کفسابی در چیتگر به صورت کاملا تخصصی توسط استادکاران ماهر

کفسابی در چیتگر

کفسابی چیتگر خدماتی از جمله ساب زنی و انواع سنگسابی را می‌تواند به بهترین نحو انجام دهد. این کار با توجه به پرسنل حرفه‌ایی و استفاده از دستگاه‌ها و ابزارهای به روز انجام داده می‌شود.
دستگاه‌هایی که خدمات ساب زنی با استفاده از آنها انجام داده می‌شود متفاوت هستند و با توجه به سطحی که در اختیار دارید می‌توان اقدام به کفسابی این سطوح نمود. دستگاه‌های کفسابی به صورت تخصصی می‌توانند سطوح را به خوبی لایه برداری نمایند.
دستگاه‌هایی که برای این کار استفاده می‌شوند به چندین دسته مختلف تقسیم خواهند شد. یکی از این دستگاه‌ها به صورت سه فاز هستند و قدرت آنها بسیار زیاد است به همین ترتیب می‌توان برای پاکسازی سطوح سخت از این دستگاه‌ها استفاده کرد. برای کفسابی سطوحی مانند سیمان، بتن، سنگ‌های سختی از جمله مرمر، گرانیت و غیره دستگاه‌های سه فاز که از لقمه‌های محکم و زبری در آنها استفاده شده است، کاربرد دارند.
دستگاه‌های تک فاز، قدرت کمتری دارند اما اگر چندین بار بر روی سطحی قرار بگیرند قادر هستند سطح را کاملا ساب زنی نمایند. این دستگاه‌ها که معمولا بیشترین استفاده و کاربرد را دارند همانند دستگاه‌های سه فاز عمل می‌کنند سنگسابی چیتگر از این دستگاه برای سطوح سرامیکی و سنگی استفاده می‌نماید.
از جمله دیگر دستگاه‌های مهمی که در کفسابی و سنگسابی بابل و دیگر شرکت‌ها از آن استفاده زیادی می‌شود می‌توان به دستگاه واتر جت اشاره کرد. این دستگاه به صورت تک فاز است و برای شستشوی نما کاربرد خوبی دارد. این دستگاه با استفاده از فشار زیاد آب می‌تواند کل سطح سنگ و نما را تمیز کند. کفسابی در چیتگر از این دستگاه در نماشویی ساختمان‌ها استفاده می‌نماید.
دستگاه دیگری که دقیقا همانند واتر جت کار می‌کند، دستگاه جت بلاست است. این دستگاه به صورت سه فاز طراحی شده است و تنها تفاوت آن با جت واتر می‌تواند قدرت بیشترش باشد. کفسابی و سنگسابی گرگان می‌تواند کلیه خدمات نماشویی را با استفاده از این دستگاه‌ها انجام دهد.
البته برای انجام ساب زنی، سنگسابی چیتگر و همچنین بیشتر شرکت‌های کفسابی از روش‌های نوین دیگری مانند فرچه شویی و همچنین تی و ابر استفاده کرد. اما به صورت کلی کفسابی دارای زیر شاخه‌ها و روش‌های متفاوت زیادی است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

کفسابی در چیتگر
انواع روش‌های کفسابی

خدمات کفسابی با استفاده از چندین روش متفاوت انجام داده می‌شود. این خدمات با توجه به نوع سنگ و جنس سطوح استفاده خواهد شد، در نتیجه باید برای هر نوع سنگی که در نظر داریم از روشی خاص بهره‌مند شویم. کفسابی و سنگسابی فرمانیه با توجه به سطحی که مد نظر است اقدام به پاکسازی و اجرای عملیات می‌نماید.
از جمله مواردی که در خدمات کفسابی اهمیت بسیار زیادی دارد این است که سطوح کاملا تمیز و بدون نقص به مشتری ارائه داده شود حتی هنگامی که اقدام به پاکسازی سطوح سرامیکی می‌شود بایستی سطح را کاملا خشک کرده و بعد از آن، نتیجه کار به مشتری تحویل داده شود.

