کفسابی و سنگسابی شمشیری با کادر مجرب و کارآزموده

زیبایی دوباره ساختمان‌ شما با کفسابی و سنگسابی شمشیری تجربه کنید.حتما تا به‌حال ساختمان‌هایی را دید‌ه‌اید که با گذشت چند سال از ساخت آن‌ها شفافیت و زیبایی اولیه خود را از دست داد‌ه‌اند و میان سنگ‌های ساختمان‌ درز‌ها و شکاف‌های متعددی به وجود آمده است؛ اگر به دنبال راهی برای حل این مشکل هستید؛ کفسابی و سنگسابی شمشیری با برخورداری از امکانات نوین و آخرین تکنولوژی روز دنیا در زمینه کفسابی و سنگسابی آماده ارائه خدمات خود با بالاترین کیفیت و کم‎ترین زمان است.
نحوه انجام عملیات کفسابی در کفسابی و سنگسابی شمشیری به این صورت است که به لایه‌برداری یک یا چند ‌میلی‌متری و صیقل‌دادن سنگ‌های نما یا کف ساختمان پرداخته می‌شود و نیازمند امکاناتی تخصصی و افراد باتجربه در این زمینه است. پس از پایان کار این تیم باتجربه، ظاهری شفاف و لوکس در سنگ‌ها ایجاد شده و تمام مشکلات آن‌ها از قبیل شکستگی، ترک خوردگی، چسبیدن مواد شیمیایی و سایر موارد برطرف خواهد شد.
در ادامه قصد داریم به معرفی جامع کفسابی و سنگسابی شمشیری پرداخته و تمام خدمات و مزایای این مرکز مجرب و باتجربه را به اطلاع شما برسانیم. با ما همراه باشید.

مزایای کفسابی و سنگسابی شمشیری

انجام عملیات کفسابی و سنگسابی از پرطرفدارترین اقدامات صاحبان ساختمان برای نوسازی و ترمیم مکان‌های موردنظر آن‌هاست و هرساله افراد زیادی جهت انجام پروژه کفسابی و سنگسابی منزل یا محل کار خود به سنگسابی و کفسابی شمشیری مراجعه می‌کنند.
در این قسمت قصد داریم شما را با دلایلی که سبب تمایز کیفیت کار کفسابی و سنگسابی شمشیری با سایر مراکز و محبوبیت آن در بین مشتریان شده است آشنا کنیم.
• ارسال کارشناس مربوطه جهت بررسی دقیق مکان موردنظر
• هم‌سطح‌سازی کامل سنگ‌ها
• پاکسازی کامل و اصولی آلودگی‌هایی از قبیل رنگ‌های باقی‌مانده، قیر و ملات‌های ساختمانی روی کف ساختمان
• بازگرداندن درخشندگی و جلای اولیه سنگ
• کیفیت بالای مصالح مصرفی در کفسابی و سنگسابی شمشیری
• برخورداری از جدیدترین ابزار و مواد کفسابی
• برخورداری از باسابقه‌ترین کفساب‌های ساختمان
• انجام کفسابی کناره‌‌های دیوار و پله‌‌ها به صورت دستی
• ایجاد براقیت یکسان در تمام سطوح کارشده
• پرکردن شکاف‌ها و منافذ با رزین مرغوب
• پاک‌سازی کامل محل کار پس از اتمام عملیات

مراحل انجام کار در کفسابی و سنگسابی شمشیری

کلیه مراحلی که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد تحت تأثیر عوامل مختلفی همچون نوع و جنس سنگ، مقدار آلودگی‌ها و آسیب‌های وارده به سنگ و موارد دیگر، طبق نظر کفساب باتجربه کفسابی و سنگسابی شمشیری انجام خواهد شد و در تمام پروژه ‌ها یکسان نیست.
مرحله اول: در اولین قدم از مراحل کار در کفسابی و سنگسابی شمشیری از لقمه‌هایی با شماره ۳۶ یا ۴۶ استفاده می‌شود که لقمه ۳۶ نسبت به لقمه ۴۶ از زبری بیشتری برخوردار است. مرحله اول به منظور ازبین‌بردن کلیه پستی و بلندی‌های سنگ انجام می‌شود.
مرحله دوم: این مرحله برای پاک‌کردن کلیه خطوط به جامانده از ساب اول انجام می‌شود و در آن از لقمه سنگ شماره ۶۰ استفاده می‌شود و پرکردن تمام درز‌های سنگ و بتونه‌کردن آن‌ها در این مرحله صورت می‌گیرد.
مرحله سوم: کادر مجرب کفسابی و سنگسابی شمشیری در این مرحله با استفاده از لقمه سنگ ۱۲۰ تمام خطوط باقی مانده از مرحله قبل را از بین برده و سطحی صاف، یکدست و مات را ایجاد می‌کنند.
مرحله چهارم: چهارمین مرحله ساب با لقمه لاکی امیرخانی انجام می‌شود و شروع پرداخت ساب و یا ساب‌های براق‌کننده است و خطوط ریزی را هم ایجاد می‌نماید.
در مراحل بعدی جهت آماده‌کردن سنگ و انجام پرداخت ساب زنی، ادامه کار با لقمه ۲۰۰ انجام می‌شود. در مراحل جلوتر نیز از سمباده‌‌های نرمتری همچون شماره ۶۰۰ یا ۸۰۰ استفاده می‌شود. در این قسمت از کار می‌توان روش نانوساب را به کار برد و از مزایای این رو جهت ممانعت از نفوذ آلودگی‌ها، مواد شیمیایی و اسیدی و افزایش عمر مفید سنگ بهره برد.
در آخرین مراحل کار تیم کفسابی و سنگسابی شمشیری از پودر براق‌کننده روی سطح موردنظر استفاده می‌شود و بعد از آن جهت براقیت و درخشندگی بیشتر، سابزنی در یک مرحله دیگر هم انجام می‌شود و درنهایت سطح سنگ یا موزاییک توسط پاک کننده‌‌های مخصوص کاملاً تمیز می‌شود.

