خواهد شد. از این رو سنگ‌ها طی فرآیندی خاص قرار می‌گیرند و کاملا ساب زده می‌شوند تا همانند روز اول براق و درخشان شوند. در این مطلب می‌خواهیم به این نکات مهم در سنگسابی اشاره نماییم پس تا انتها همراه ما باشید.
در گذشته انجام کلیه خدمات کفسابی با توجه به نیروی انسانی توسط افراد نیرومند، سنگ‌ها آنقدر ساب زنی می‌شدند تا لایه‌هایی از آنها از بین می‌رفت و کاملا صاف می‌شدند. این کار با ابزارهای سنتی انجام داده می‌شد و به زمان بسیار زیادی نیازمند بود.
اما اکنون انجام خدمات ساب زنی با استفاده از دستگاه‌ها و ابزارهای پیشرفته امکان پذیر شده است و افراد می‌توانند از شرکت‌های کفسابی با ابزارهای حرفه ایی بهره مند شوند زیرا این شرکت‌ها کار را به صورت بهتر و موثرتری نسبت به خدمات سنتی کفسابی ارائه می‌دهند.
خدمات ساب زنی به صورت‌های مختلفی انجام داده می‌شود و به این صورت نیست که تنها با یک روش خاص کلیه سطوح پاکسازی شوند بلکه روش‌های متفاوتی برای این کار وجود دارند. منظور از پیاده سازی روش‌های مختلف این است که هر روش مختص نوع خاصی از سنگ است و از آنجا که سنگ‌ها انواع مختلفی دارند باید از روش مخصوص سنگ برای ساب زنی آن استفاده کرد.
دو نوع کلی از سنگ‌ها شامل سنگ‌های نرم و سنگ‌های سخت است که اگر بخواهیم توضیح کوتاهی در این باره بدهیم باید بگوییم که سنگ‌های نرم به سنگ‌های گفته می‌شود که از بافت و ساختاری نرم هستند و به راحتی قابل شکستن خواهند بود. این سنگ‌ها با استفاده از ترکیب شدن مواد گوناگون با یکدیگر به وجود می‌آیند. مانند انواع کاشی‌ها، آجرها و موزاییک‌ها که در اغلب مکان‌ها و بخش‌های مختلف ساختمان کاربرد دارند.
و اما سنگ‌های سخت به سنگ‌هایی گفته می‌شود که بافتی کاملا سفت و سخت دارند و به راحتی شکسته نمی‌شوند. این سنگ‌ها محکم هستند و برای مکان‌هایی که نیاز به استحکام بیشتری دارد می‌توان از آنها استفاده کرد اما ساب زنی آنها مقداری متفاوت‌تر با سنگ‌های نرم است.
سنگ‌های سخت مانند سنگ خارا، سنگ گرانیت و سنگ مرمر و غیره هستند که به صورت طبیعی در دل طبیعت به وجود آمده‌اند و استخراج آنها توسط فرآیندی خاص انجام می‌پذیرد.

نکات مهم در کفسابی و سنگسابی
انواع خدمات کفسابی

خدمات کفسابی به صورت‌های مختلفی انجام داده می‌شود و همانطور که در بالا اشاره کردیم این خدمات بسته به نوع و جنس سنگ قابل انجام است. در ادامه با انواع خدمات کفسابی بیشتر آشنا خواهیم شد.

انواع خدمات ساب زنی سرامیک

سرامیک‌ها جزوه پرکاربردترین سنگ‌ها در ساختمان سازی هستند از سرامیک‌ها معمولا برای سنگ کف ساختمان استفاده می‌شود اما یکسری نکات مهم در کفسابی سرامیک وجود دارد که باید به آنها توجه ویژه شود.
از آنجا که سرامیک‌ها ساختاری مشابه با کاشی‌ها دارند باید بگوییم که در صورت نیاز از دستگاه کفسابی استفاده شود در غیر اینصورت می‌توان تنها به روش فرچه شویی اکتفا کرد و مشکلات سطحی را از بین برد اما اگر مشکل با فرچه شویی از بین نرود می‌توا از دستگاه کفسابی استفاده کرد.

