کفسابی و سنگسابی شهرک غرب با سالها سابقه درخشان

کفسابی و سنگسابی شهرک غرب در تلاش است با کمک تیم متخصص و تجهیزات به روزی که در دست دارد بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به مشتریان خود عرضه کند.
این شرکت از دستگاه‌های ایتالیایی و بهترین لقمه ساب‌ها که با کمک مواد شوینده‌ی مخصوص کار شستشو را انجام می‌دهند، استفاده می‌کند و آماده‌ی ارائه‌ی خدمات در این منطقه است. زمانی که میزان آلودگی‌های موجود در سطوح زیاد است و نمی‌توان به راحتی آن را با یک سطل آب و یک دستمال تمیز کرد، می‌توانید از خدمات استفاده کنید.
خدمات کفسابی، سنگسابی و نماشویی با کیفیت بالایی در این شرکت ارائه می‌شود. تیم کفسابی با دقت بالایی به اجرای کار پرداخته و سطوح منزل یا محل کار شما را کاملا براق و شفاف می‌کنند.

کفسابی و سنگسابی شهرک غرب
نحوه‌ی ارائه‌ی خدمات کفسابی شهرک غرب

این شرکت با گرفتن سفارش از مشتریان خود، کار خود را شروع کرده و سعی می‌کند با توجه به نوع سنگ، دستگاه و مواد شوینده را برای انجام کار انتخاب کند. نوع دستگاه و مواد شوینده‌ی استفاده شده در کیفیت کار بسیار موثر بوده و باید با توجه به نوع سنگ و محل کفسابی انتخاب شود.
دستگاه‌های کفسابی در دو نوع تک فاز و سه فاز در بازار موجود هستند و با توجه به برق ساختمان از این دستگاه‌ها استفاده می‌شود.
کفسابی در مرحله‌ی اول با لایه برداری بسیار نازک از سطح سنگ آغاز شده و پس از آن سطح را شستشو می‌دهند تا کاملا براق و تمیز شود.
مشتریان می‌توانند از شرکت بخواهند که چند نفر ساب‌زن را برای ارائه‌ی خدمات کفسابی برای آن‌ها بفرستند تا کار کفسابی را سریع‌تر انجام دهند.

سنگسابی و کفسابی به چه معناست؟

کفسابی به معنی سابیدن سنگ و تمیز کردن آن است. سنگسابی شهرک غرب در عملیات کفسابی لایه‌ای نازک از سطوح را برداشته و آن را صیقل می‌دهد.
کفسابی و سنگسابی با دستگاه‌ها و تجهیزات مدرن انجام شده و در اکثر شهرهای ایران در حال انجام است. در کفسابی و سنگسابی از مواد شوینده‌ی مخصوص برای تمیز کردن و برداشتن کثیفی‌ها و آلودگی‌های مانده روی سطوح استفاده می‌شود.
شرکت کفسابی شهرک غرب سطوح سنگ‌ها را هم‌تراز کرده و شکستگی‌ها و ترک‌ها را با رزین پر می‌کند. پس با این کار می‌توانیم نواقص سنگ و سطوح را از بین ببریم.
سنگسابی و کفسابی هم معنی بوده و تنها تفاوت آن این است در کار کفسابی هر سطحی ساب‌زنی می‌شود اما در فرآیند سنگسابی فقط سطوح سنگی‌ قابل سنگسابی خواهد بود.

