کفسابی و سنگسابی شورا بصورت حرفه ای توسط استادکاران با تجربه

کفسابی و سنگسابی شورا

اگر لایه رویی سنگ‌های کف ساختمان به ضخامت 1 الی 5 میلی‌متر با استفاده از دستگاه‌های مخصوص برداشته شود به معنی عملیات کفسابی و سنگ‌سابی است. کفسابی و سنگسابی شورا با علم به اینکه زیبایی، درخشندگی و نو جلوه‌دادن سنگ‌های کف ساختمان‌ها اهمیت ویژه‌ای برای ساکنین آن دارد، کفسابی و دیگر خدمات خود در این حوزه را برای مشتریان فراهم آورده است. همان‌طور که تصور می‌کنید این کار به دلیل حساسیت زیادی که دارد در کفسابی و سنگسابی شورا بادقت انجام می‌شود.
نیاز ساختمان به انجام این خدمات موضوع جدیدی نیست و از قدیم نیز وجود داشته است. منتها درگذشته کفسابی با استفاده از دستگاه‌های بسیار ساده ابتدایی و حتی به‌صورت دستی انجام می‌شد. با پیشرفت تکنولوژی رفته‌رفته دستگاه‌های جدیدتر و پیشرفته‌تری برای انجام این عملیات به وجود آمد.
همچنین نیاز به ساب‌زنی برای انواع سطوح نیز باعث شد تا اهمیت وجود دستگاه‌هایی که کاملاً اتوماتیک کار می‌کنند، بیش‌تر از گذشته حس شود. در کفسابی و سنگسابی شورا تمام دستگاه‌های مورداستفاده مانند تجهیزات ساب‌زنی بر اساس آخرین فناوری که در دنیا وجود دارد، ساخته شده است تا عملیات کفسابی به‌صورت تخصصی و کاملی انجام شود.

کفسابی و سنگسابی شورا

هدف از بهره‌گیری خدمات کفسابی و سنگسابی شورا چیست؟

به‌عنوان یک هدف نهایی باید این‌گونه بیان کرد که انجام خدمات کفسابی و سنگ‌سابی شورا منجر به درخشان شدن، براق شدن، تمیزی و زدودن هرگونه آلودگی و لکه‌های سخت بر روی سطوحی است که از سنگ ساخته شده‌اند. این در حالی است که خدمات کفسابی و سنگسابی شورا تنها به این موارد گفته شده ختم نمی‌شود؛ بلکه ترمیم سنگ‌ها، ازبین‌بردن ناهمواری در کف و همچنین نماشویی ساختمان‌ها نیز از دیگر مواردی هستند که در کفسابی و سنگسابی شورا انجام می‌شود.

کفسابی و سنگسابی شورا قابلیت آن را دارد تا عملیات کفسابی را به چند دلیل که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است برای شما انجام دهد:

• هم‌تراز نبودن سنگ‌های کف ساختمان
• ماندگاری انواع جرم و لکه بر روی سنگ
• وجود شکستگی و آسیب در کف مانند: ترک برداشتن یا پریدن قسمت‌هایی از سنگ بر اثر ضربه اجسام تیز و سنگین با کف ساختمان
• ازبین‌بردن مواد چسبنده و یا ماده‌ای که نتوان آن را به‌سادگی پاک کرد.
• وجود خط بر روی سنگ‌ها که نتوان آن را دستی پاک کرد.
• کدر شدن ظاهر سنگ‌ها

رزین ساب در کفسابی و سنگ‌سابی نیکنام

معمولاً درز و حفره سنگ کف‌های قدیمی را با سیمان پر می‌کنند. طول عمر و ماندگاری این روش زیاد نیست و پس از مدتی دوباره میان سنگ‌ها خالی می‌شود. کفسابی و سنگسابی نیکنام برای ترمیم درز و شکاف میان سنگ‌ها از راهکاری نوین استفاده می‌کند که مزایای زیادی را به همراه دارد.
نحوه کار به این‌گونه است که ابتدا درزهای سنگ با استفاده از دستگاه‌های مخصوص خالی می‌شود. سپس با استفاده از دستگاه کفسابی و کف‌شویی که دارای فرچه‌های مخصوصی است، تمام ترک‌ها و درزها تمیز و آماده رزین و ترمیم می‌شوند.
رزین که حالت سفتی دارد بنا بر ماهیت مواد سازنده آن بهترین گزینه است برای پرکردن شکاف و حفره‌های میان سنگ‌ها و یا ترک‌های نسبتاً عمیقی که بر روی سطح سنگ ایجاد شده است. در کفسابی و سنگسابی نیکنام پودر سنگ را همراه با رزین داخل حفره‌ها به کار می‌برند تا علاوه بر اینکه این حفره‌ها با این مواد درجه یک پر شود، سطح سنگ نیز یکدست و همرنگ با سایر سنگ‌های کف سطح شود.

