کفسابی و سنگسابی هفت تیر، با کمترین هزینه و درسریع ترین زمان

کفسابی و سنگسابی هفت تیر در انجام خدمات ساب زنی انواع سنگ و سطوح به صورت حرفه‌ایی و تخصصی فعالیت دارد. این شرکت دارای چندین سال تجربه در این حوزه است. شهرهای پرجمعیت و شلوغی مانند تهران و دیگر شهرهای بزرگ به دلیل جمعیت زیاد و آلودگی هوا نیاز به خدمات پاکسازی در زمینه سنگ و سطوح و نمای ساختمان‌های خود دارند.
این خدمات ابتدا با تشخیص نوع سنگ همراه است و بعد از تشخیص آن می‌توان به صورت تخصصی اقدام به از بین بردن لکه‌ها و مشکلات موجود بر روی سطوح کرد.
البته انجام کلیه این خدمات توسط نیروهای آموزش دیده و با تجربه انجام داده می‌شود و هرگز توصیه نخواهیم کرد که اینگونه اقدامات را بدون داشتن مهارت لازم و اطلاعات در مورد سطوح انجام دهید از طرفی دیگر هم انجام دادن کفسابی سطوح به در اختیار داشتن ابزارها و وسایل مورد نیاز بستگی دارد در غیر اینصورت کسی از عهده این کار بر نخواهد آمد.
کفسابی و سنگسابی هفت تیر این خدمات را با در اختیار داشتن تمامی ابزارهای حرفه‌ایی و کارآمد انجام می‌دهد. به عنوان مثال فکر کنید که مقداری سیمان بر روی سطح سرامیکی شما ریخته شده است آیا می‌توانید با استفاده از ابزارهای پیش پا افتاده آن را پاک نمایید؟! در جواب باید بگوییم خیر! این کار نیاز به تبحر و یک سری ابزارهای خاص دارد که بتوانید با آنها کار کنید به طوریکه به سطح آسیبی وارد ننمایید.

کفسابی و سنگسابی هفت تیر
پاک کردن انواع لکه‌های روی سطوح با استفاده از خدمات کفسابی

یکی از مزایای کفسابی هفت تیر که در حوزه پاکسازی لکه‌ها فعالیت دارد تمیز کردن هر گونه سطحی است که از کثیفی و وجود اجرام در آن رنج می‌برید. برای پاکسازی این نوع سطوح باید ابتدا نوع لکه را تشخیص داد و بعد از آن استراتژی مناسب برای پاک کردن و از بین بردن را پیاده سازی نمود.
لکه‌ها به دو صورت لکه‌های سطحی و لکه‌های عمقی تقسیم بندی می‌شوند این لکه‌ها به دلیل ریخته شدن بر روی سطوح به وجود می‌آیند که با انجام خدمات سنگسابی و کفسابی کاملا از بین خواهند رفت. در ادامه به شرح بیشتر این لکه‌ها خواهیم پرداخت.

انواع لکه‌های سطحی

معمولا لکه‌های سطحی را بر روی سطوح مشاهده کرده‌اید. این لکه‌ها به صورت سطحی هستند و توسط کفسابی هفت تیر با استفاده از موادی خاص به راحتی پاک خواهند شد. لکه‌های سطحی مانند لکه چسب و لکه گچ و یا ریخته شدن انواع لکه‌های آبکی است.
نکته بسیار مهم در پاک کردن لکه‌های سطحی که باید به آن توجه ویژه‌ایی نماییم این است که از باید از پاک کننده‌های شیمیایی استفاده نشود. استفاده از جوهر نمک و وایتکس و هر گونه ماده مشابه دیگری می‌تواند باعث ایجاد لکه و یا به وجود آمدن سیاهی باشد.
برای از بین بردن لکه‌های سطحی باید سریعا اقدام به پاک کردن نماییم در غیر اینصورت نیاز به انجام خدمات تخصصی‌تری خواهیم داشت. کفسابی و سنگسابی پونک به صورت حرفه‌ایی در سطح تهران و منطقه پونک اقدام به پاک کردن این لکه‌ها می‌نماید.