کفسابی و سنگسابی شهرک غرب
مزایای سنگسابی و کفسابی

به عنوان اولین مزیت کار کفسابی می‌توان به شفاف و آینه‌ای شدن سطوح اشاره کرد که هر چه دستگاه‌های استفاده شده پیشرفته تر باشند، سطوح تمیز تر و براق تر خواهد شد.
شرکت کفسابی شهرک غرب پستی و بلندی‌های موجود در سطوح که حاصل از نشست آلودگی‌ها، گرد و غبار و… است را نیز می‌تواند با کمک دستگاه‌های کفسابی و مواد شوینده از بین ببرد و سطح را کاملا صاف و یکدست کند.
امروزه نماشویی در اکثر نقاط ایران در حال انجام است و با کمک طناب راپل و بدون استفاده از داربست قابل انجام است. استفاده از داربست یک روش پر سر و صدا و قدیمی است که زمان زیادی را باید صرف بستن داربست کرد.
زمانی که کار کفسابی انجام می‌شود و آلودگی‌ها و کثیفی‌ها از روی سطوح حذف می‌شوند، در این صورت باعث افزایش طول عمر سطوح و جلوگیری از صرف هزینه‌های اضافی بابت ترمیم، تعمیر و یا تعویض خواهد شد.
هر سطحی با هر جنسی که باشد قابل سنگسابی است. به طور مثال کفسابی بتن در تهران با دستگاه‌های مخصوص سطوح بتنی به راحتی قابل انجام است.
یکی از مزایای مهم و مورد توجه مشتریان سرعت در انجام کار است. خدمات کفسابی با روش‌های جدیدی ارائه می‌شوند که کار با سرعت بالایی به اتمام رسیده و در عین حال از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود.

چه مکان‌هایی را می‌توان سنگسابی کرد؟

هر مکانی با هر جنس و نوع پوششی که داشته باشد قابل کفسابی است و می‌توان از دستگاه‌ها و مواد شوینده‌ی کفسابی برای تمیز کردن و شستن آن استفاده کرد.
کف پذیرایی‌ها، دیوار‌ها، پله‌ها، پاگردها، لابی ساختمان‌ها، پارکینگ‌ها و سایر مکان‌های پر رفت و آمد دیگر نیز مناسب برای کفسابی هستند. شرکت سنگسابی شهرک غرب و شرکت کفسابی و سنگسابی محمودیه این خدمات را با کیفیت بالا ارائه داده و دستگاه‌های مخصوص برای تمیز کردن این مکان‌ها را دارند.
امروزه فروشگاه‌ها، هتل‌ها، تالارها، رستوران‌ها، پاساژها و… برای شستشوی سطوح و کف از خدمات کفسابی و سنگسابی استفاده می‌کنند و کار نظافت را با سرعت و کیفیت بالا انجام می‌دهند. اگر محل کار یا منزل شما در مرکز تهران قرار دارد می‌توانید از خدمات کفسابی مرکز تهران بهره بگیرید.
مکان‌های دیگری از جمله سطح کابینت‌ها، کمدها و سایر مکان‌ها و وسایل را می‌توان با دستگاه‌های ساب‌زنی دستی تمیز کرد.
یکی از مکان‌های مهم در کار کفسابی پارکینگ است. این قسمت در هر ساختمانی می‌تواند بسیار آلوده باشد زیرا از عبور و مرور پیاده و سواره آلودگی بر سطح آن می‌ماند و ممکن است با فاصله‌ی زمانی زیادی تمیز شود که در نهایت نشست این کثیفی‌ها در سطح آن باعث آسیب به سطوح، ترک خوردن و شکستن آن شود.
در حال حاضر این خدمات در شهرهای دیگر نیز انجام می‌شود. به طور مثال در شهر بابل، شرکت کفسابی و سنگسابی بابل آماده‌ی ارائه‌ی خدمات کفسابی با بالاترین کیفیت است.

کفسابی و سنگسابی شهرک غرب

برای اتمام کار کفسابی چقدر زمان لازم است؟

این که چه زمانی لازم است تا کار کفسابی شهرک غرب به پایان برسد، بستگی به عوامل متعددی دارد. یکی از مهم‌ترین مواردی که در زمان لازم برای اتمام این کار تاثیر می‌گذارد، متراژی است که قرار است سنگسابی شود. بدیهی است هر چه متراژ مورد کفسابی بیشتر باشد، زمان بیشتری برای انجام کار لازم است.
جنس سطح مورد کفسابی یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر زمان لازم برای کفسابی است، هرچه سطح سخت‌تر باشد تعداد دفعات ساب‌زنی بیشتر خواهد بود و مسلما زمان بیشتری باید صرف آن شود. ممکن است با توجه به آب و هوا در هر منطقه‌ای برای پوشش سطوح از جنس و نوع سنگ‌های متفاوتی استفاده می‌شود.
برای نمونه در شمال ایران با توجه به آب و هوا، شرکت کفسابی و سنگسابی رشت از دستگاه‌ها و مواد شوینده‌ی مخصوص استفاده می‌کند.
این که چند نفر ساب‌زن کار کفسابی را انجام می‌دهند، در اتمام زمان کفسابی موثر خواهد بود. اگر برای اتمام کار عجله دارید، از شرکت درخواست کنید تا چند نفر ساب‌زن را برای انجام کارتان مامور کند.