کفسابی و سنگسابی شورا

نماشویی ساختمان در کفسابی و سنگسابی ایرانشهر

شستن نماهای ساختمان جزو سخت‌ترین کارهایی است که در حوزه خدماتی ساختمان وجود دارد. دسترسی آسان و استفاده از ابزارهای قدرتمند برای نماشویی، مخصوصاً در ساختمان‌های مرتفع دشوار است. معمولاً با انجام این کار نتیجه موردنظر حاصل نمی‌گردد و در برخی موارد نیز از انجام آن صرفه نظر می‌شود و نمای ساختمان آلوده باقی می‌ماند.
کفسابی ایرانشهر با استفاده از طناب راپل و واترجت شستن نمای ساختمان‌ها را به ساده‌ترین حالت ممکن تبدیل کرده است. با این روش هزینه نصب داربست و زمان طولانی که برای این کار باید صرف می‌شد از بین می‌رود. همچنین استفاده از این فناوری در کفسابی ایرانشهر باعث شده است که پرسنل با بیش‌تری امنیت مشغول به کار باشند و خطرات جانی آن‌ها را تهدید نکند.

انجام تمام مراحل کفسابی در کفسابی و سنگسابی آبعلی

عملیات کفسابی و زیرمجموعه‌های آن در چندین مرحله برای حصول نتیجه موردنظر انجام می‌شود. کفسابی و سنگ‌سابی آبعلی تمامی مراحل پایه‌ای کفسابی را به طور کامل و بادقت و کیفیت بالایی به این‌گونه انجام می‌دهد که ابتدا پستی‌وبلندی‌های سطح زمین با استفاده از نوع مخصوصی از کف‌ساب‌ها رفع می‌شود. در صورت نیاز نیز حفره‌ها و درزها ترمیم می‌شود.
سپس لایه‌‌برداری برای زدودن خش و لکه‌های دیگر انجام می‌شود. در نهایت نیز از دستگاه‌هایی که دارای لقمه‌های ایتالیایی هستند نیز استفاده می‌شود تا سنگ کف مانند آینه درخشان و براق می‌شود. همچنین کفسابی و سنگسابی آبعلی مراحل اضافی مانند رزین یا نانو ساب نیز بسته به خواسته مشتری و نیاز ساختمان را پوشش می‌دهد.

ترمیم سنگ‌ها در کفسابی و سنگسابی بعثت

سنگ‌های کف ساختمان به دلایل زیادی می‌توانند آسیب ببینند. ضربه، کشیدن وسایل سنگین، بی‌توجهی، تمیز نکردن به‌موقع آنان و … از دلایلی هستند که باعث فرسایش زودهنگام سنگ‌ها و کاهش طول عمر آن‌ها می‌شود.
یکدستی و تمیزی کف ساختمان برای ساکنین ساختمان اهمیت بسیاری دارد و حتی می‌تواند در نو بودن آن هم تأثیرگذار باشد. این در حالی است که تعویض سنگ باتوجه‌به هزینه بالایی که دارد گزینه مناسبی برای این شرایط نخواهد بود.
کفسابی و سنگسابی بعثت با ارائه خدمات ترمیم سنگ‌ها این امکان را فراهم آورده است که دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای تغییر کل سنگ‌های ساختمان و زمان زیادی که باید برای آن صرف شود، نباشد. کفسابی و سنگ‌سابی شورا و بعثت سنگ‌هایی که بر روی آن‌ها خطوط، درز یا شکاف‌هایی به وجود آمده است را با استفاده از مواد باکیفیت و متدهای جدید با هزینه‌ای کم‌تر ترمیم می‌کند.