انواع لکه‌های عمقی

لکه‌های عمقی به لکه‌هایی گفته می‌شود که در عمق سنگ به وجود می‌آیند و به داخل بافت سنگ نفوذ کرده‌اند. این لکه‌ها گاهی اوقات به دلیل ماندگاری لکه‌های سطحی بر روی سطوح قدیمی شده و به لکه‌های عمیق تبدیل شده‌اند.
کفسابی و سنگسابی هفت تیر نسبت به پاک کردن لکه‌های عمیق مهارت خاصی دارد این نوع لکه‌ها دیگر با استفاده از مواد مخصوص پاک نخواهند شد و نیاز به لایه برداری از سنگ دارند. لایه برداری از سنگ با استفاده از دستگاه‌های کفسابی انجام داده می‌شود و این کار با توجه به نوع و جنس سنگ انجام داده می‌شود.
در سنگ‌هایی که به صورت محکم و از نوع ضخیمی هستند می‌توان لایه برداری را به صورت تخصصی و حرفه‌ایی تری انجام داد اما در سنگ‌های دیگر که ضخامت کمی دارند و نازک هستند باید با دقت و مهارت بیشتری عمل نمود. کفسابی و سنگسابی دامپزشکی در این مورد کاملا با مهارت خاصی عمل می‌کند.
در رابطه با لکه‌های عمیق باید گفت که ممکن است آثار برجای مانده مانند شیرابه زباله‌ها و یا موادی از قبیل نوشیدنی ریخته شده بر سطح باشد. سنگ‌ها معمولا دارای حفره‌های زیادی هستند خصوصا برخی از آنها مانند سنگ تراورتن می‌توانند هر نوع ماده‌ایی را به داخل خود نفوذ دهند.
سنگ‌ها بر خلاف تصوری که از آنها می‌شود دارای حفره هستند اما این حفرها بسته به نوع سنگ کم و یا زیاد هستند به عنوان مثال در سنگ‌های آذرین بیرونی حفره‌های کمتری نسبت به آذرین درونی وجود دارد و این بخاطر نوع سرد شدن این سنگ‌ها است که از مواد آتشفشانی به وجود امده‌اند.
یکی از مهمترین وظایف شرکت‌های کفسابی این است که به نوع سنگ‌‌ها توجه ویژه داشته باشند کاری که سنگسابی هفت تیر انجام می‌دهد.

کفسابی و سنگسابی هفت تیر
مراحل انجام فعالیت‌های کفسابی

خدمات کفسابی به آن دسته از خدماتی گفته می‌شود که در مراحل مختلف انجام داده خواهد شد. اما قدم نخست این است که سطح کاملا تمیز و عاری از هر گونه آلودگی باشد پس ابتدا باید اقدام به تمیز کردن سطح نماییم، سطح جارو کشیده خواهد شد و بعد از آن در مرحله دوم از دستگاه و یا روش مناسب برای ساب زنی استفاده می‌شود.
شرکتی که این کار را انجام می‌دهد باید کلیه دستگاه‌ها را در اختیار داشته باشد. کفسابی و سنگسابی ستارخان تمامی دستگاه‌های موجود و ضروری برای این کار را در اختیار دارد.
استفاده صحیح از لقمه‌ها در فرآیند انجام و نتیجه کار بسیار تاثیر گذار است. لقمه‌ها در سایزهای مختلفی هستند که باید با توجه به نوع سطح سنجیده شوند در نتیجه انواع مختلفی از آنها وجود دارند که با توجه به سطح می‌توان اقدام به پاکسازی آنها نمود.
به عنوان مثال لقمه‌های مناسب برای لایه برداری از سطوح مرمر باید جنسی کاملا سخت و محکم داشته باشند. لقمه‌های مناسب برای سطوح گرانیتی نیز از جنسی الماسی هستند و می‌توانند سخت‌ترین سطوح را به خوبی بتراشند. کفسابی و سنگسابی قائمشهر بهترین روش برای کفسابی را تشخیص و از لقمه مناسب استفاده خواهد کرد.
لقمه‌های کاشی و سرامیک متفاوت هستند شخص کفساب با توجه به هر سطحی باید قادر باشد از لقمه‌های مربوط به آن استفاده نماید. این کار بستگی به میزان مهارت کفساب دارد. کفسابی و سنگسابی هفت تیر می‌تواند هر گونه سطحی را با استفاده از لقمه مورد نظر کاملا ساب زنی نماید.
یکی از نکاتی که در کفسابی از اهمیت زیادی برخوردار است می‌توان به پاک و خشک کردن سطوح اشاره کرد. سطوح هنگام انجام خدمات کفسابی کاملا خیس خواهند شد و باید هنگام تحویل کار آن را کاملا خشک نمود و بعد به مشتری تحویل داد تا انعکاس نور مانع دید نشود. کفسابی و سنگسابی مدرس سطوح را کاملا خشک و بدون هیچگونه مشکلی با انجام پرداخت‌های نهایی تحویل می‌دهد.