کفسابی سنگ‌های سخت

سنگ‌های سخت به دلیل بافت سخت و فشرده‌ایی که دارند تنها با دستگاه ساب زنی لایه برداری می‌شوند و برای هر مدل سنگی باید از لقمه مخصوص استفاده کرد معمولا برای سطوحی با سنگ مرمر کفسابی به روش ایتالیایی بسیار موثر است.
این سطوح با استفاده از لقمه‌هایی با شماره‌های متفاوت آنقدر ساب داده می‌شوند که کاملا صاف و یکدست شود و به صورت درخشان و براق باشد از این رو روش کفسابی ایتالیایی طرفداران زیادی دارد.
از دیگر سنگ‌های سخت می‌توان به گرانیت‌ها اشاره داشت. نکات مهم در کفسابی گرانیت وجود دارد که کفساب باید به آنها توجه داشته باشد. این سنگ به دلیل ساختاری محکمی که دارد جزو سخت‌ترین سنگ‌ها بعد از الماس است در نتیجه از جمله نکات مهم در کفسابی این سنگ می‌توان به لقمه‌هایی از جنس الماسی اشاره کرد که تنها ابزار برای ساب زنی اینگونه سطوح هستند.
سطوح گرانیتی معمولا برای پله‌های مدارس و مکان‌های عمومی که تردد در آن زیاد است و یا سنگ روی کابینت آشپزخانه و غیره کاربرد دارد. این سنگ از سرد شدن مواد مذاب آتشفشانی تشکیل می‌شود و قابلیت‌های مثبت زیادی از جمله تحمل دمای بالا را دارد.

نکات مهم در کفسابی و سنگسابی
کفسابی بتن در تهران

سطوح بتنی و سیمانی از جمله سطوحی هستند که کاربردهای زیادی دارند. بتن ماده‌ایی است که در ساختمان سازی و ساخت انواع سد و برای سطوح پارکینگ همچنین فضای بیرونی بیمارستان و پارک‌ها استفاده می‌شود زیرا بتن بسیار سخت و غیر آسیب دیدن است.
با توجه به نکات مهم در کفسابی بتن می‌توان اقدام به ساب زنی سطوح سیمانی و بتنی نمود. کفسابی بتن در تهران با توجه به دستگاه‌ کفسابی سه فاز انجام داده می‌شود. این دستگاه قابلیت ساب زنی هر گونه سنگ سختی را دارد اما با توجه به تشخیص و نظر کفساب از دو روش ساب زنی تر با استفاده از آب و ساب زنی خشک بدون آب می‌توان اقدام به کفسابی اینگونه سطوح نمود که هر کدام از روش‌ها مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند.

نماشویی

انجام خدمات نماشویی از جمله خدماتی است که امروزه در اغلب شهرهای پر جمعیتی که در معرض آلودگی هوا هستند انجام داده می‌شود زیرا بر اثر گردو خاک زیاد نمای سازه دچار آلودگی می‌شود. از جمله نکات مهم در کفسابی و نماشویی ساختمان می‌توان به نوع نما اشاره کرد.
نما معمولا به صورت شیشه‌ایی و یا سنگی است که نقطه مشترک در هر دو این است که نماشویی با طناب و داربست انجام داده می‌شود. البته با توجه به معایبی که داربست دارد اکنون اغلب شرکت‌های نماشویی در تهران که از روش‌های نوین بهره می‌گیرند از طناب راپل به جای داربست استفاده می‌کنند که مزایای بیشتری نسبت به داربست دارد.

نکات مهم در کفسابی و سنگسابی
محکم کردن سنگ نما

از جمله اقداماتی که برای محکم کردن سنگ نما می‌توان اشاره کرد محکم کردن سنگ با استفاده از پیچ و رولپلاک نما و دیوار است. این کار با توجه به نکات مهمی انجام داده خواهد شد که می‌توان به سایز پیچ و رولپلاک، جنس سنگ نما، مقدار فاصله استاندارد بین هر پیچ و غیره اشاره کرد که همگی در نحوه انجام کار تاثیر گذار هستند.