کفسابی ایتالیایی در کفسابی و سنگسابی عدل

این روش یکی از بهترین روش‌های سابزنی روز دنیا است که برای سنگسابی و کفسابی سطوح سنگی مورد استفاده قرار می‌گیرد و از خدمات ارزشمند کفسابی و سنگسابی عادل به شمار می‌‌آید.
لقمه‌‌های مورداستفاده در این روش تمام ایرادات و مشکلات سنگ را با بالاترین کیفیت برطرف کرده و سطحی آینه‌ای و درخشان در سنگ ایجاد می‌نماید؛ البته انجام این روش نیازمند حساسیت و تجربه بالایی است و در صورت عدم رعایت نکات مهم و ضروری ممکن است صدمات جبران‌ناپذیری به سنگ‌ها وارد شود.
یکی دیگر از فواید کفسابی ایتالیایی در کفسابی و سنگسابی عدل افزایش دوام و ماندگاری سنگ‌های ساختمان به شکلی کاملاً استاندارد و اصولی است.

تجربه کفسابی گرانیت با کفسابی و سنگسابی قصر

کفسابی و سنگسابی قصر یکی از بهترین مراکز در انجام کفسابی سنگ گرانیت است که با مدرن‌ترین دستگاه‌ها و کادری مجرب در این زمینه به فعالیت می‌پردازد. کفسابی سنگ گرانیت به دلیل استحکام و مقاومت بالای آن یکی از دشوارترین کفسابی انواع سنگ محسوب می‌شود که نیازمند تعداد مراحل بالا و زمان بیشتر کار نسبت به کفسابی سایر سنگ‌ها است.
گرانیت در کفسابی و سنگسابی قصر ابتدا از الماس زبر برای لایه‌برداری استفاده می‌شود تا آلودگی‌های سطح سنگ برطرف شده و ایرادات آن نمایان شود. در قدم بعدی برای صاف و هموارکردن سطح سنگ از الماس ۶۰ استفاده شده و به محوکردن خطوط باقی مانده از مرحله قبل می‌پردازند.
سپس از بتونه برای پرکردن منافذ و شکاف‌های سنگ استفاده می‌شود. درنهایت بعد از استفاده از لقمه سنگ‌های مختلف و اتمام ۱۲ تا ۱۷ مرحله این روش سنگ گرانیت به بالاترین درجه پاکیزگی و شفافیت خود می‌رسد.

کفسابی موزاییک در کفسابی و سنگسابی فاطمی‌

یکی از خدمات ارزشمند کفسابی و سنگسابی فاطمی‌ کفسابی موزاییک با بالاترین کیفیت و مرغوب‌ترین مواد مصرفی است. سنگ موزاییک یکی از پرمصرف‌ترین سنگ‌ها در پارکینگ، کف منازل و ادارات و استخر‌های تفریحی است که علاوه بر استحکام بالا از زیبایی قابل‌توجه‌ای برخوردار است.
کفسابی روی موزاییک فرایندی بسیار حساس بوده و پیش از شروع کار از سوی کادر مجرب کفسابی و سنگسابی فاطمی‌ بررسی‌های تخصصی روی موزاییک‌های موردنظر صورت می‌گیرد تا هیچ‌گونه حرکتی نداشته باشند.
بعد از انجام کفسابی موزاییک هیچ‌گونه آلودگی و جرمی‌ روی سنگ باقی نمی‌ماند و رنگ و طرح اصلی آن نمایان می‌شود. در کفسابی و سنگسابی فاطمی‌ جهت انجام پروژه کفسابی موزاییک از هردونوع موتور تک‌فاز و سه‌فاز کفسابی استفاده می‌شود و بالاترین کیفیت ممکن در پایان کار به شما تحویل داده خواهد شد.