ساب زنی به روش ایتالیایی

یکی از معروف‌ترین و مشتری پسندترین خدمات ساب زنی می‌تواند کفسابی به روش ایتالیایی باشد. در این نوع کفسابی، سطح باید بسیار تمیز و صاف شود.
سطوح در کفسابی ایتالیایی به صورت تخصصی ساب زنی خواهند شد یعنی سطح با استفاده از لقمه‌های گوناگون ساییده می‌شود و این کار در دفعات مختلفی انجام داده می‌شود تا زمانیکه کاملا درخشان و تمیز شوند.کفسابی و سنگسابی چالوس از جمله شرکت‌های کفسابی در شهر چالوس است که در انجام خدمات ساب زنی تخصص خاصی دارد.

ساب زنی با روش فرچه شویی

پیاده سازی روش فرچه شویی برای سطوحی است که آسیب پذیر هستند و استفاده از ممکن است آنها را با مشکلاتی از قبیل ترک و شکستگی و ایجاد خط و خش همراه کند. روش فرچه شویی یا کف شویی را می‌توان در سطوحی که مشکل بسیار گسترده و زیادی هم ندارند را انجام داد.
در واقع اگر لایه برداری از سنگ را به تازگی انجام داده باشید برای اقدام بعدی، در صورت نبود مشکل خاصی می‌توانید تنها به روش فرچه شویی اکتفا نمایید.

کفسابی در چیتگر
کفسابی به روش دستی

معمولا کفسابی در چیتگر و دیگر شرکت‌ها برای سطوحی که سنگ‌ آن کم عرض و طول زیادی ندارد مانند سنگ آشپزخانه و سنگ روی کابینت‌ها، اقدام به کفسابی با استفاده از دستگاه‌های ساب زنی به روش دستی می‌نماید.
دستگاه‌های کفسابی دستی در سایز کوچکی هستند و می‌توانند به راحتی در دستان کفساب جای بگیرند. از مزایای این دستگاه‌ها می‌توان به دقت بیشتر توسط کفساب اشاره کرد و اینکه کلیه سطوحی که دارای انحنا و قوس هستند را به خوبی ساب زنی می‌نماید. کفسابی و سنگسابی آمل معمولا از این روش برای پله و پاگردهای ساختمانی استفاده می‌نماید.
انواع سطوح در کفسابی ساختمان
سطوح به چندین دسته مختلف تقسیم خواهد شد. نوع سطوح در انجام و پیاده سازی خدمات کفسابی بسیار مهم است. کفسابی چیتگر به این نکته توجه زیادی می‌نماید و سطوح را قبل از هر گونه اقدامی می‌سنجد. سطوح می‌توانند به صورت موارد زیر باشند.

کفسابی سطوح سرامیکی

سرامیک معمولا جزو سطوحی است که آسیب پذیر و از جنس نرم ساخته شده است یعنی در انجام خدمات کفسابی بایستی توجه زیادی به آن کرد. کفسابی چیتگر به صورت تخصصی هر گونه سطح سرامیکی را لایه برداری و پاکسازی می‌نماید. امروزه سرامیک‌ها نقش مهمی در ساخت و ساز و کف منازل دارند حتی از این سطوح در هتل‌ها، پاساژها و غیره استفاده می‌شود.
اغلب در لابی ساختمان‌ها هم از سرامیک استفاده شده است، کفسابی لابی ساختمان با استفاده از دستگاه‌های ساب زنی تک فاز انجام داده می‌شود. کفسابی در چیتگر از روش فرچه شویی برای این نوع سطوح بهره می‌گیرد.

کفسابی سطوح موزاییکی

امروزه از سطوح موزاییکی به دلیل تنوعی که دارند استفاده‌های زیادی می‌شود. سطوح موزاییکی قابلیت ساب زنی در آنها وجود دارد و به خوبی می‌تواند آنها را لایه برداری کرد اما باید توجه داشت که این موزاییک‌ها آجدار هستند و یا به صورت بدون آج طراحی شده‌اند.
موزاییک‌هایی که به صورت آجدار هستند به دلیل پستی و بلندی در آنها، نمی‌توان به خوبی عملیات ساب زنی را پیاده سازی کرد اما در موزاییک‌های بدون آج این کار به خوبی انجام داده می‌شود و نتیجه شگفت انگیزی خواهد داشت. کفسابی در چیتگر به این موضوع اهمیت می‌دهد و به خوبی هر نوع موزاییکی را کفسابی می‌نماید.