مزایای انجام خدمات کفسابی

کلیه خدمات کفسابی هفت تیر در سطوح مختلف دارای مزیت‌هایی هستند که در ادامه بیشتر به آنها می‌پردازیم. اما قبل از آن باید بگوییم که این سطوح با توجه به جنسی که دارند لایه برداری می‌شوند. یکی از این موارد شامل جلوه زیبای سطوح است و اینکه سنگ‌هایی که به صورت حرفه‌ایی ساب زنی می‌شوند، طول عمر بیشتری پیدا می‌کنند.
با انجام خدمات کفسابی و سنگسابی حشمتیه هر نوع ترک و آسیبی بر روی سطوح را از بین می‌برند همین امر موجب بیشتر شدن عمر سطوح خواهد شد. سطوحی که کفسابی می‌شوند کاملا صاف و یکدست خواهند شد و هر گونه ناهمواری بر روی آنها به راحتی و با استفاده از دستگاه‌های لایه بردار از بین خواهد رفت. کفسابی هفت تیر کلیه سطوح را کاملا تمیز و ترمیم خواهد کرد.

کفسابی و سنگسابی هفت تیر
انواع دستگاه‌های مهم در کفسابی

انجام خدمات مربوط به کفسابی نیاز به یکسری ابزار دارد و همانطور که در ابتدای مطلب به ان پرداختیم این دستگاه‌ها هر کدام برای سطوحی خاص کاربرد دارند. اکنون به بررسی برخی از این دستگاه‌ها خواهیم پرداخت.

-دستگاه‌های کفسابی تک فاز

دستگاه‌های کفسابی تک فاز با استفاده از برق تک فاز کار می‌کنند و برای هر نوع سطحی می‌توان از آن استفاده کرد معمولا سطوح نرم و سخت را می‌توان با استفاده از این دستگاه کفسابی کرد تنها سطوح سیمانی و بتنی و برخی دیگر هستند که نیازمند به دستگاه‌های قوی‌تر و سه فاز دارند.

-دستگاه سه فاز

دستگاه‌های سه فاز با استفاده از برق سه فاز کار می‌کنند و دارای قدرت زیادی هستند اما یکی از معایب این دستگاه هم محسوب خواهد شد که نیاز به برق زیادی دارد. دستگاه‌های کفسابی سه فاز معمولا برای سطوح بتنی و سیمانی و با سنگ‌های بسیار سختی استفاده خواهند شد. کفسابی و سنگسابی سید خندان از کلیه این دستگاه‌ها بهره می‌گیرد.

-دستگاه جت بلاست و واتر جت

دستگاه‌های جت بلاست و واتر جت هر دو بیشتر برای خدمات نماشویی ساختمان کاربرد دارند. این دو دستگاه با فشار زیاد می‌توانند آب و یا سیلیس را به سمت سطوح پرتاب نمایند.
تنها تفاوت این دو در این است که دستگاه واتر جت از برق تک فاز بهره می‌گیرد و دستگاه جت بلاست از برق سه فاز استفاده می‌کند که قدرت بیشتری هم دارد. کفسابی و سنگسابی هفت تیر این دستگاه را در اختیار دارد و در شستشوی نما از آن استفاده می‌کند.

کفسابی و سنگسابی هفت تیر
کلام آخر

سطوحی که نیاز به تمیز کردن و یا ترمیم هر نوع آسیب دیدگی دارند توسط خدمات کفسابی و سنگسابی هفت تیر انجام داده می‌شوند. کلیه این خدمات با توجه به نوع سطوح و همچنین ابزارها و وسیله‌های تخصصی انجام داده می‌شوند.

امتیاز دهید post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری

خانه تماس یکتماس دو