انجام خدمات سنگسابی در تهران

شهر تهران به دلیل جمعیتی که دارد دارای سازه‌ها و ساختمان‌های بسیار است که هر کدام به نوبه خود نیاز به انجام خدمات کفسابی دارند. خدمات کفسابی در تهران با استفاده از روش‌های نوین توسط شرکت‌های مختلفی انجام داده می‌شود.
نکات مهم در کفسابی شامل موارد زیادی است که باید کفساب با توجه به تجربه و سابقه کاری که دارد به آن بپردازد. انجام خدمات کفسابی مزیت‌های زیادی دارد یکی از مزایا نوسازی سطوح و زیباتر شدن آنها خواهد بود که تاثیر زیادی در روحیه افراد دارد.
از دیگر مزایای ساب زنی می‌توان به ترمیم و رفع مشکلات و آسیب دیدگی‌های سطح پرداخت کفسابی و سنگسابی فرشته این کار را با دقت بسیار انجام می‌دهد و سطوح آسیب دیده را دوباره مانند روز اول سالم و احیا می‌کنند.
از نکات مهم در کفسابی استفاده از رزین‌ها است. رزین به سطوح جلا و براقیت می‌دهد و همچنین مزیت‌های زیادی برای سنگ‌هایی که در آنها ترک وجود دارد خواهد داشت. رزین داخل ترک را می‌پوشاند و مانع بیشتر شدن ترک در سنگ می‌شود همین امر باعث بیشتر شدن عمر سنگ خواهد شد.
سطوحی که صاف و یکدست نیستند را می‌توان با استفاده از خدمات ساب زنی کاملا صاف و هموار نمود البته باید به سطح هم دقت داشت زیرا سطوحی مانند پارکت که چوبی هستند ابتدا باید سطح زیرین آنها توسط خدمات کفسابی کاملا صاف و یکدست شود و در نهایت قطعه‌های پارکت بر روی آن قرار بگیرد در غیر اینصورت پارکت‌ها بعد از مدت زمان کوتاهی کنده خواهند شد و جلوه زشتی به فضا خواهد داد.
از دیگر نکات مهم در کفسابی باید به هزینه مربوط به رفت و آمد نیروهای کفسابی اشاره کرد. توجه داشته باشید اگر شرکت کفسابی به منطقه شما نزدیک‌تر باشد در نتیجه هزینه ایاب و ذهاب نیروها کمتر خواهد شد به عنوان مثال اگر ساختمان و مکان مورد نظر شما در منطقه فرمانیه قرار دارد سعی کنید با کفسابی و سنگسابی فرمانیه تماس بگیرید در نتیجه هزینه کمتری بابت رفت و آمد پرداخت خواهید کرد.
از دیگر نکات مهم در کفسابی می‌توان به زمان تماس شما با شرکت اشاره کرد سعی کنید در زمان‌های شلوغی با شرکت کفسابی تماس نگیرید به عنوان مثال ماه آخر سال و یا فصول تابستان.
فصل تابستان به دلیل نبود بارش بیشترین آمار مراجعه به کفسابی وجود دارد به همین دلیل سعی کنید زمانبندی تماس با شرکت را به صورت انجام دهید که در وقت مناسبی باشد.

نکات مهم در کفسابی و سنگسابی
کلام آخر

برای انجام خدمات ساب زنی ابتدا باید به نکات مهم در کفسابی دقت داشته باشیم. این نکات شامل چگونگی استفاده از دستگاه، نوع و جنس سنگ، تشخیص میزان آسیب دیدگی در سطح، استفاده از ابزار درست و کاربردی و موارد دیگر است.

امتیاز دهید post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری

خانه تماس یکتماس دو