کفسابی بتن در کفسابی و سنگسابی حکیم

کفسابی و سنگسابی حکیم یکی باتجربه‌ترین مراکز جهت انجام عملیات کفسابی بتن است که با بهترین امکانات و افراد متخصص در این زمینه به ارائه خدمات منحصربه‌فرد خود می‌پردازد.
در کفسابی بتن توسط تیم تخصصی کفسابی و سنگسابی حکیم سطح کف ساختمان با دستگاه‌های مخصوص کاملاً یکدست و یکنواخت می‌شود و تمام ناهمواری سطح بتن برطرف می‌شود. این روش پیش از انجام پارکت یا اپوکسی‌کردن کف مکان‌های مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرد.

نانوساب با بالاترین کیفیت در کفسابی و سنگسابی آزادگان

نانوساب به فرایندی اطلاق می‌شود که در آن مواد نانو با استفاده از ساب‌های مختلف و طی مراحل متعدد به خرد سنگ داده می‌شود و به ضدآب شدن و افزایش طول عمر سنگ ساختمان منجر می‌شود. کفسابی و سنگسابی آزادگان عملیات نانوساب را با بهترین قیمت و کیفیت به مشتریان خود عرضه می‌کند و از مرغوبترین مواد نانو و دستگاه‌های نانوساب در این امر بهره می‌گیرد.
نانوساب جدیدترین تکنولوژي در زمینه کفسابی و تقویت سنگ است که از مزایایی همچون پیشگیری از اکسیدشدن سنگ در مناطق شرجی، پیشگیری از یخ زدگی و فروپاشی مصالح، ممانعت از رنگ گرفتگی و کدرشدن سنگ و دیگر موارد برخوردار است.
اگر به دنبال مرکزی معتبر جهت انجام این پروژه در منزل یا محل کار خود هستید؛ کفسابی و سنگسابی آزادگان بهترین مرکز جهت انجام نانوساب با بالاترین کیفیت و دقت است که می‌توانید با خیال راحت کار ساختمان خود را به آن بسپارید.
بهترین کفسابی سرامیک با کفسابی و سنگسابی شاهد
در کفسابی و سنگسابی شاهد عملیات کفسابی سرامیک با استفاده از جدیدترین دستگاه‌های کفسابی، لقمه‌های مخصوص و مواد مرغوب به بهترین نحو ممکن انجام می‌شود. در این روش به ترمیم و بازسازی شکستگی‌ها با استفاده از موارد رزینی و پرکردن درز‌ها و منافذ با استفاده از چسب‌های مخصوص می‌پردازند.
اگر سرامیک ساختمان شما دچار لکه‌های بزرگ گچ، سیمان، چسب و رنگ و غیره شده است و به راحتی پاک نمی‌شود؛ کفسابی و سنگسابی شاهد می‌تواند با جدیدترین متد‌های رایج در زمینه کفسابی سرامیک، ظاهر اولیه سنگ سرامیک شما را بازگرداند و درخشندگی و براقیت منحصربه‌فردی در آن ایجاد نماید.

رزین ساب در کفسابی و سنگسابی ستارخان

رزین ساب که یکی از مهم‌ترین خدمات کفسابی و سنگسابی ستارخان محسوب می‌شود؛ روشی است که به منظور پرکردن درز‌ها، براقیت و زیبایی قابل‌توجه سنگ و افزایش طول عمر آن انجام می‌شود. در کفسابی و سنگسابی ستارخان باکیفیت‌ترین رزین بازار در طی چندین مرحله به کمک دستگاه کفسابی در قسمت‌های موردنظر سنگ کشیده می‌شود و درنهایت به پوشیده شدن تمام درز‌های سنگ و ایجاد ظاهری یکدست در آن می‌‌انجامد.
با انجام عملیات رزین ساب توسط کادر حرفه‌ای کفسابی و سنگسابی ستارخان می‌توانید تا حد زیادی به افزایش دوام و طول عمر سنگ‌های ساختمان خود کمک کرده و ظاهری زیبا و بی‌نقص را در پایان کار تحویل بگیرید.

در آخر

اگر به دنبال راهی برای ایجاد جلو‌ه‌ای تازه و جذاب در نمای داخلی یا خارجی محل زندگی یا کار خود هستید کفسابی و سنگسابی یکی از بهترین روش‌ها جهت بازگرداندن زیبایی و لوکس‌بودن اولیه سنگ‌های ساختمان است که امروزه مورد استقبال بسیاری از شهروندان قرار گرفته است.
کفسابی و سنگسابی شمشیری از مجرب‌ترین و باتجربه‌ترین مجموعه‌های فعال در زمینه کفسابی و سنگسابی ساختمان است که کار خود را به شکل تضمینی با استفاده از نوین‌ترین امکانات و مواد و توسط باتجربه‌ترین افراد این زمینه به مشتریان ارائه می‌کند. شما می‌توانید با اعتماد به این مجموعه تجربه‌ای خوشایند از نوسازی منزل یا محل کار خود را در کمترین زمان و با بهترین قیمت کسب کنید.

امتیاز دهید post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری

خانه تماس یکتماس دو