کفسابی و سنگسابی شورا

نانو ساب در کفسابی و سنگسابی بهار

نانو ساب فناوری نوینی است که در کفسابی و سنگسابی بهار استفاده می‌شود. این مرحله جهت حفاظت و تقویت سنگ انجام می‌شود. مواد نانو به‌نوعی به سنگ کف خاصیت ضدآب یا آبگریز می‌بخشد که مزیت‌های بی‌نظیری برای سنگ دارد.
هنگامی که کار کفسابی تمام شود، می‌توان سنگ را با مواد نانو روکش کرد. این مرحله اختیاری است. هزینه آن هم از کفسابی متمایز است. با این تکنولوژی هیچ ماده‌ای به سنگ جذب نمی‌شود و نمی‌چسبد. همچنین شستشو راحت و سریع‌تر خواهد بود. درنتیجه در هزینه‌های آینده صرفه‌جویی می‌شود. این در حالی است که اگر مواد اصل نباشند یا کار به‌درستی انجام نشود، نتیجه معکوس خواهد بود و سطح کدر می‌شود.
به‌عنوان یک نکته باید بدانید که نانو ساب همیشه ضروری نیست. کارشناسان در کفسابی و سنگ‌سابی بهار بر اساس شرایط شما پیشنهاد می‌دهند که آیا انجام این مرحله لازم است یا خیر. فضاهایی که در معرض رطوبت، چربی، تماس با آب یا مواد دیگر است، با تقویت سنگ با مواد نانو باعث جلوگیری از فرسایش سنگ در طول زمان خواهد شد. مکان‌هایی مانند رستوران‌، هتل، آشپزخانه منازل، شهرهایی با آب‌وهوای مرطوب و به‌طورکلی هرجایی که رطوبت، چربی، احتمال خیس شدن، سرد و گم ‌شدن ناگهانی هوا و … وجود دارد باید با نانو روکش شود.

کف‌شویی در کفسابی و سنگسابی کاشمر

برای موزائیک، آجر و برخی دیگر از انواع مصالحی که در بعضی ساختمان‌ها به کار می‌رود، نمی‌توان بر روی آن‌ها مراحل ساب‌زنی را جهت درخشندگی و زیبایی اجرا کرد. این مواد به دلیل جنسی که دارند ممکن است در هنگام استفاده از دستگاه‌های کفسابی آسیب ببینند. یکی از خدمات منحصربه‌فردی که کفسابی و سنگ‌سابی کاشمر ارائه کرده است، انجام خدمات کف‌شویی در این شرایط است.
دستگاه‌هایی که برای کف‌شویی مورداستفاده قرار می‌گیرد، فرچه‌های مخصوصی دارند که کف را به همان میزان تمیز و درخشنده خواهند کرد. با این تفاوت که به سطح کفی که با موزائیک یا موارد دیگر پوشیده شده است هیچ آسیبی وارد نمی‌شود. در پایان نیز کف با هر جنسی که دارد مانند روزهای ابتدایی نصب خود شده است.

خدمات ارائه شده در کفسابی و سنگسابی حصارک در ساختمان‌های نوساز

کفسابی و سنگسابی حصارک خدمات خود را در ساختمان‌های نوساز و یا ساختمان‌هایی که هنوز کار نصب کف‌پوش در آن‌ها تمام نشده است، ارائه می‌دهد. به دلایل متعددی مانند نشست زمین یا بی‌دقتی ساختمان‌سازها ممکن است سنگ‌ها به‌درستی قرار نگرفته باشند و فضای خالی میان آن‌ها وجود داشته باشد. افزون بر آن در حین انجام کارهای دیگر ساختمانی احتمال ریختن مواد و مصالح بر روی سنگ‌ها وجود دارد.
در این شرایط کفسابی و سنگ‌سابی شورا و حصارک با استفاده از دستگاه‌های ساب‌زنی قوی که لقمه‌های باکیفیتی برای سنگ‌سابی دارند، عملیات کفسابی را انجام می‌دهند و سطح سنگ را یکپارچه و براق می‌کنند. همچنین قبل از نصب سنگ‌ها، لازم است که کف ساختمان مسطح باشد تا به‌درستی نصب شوند و بعد از نصب مشکلاتی مانند وجود درز و حفره یا تکان خوردن سنگ وجود نداشته باشد.

کفسابی و سنگسابی شورا

جمع‌بندی

کفسابی و سنگسابی شورا خدمات موردنیاز شما را برای هر نوع ساختمانی که دارید در جهت ایجاد پاکیزگی و درخشندگی دوباره با بهترین و نوین‌ترین روش‌ها ارائه می‌کند. شما نیز با انتخاب کفسابی و سنگسابی شورا با خیالی آسوده و اعتماد به نتیجه کار در کم‌ترین زمان با قیمتی مناسب می‌توانید خدمات موردنیاز برای ساختمان خود را انجام دهید.

امتیاز دهید post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری

خانه تماس یکتماس دو