نکات مهم و قابل توجه در کار کفسابی

یکی از مواردی که باید در کفسابی شهرک غرب به آن توجه کنید، میزان خط و خش و آلودگی‌های موجود بر سطوح است. ابتدا باید مشخص کنید آسیب دیدگی تا چه اندازه است و بهتر است از چه دستگاه و چه موادی برای رفع آن استفاده کرد.
هر چه میزان آسیب دیدگی در سطح بیشتر باشد، باید کار کفسابی در این قسمت‌ها بیشتر تکرار شود و مواد شوینده‌ی مورد استفاده نیز باید قوی تر باشد.
استفاده از دستگاه‌های ایتالیایی و پدهای تازه و تمیز بسیار مهم بوده و در شرکت کفسابی و سنگسابی چالوس نیز این موارد رعایت شده و به آن توجه می‌شود.
قسمت‌هایی که پیش‌تر کار ساب‌زنی در آن انجام شده بعد از یکبار ساب‌زنی می‌بینید که تمیز تر از سطوحی است که قبلا سنگسابی و کفسابی نشده است.
این که قبل از شروع کار از نمونه کارهای شرکت دیدن کنید و مطمئن شوید که کیفیت کار بالا است و ساب‌زنی به درستی انجام شده است یکی دیگر از موارد مهم در این زمینه است. شرکت‌ کفسابی و سنگسابی فرشته آماده‌ی ارائه‌ی خدمات برای ساکنین این منطقه است.
کفسابی شهرک غرب سطوح را یکدست تمیز و شفاف می‌کند. باید توجه داشته باشید قسمت‌هایی که سنگسابی شده است باید به یک اندازه شفاف و تمیز شده باشد. اگر قسمت‌هایی شفاف تر و برخی قسمت‌ها کدرتر باشد، نشان می‌دهد که کفسابی به درستی انجام نشده است.

کفسابی و سنگسابی با چه هزینه‌ای انجام می‌شود؟

هزینه‌ی قابل پرداخت بابت کار سنگسابی با توجه به متراژ، نوع سنگ، تعداد کسانی که کار کفسابی را انجام می‌دهند، نوع دستگاه، مواد شوینده و… توسط شرکت‌ها تعیین می‌شود.
اگرسطح مورد کفسابی سخت باشد باید ساب‌زنی به دفعات زیادی در آن تکرار شود که در این حالت زمان و هزینه‌ی بیشتری صرف آن می‌شود.
اگر از چند نفر ساب‌زن در کار کمک بگیرید باید هزینه‌ی بیشتری برای این کار پرداخت کنید. پس تعداد افرادی که کار ساب‌زنی را انجام می‌دهند یکی از عوامل موثر بر هزینه‌ی کفسابی است.
شرکت سنگسابی شهرک غرب و شرکت کفسابی و سنگسابی آمل با در نظر گرفتن این موارد و همچنین متراژی که قرار است کفسابی شود، هزینه‌ی کفسابی را به مشتریان خود اعلام می‌کنند.

کفسابی و سنگسابی شهرک غرب

کلام ‌آخر

شرکت‌های فعال در این زمینه سعی دارند با به کارگیری افراد متخصص، دستگاه‌های جدید و مدرن، مواد شوینده‌ی قوی و… بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند.
شرکت کفسابی شهرک غرب هزینه‌ی کار کفسابی را بر اساس متراژ، نوع سنگ، تعداد ساب‌زن‌ها و… تعیین می‌کند.دستگاه‌های موجود در این شرکت، دستگاه‌های جدید ایتالیایی بوده و از پدهای تازه و تمیز در کار استفاده می‌شود.

امتیاز دهید post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری

خانه تماس یکتماس دو