کفسابی در چیتگر
کفسابی لاشه سنگ

لاشه سنگ‌ها به صورت سنگ‌های کوچک و بزرگی هستند که در کنار یکدیگر بدون نظم و هماهنگی چیده شده‌اند. از این سنگ‌ها می‌توان برای هر سطحی استفاده کرد و از مزایای آن می‌توان به جلوه زیبا و همچنین به صرفه بودن از لحاظ هزینه‌ایی توجه کرد.
لاشه سنگ‌ها سطوح بسیار محکمی هستند و از آنها می‌توان برای پارکینگ و حیات استفاده کرد. سطوح لاشه سنگ بایستی با دقتی ویژه کفسابی شود به همین دلیل مهارت کفساب در اینجا نقش مهمی می‌تواند داشته باشد.

کفسابی سنگ‌های آهکی

سنگ‌های آهکی نیز از جمله سطوحی هستند که کاربرد زیادی می‌توانند داشته باشند اما نسبت به سطوح دیگر آسیب پذیرتر خواهند بود. برای کفسابی این سطوح نیاز به مهارت و تجربه زیاد کفساب است پس باید انجام خدمات این گونه سطوح را به دست افراد کاردان و متخصص بسپارید. کفسابی چیتگر دارای افرادی با سابقه و توانا در این زمینه است.

کفسابی سطوح گرانیتی

این سنگ به دلیل استحکام بالایی که دارد، در موارد زیادی به کار گرفته می‌شود. امکان استفاده از آن در قسمت های داخلی و خارجی ساختمان وجود دارد. به عنوان مثال از این سنگ ها برای میز جلو مبلی، سینک روشویی، پیشخوان آشپزخانه، پله‌ها، دیوار، نمای ساختمان، کف پوش، سنگ فرش پیاده رو، سنگ آسانسور، سنگ قبر و… استفاده می‌شود.
سنگ های گرانیت مقاومت و استحکام بالایی دارند که موارد استفاده آن‌ها بسیار زیاد است. در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی در بازار موجود هستند که برای تنوع سلیقه‌ها مناسب است. رنگ این نوع سنگ هرچه تیره تر باشد نشان دهنده این است که مقاوم‌تر است. قیمت این سنگ‌ها نسبت به سنگ‌های آهکی بالاتر است.
برای انجام خدمات ساب زنی این گونه سنگ‌ها کفسابی و سنگسابی رشت از لقمه‌های الماسی استفاده خواهد شد این لقمه‌ها بسیار محکم هستند و می‌توانند از سنگ گرانیت کاملا لایه برداری نمایند.

کفسابی آجر

آجر از جمله سنگ‌هایی است که در ساختمان سازی کاربرد زیادی دارد و معمولا ساختمان‌های ایرانی از این سطح استفاده زیادی می‌شود. کفسابی مرکز تهران به دلیل وجود ساختمان‌های اجری زیادی که در این منطقه قرار دارد کفسابی آجر را به صورت ماهرانه‌ایی انجام می‌دهد.
آجرها سطوح زبری هستند که برای کفسابی انها می‌توان از روش فرچه شویی و یا از دستگاه‌های مخصوص نماشویی برای پاک کردنشان استفاده کرد. سطوح آجری در دسته سنگ‌های نرم قرار دارند و از آنها می‌توان برای نمای ساختمان‌ها و غیره استفاده کرد.

کفسابی در چیتگر
کلام آخر

برای انجام خدمات کفسابی بایستی به شرکت‌های معتبر و متخصص ساب زنی مراجعه شود. کفسابی در چیتگر کلیه خدمات نماشویی، کفسابی، سنگسابی و غیره را به صورت حرفه‌ایی و تخصصی انجام می‌دهد. انجام کلیه این خدمات با توجه به سطوح شما خواهد بود و در نهایت رضایت مشتری می‌تواند یکی از ملاک‌های شرکت کفسابی باشد.

امتیاز دهید post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری

خانه تماس یکتماس دو